etyienn

Kedves Telekom ezt megszívtad... :)

Kérdés

na most fogom beperelni őket és kártérítést kérni XD ezt megszívták... KEDVES TELEKOM *****szerződés felmondva időben, hűség idő lejárata előtt 8 nappal. Beltéri egység postai úton visszaküldve, fényképes bizonyítékkal, ajánlószelvénnyel ami bizonyító erejű. most küldték meg az utolsó "RÉSZARÁNYOS" számlát. Egy számlán 10500 HUFot fizettünk havonta. A részarányos számla 11100 HUFról szól, ami azért fura, mert határidő előtt felmondtam, majd 04.21 után is számláztak, mikor is nem szabad már, mert jogilag nem elfogadott. Akkor lenne amennyiben hűségidő után mondom fel a szolgáltatást és kedvezmény nélkül lenne kiszámlázva, de nem így történt. Majd a beltérit ugye visszaküldtük határidőben 6 nappal felmondás után. Persze kétféle tájékoztatás jött a visszaküldésről ami ellentmondásos volt. Mivel vissza lett küldve ezért az sem jogos hogy 10.000 HUF kártérítést kiszámláztak. Első út felhívom őket, megpróbálom velük megbeszélni, második opció fogyasztóvédelem, vizsgálják felül, minden bizonyíték adott. harmadik opció amennyiben ennek ellenére sem kérnek elnézést és vonják vissza a büntetést és kötik az ebet a karóhoz, bírósági út. én szívesen elköltöm a magyar telekom milliós pénzét amit nekem fognak fizetni... :) egyszer kell hibázni kedves telekom, én ezt szoktam figyelni és ki is hazsnálom, ha kaszálhatok Önökön...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

A legegyszerűbb módja ennek valóban az ha besétálsz egy T  pont üzletbe,és viszel magaddal minden papírt stb. biztosan fognak segíteni ,és nem kell várnod a telefonon leadott panasz kivizsgálására. Egyébként kártérítést ezért 100% hogy nem adnak. Max. eltörlik a tisztességtelenül kiszámlázott díjakat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

egy gond van ismerve őket a számla ketyeg és a késedelmi kamatot az egekig emelik, amíg a 125. ügyintézőn is átmegy az ügy, addig cca. 5.000 HUF késedelmi kamatot számolnak fel majd, amit viszont be akarnak hajtani rajtam a papírozás miatt, amiket kiküldenek... :S

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Én hozzá tenném hogy kár magadat ezen túráztatni meg minden franccal fenyegetőzni, legtöbb esetben ilyenkor be ismerik hogy igen hibáztak kész és törlik a számlákat. Bocsánat kérésre meg bocs de engem pont nem érdekelne hogy kérnek e bocsánatot. Szerintem is 1412 vagy egy személyes ügyfélszolgálat ahol szépen el mondod megint h fel mondtál nem fogsz fizetni ink telefon annak ott a nyoma. Mi is szívtunk anno box vissza küldéssel de 1412-ön szépen el lett mondva hogy igen vissza lett küldve stb keressétek meg.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én a helyedben feladnám a levelet is. Biztos ami biztos! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

szia!

 

Először felhívom az ügyfélszolgálatot holnapi napon. ha nem állnak kötélnek levél, majd utána fogyasztóvédelem, majd utána bíróság. mindennek megvan a protokollja...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Első körben szerintem ajánlott lenne egy tértivevényes levelet küldeni a Telekom-nak ahol részletesen leírod ,hogy mit kifogásolsz és csatolod a leveledhez a beltéri egység feladásáról a postai igazolásokat ,és minden olyan igazolást ami a te igazadat támasztja alá.  Péter

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most