Szabóné dr.Sós Anikó Posztolva ekkor: 14 órája Megosztás Posztolva ekkor: 14 órája A Telecomnál az előfizetéses telefonomon kivülk van egy Dominó kártyás okostelefonom,ennek adategyeztetését nem tudom elvégezni,mert a gép azt írja ki,nem a Telekomhoz tartozik,ez nem igaz.Miért nem tudom az adategyeztetést elvégeztni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 14 órája Telekom Megosztás Posztolva: 14 órája Kedves Szabóné dr.Sós Anikó! Elsőként azt javasoljuk, hogy töröld a böngészési előzményeket vagy egy másik böngészőben indítsd el az adategyeztetést (itt). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett Domino számot, hogy ellenőrizhessük! ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Szabóné dr.Sós Anikó
A Telecomnál az előfizetéses telefonomon kivülk van egy Dominó kártyás okostelefonom,ennek adategyeztetését nem tudom elvégezni,mert a gép azt írja ki,nem a Telekomhoz tartozik,ez nem igaz.Miért nem tudom az adategyeztetést elvégeztni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.