belli1

Miért nem működik a mobilinternetem?

Kérdés

Jo napot.

Az  után érdeklőnék,h  a Move S csomagban vagyok,ami tartalmazza a 200MB adatforgalmat. wifi szolgáltatásom tudom használni,de ha csak az adatforgalmam van bekapcsolva nem müködik a szolgáltatás . mi lehet a gond?

válaszukat köszönöm.

Reni

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Amennyiben az előfizetéseden valamilyen okból nem működik a mobilinternet, akkor a 1430-as  telefonszámon a hibabejelentés menüben kell jelezned.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

lg g 3s a telefonom. azt tudom ,h ki-be lehet kapcsolni.de simán az előfizetésemről nem működik,amibe 200mb van.de ha plusz veszek hozzá a dijcsomagon felül akkor nincs gond. egyből müködik.. csomagomban lévő mg is elég ,mert inkább wifiről használom.ezért érdekel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Milyen mobilod van? Általában az adatkapcsolatot  az okostelefonokon ki/be lehet kapcsolni.Vannak olyan alkalmazások, amelyekben be lehet állítani,milen hálózatot használjon, illetve jellemzően a programfrissítéseknél is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most