Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kedves Telekom ezt megszívtad... :)


etyienn

Kérdés

na most fogom beperelni őket és kártérítést kérni XD ezt megszívták... KEDVES TELEKOM *****szerződés felmondva időben, hűség idő lejárata előtt 8 nappal. Beltéri egység postai úton visszaküldve, fényképes bizonyítékkal, ajánlószelvénnyel ami bizonyító erejű. most küldték meg az utolsó "RÉSZARÁNYOS" számlát. Egy számlán 10500 HUFot fizettünk havonta. A részarányos számla 11100 HUFról szól, ami azért fura, mert határidő előtt felmondtam, majd 04.21 után is számláztak, mikor is nem szabad már, mert jogilag nem elfogadott. Akkor lenne amennyiben hűségidő után mondom fel a szolgáltatást és kedvezmény nélkül lenne kiszámlázva, de nem így történt. Majd a beltérit ugye visszaküldtük határidőben 6 nappal felmondás után. Persze kétféle tájékoztatás jött a visszaküldésről ami ellentmondásos volt. Mivel vissza lett küldve ezért az sem jogos hogy 10.000 HUF kártérítést kiszámláztak. Első út felhívom őket, megpróbálom velük megbeszélni, második opció fogyasztóvédelem, vizsgálják felül, minden bizonyíték adott. harmadik opció amennyiben ennek ellenére sem kérnek elnézést és vonják vissza a büntetést és kötik az ebet a karóhoz, bírósági út. én szívesen elköltöm a magyar telekom milliós pénzét amit nekem fognak fizetni... :) egyszer kell hibázni kedves telekom, én ezt szoktam figyelni és ki is hazsnálom, ha kaszálhatok Önökön...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Én hozzá tenném hogy kár magadat ezen túráztatni meg minden franccal fenyegetőzni, legtöbb esetben ilyenkor be ismerik hogy igen hibáztak kész és törlik a számlákat. Bocsánat kérésre meg bocs de engem pont nem érdekelne hogy kérnek e bocsánatot. Szerintem is 1412 vagy egy személyes ügyfélszolgálat ahol szépen el mondod megint h fel mondtál nem fogsz fizetni ink telefon annak ott a nyoma. Mi is szívtunk anno box vissza küldéssel de 1412-ön szépen el lett mondva hogy igen vissza lett küldve stb keressétek meg.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

A legegyszerűbb módja ennek valóban az ha besétálsz egy T  pont üzletbe,és viszel magaddal minden papírt stb. biztosan fognak segíteni ,és nem kell várnod a telefonon leadott panasz kivizsgálására. Egyébként kártérítést ezért 100% hogy nem adnak. Max. eltörlik a tisztességtelenül kiszámlázott díjakat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...