Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV GO


Kriszta75

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @Kriszta75!

Kérjük, hogy első körben ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, esetleg próbáld meg másik böngészővel is (pl.: Google Chrome), mert ez segíteni szokott. 

Abban az esetben, ha a fentiek ellenére továbbra is tapasztalod, akkor kérjük, hogy írd meg nekünk a problémát részletesen privát üzenetben, a következő adatok megadásával:

  • Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe,
  • MT-azonosító,
  • kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma,
  • milyen eszközön próbálod a lejátszást,
  • milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója,
  • milyen böngészővel, (annak verziószáma),
  • hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) ,
  • mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között),
  • hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van

Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...