Július közepén megszüntettem az előfizetésem, számhordozással átmentem az ***-hoz. Eddig a Telekom appban rendeztem a számláim. Most egy ********* zárószámlát nem képesek postázni csekkes befizetéssel. Telefonos ügyfélszolgálaton a vanda mindig kinyír. Az ügyintézők kritikán aluliak, mindegyik mást mond. Most éppen az utolsó egy 17 évvel ezelőtt megadott pin kódot kért, amit eddig sohasem....******** * ******!
Kérdés
Tamás1975
Július közepén megszüntettem az előfizetésem, számhordozással átmentem az ***-hoz. Eddig a Telekom appban rendeztem a számláim. Most egy ********* zárószámlát nem képesek postázni csekkes befizetéssel. Telefonos ügyfélszolgálaton a vanda mindig kinyír. Az ügyintézők kritikán aluliak, mindegyik mást mond. Most éppen az utolsó egy 17 évvel ezelőtt megadott pin kódot kért, amit eddig sohasem....******** * ******!
Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeinek 14. pontjával!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.