Betti68 Posztolva ekkor: 7 órája Megosztás Posztolva ekkor: 7 órája Édesanyámnál a STB (többszöri) elindításakor a folyamat végén egy piros X jelenik meg, alatta egy 4-es szám. ez milyen hibaüzenet, és mi a teendő? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 6 órája Telekom Megosztás Posztolva: 6 órája Szia Betti! Többféle oka is lehet a hibaüzenetnek, de minden esetben a hibabejelentés a megoldás. Előtte érdemes még megpróbálni néhány percre áramtalanítani a box-ot, majd visszadugni a konnektorba. Újabb pár perc alatt újraindul, sokszor pedig ennyi is elég lehet a javuláshoz. Ha nálatok nem vezetne eredményre, akkor akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a hibabejelentést. Ehhez kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, az előfizető nevét, és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Betti68
Édesanyámnál a STB (többszöri) elindításakor a folyamat végén egy piros X jelenik meg, alatta egy 4-es szám. ez milyen hibaüzenet, és mi a teendő?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.