Turján Barnabás Posztolva ekkor: 7 órája Megosztás Posztolva ekkor: 7 órája Üdvözlöm! Napok óta nem tudok belépni a Telekom alkalmazásba a csatolt hibaüzenet jelenik meg. Telefonszám vagy email azonosítás után is eddig minden működött rendesen. Töröltem és újra telepítettem az alkalmazást többször is, de ugyanaz a probléma. Számítógépen simán működik minden. Telefon tipusa:Doogiee S61 android verzió 12. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Turján Barnabás
Üdvözlöm!
Napok óta nem tudok belépni a Telekom alkalmazásba a csatolt hibaüzenet jelenik meg.
Telefonszám vagy email azonosítás után is eddig minden működött rendesen.
Töröltem és újra telepítettem az alkalmazást többször is, de ugyanaz a probléma.
Számítógépen simán működik minden.
Telefon tipusa:Doogiee S61 android verzió 12.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.