A Tmobile minden jelek szerint rendszeresen küld ki nem valós információkat tartalmazó számlaleveleket.
Ez arra enged következtetni, hogy a számlalevél érvénytelen is lehet.
Érdemes ellenőrizni a postázott számlákon a számla végén a "KEDVEZMÉNY JOGOSULTSÁG"-ot.
Rendszeresen VALÓTLAN adatot jelölnek meg, vagyis olyan státuszt tüntetnek fel, ami már a levél felnyitásakor sem fedi a valóságot. Legalábbis a Tmobile szerint. Hiszen az ügyfélszolgálatosok is, a Tmobile applikációja is, ill. a telefonos rendszerük is MÁS státuszt jelöl meg. (?!?)
Miért?
Egyszerűen azért, mert hibás a "pont számító" rendszerük. A MÚLTat jelenítik meg JELENKÉNT, vagyis ha meg akarja tudni az ügyfél , hogy milyen jogosultságú, akkor telefonál, bemegy, kérdez, informálódik weben, és az összes ügyintéző papagájként válaszolja, hogy "Ezt a számláján is ellenőrizheti". Így könnyen és RENDSZERESEN előfordulhat, hogy a számlalevélen közölt jogosultsági státusz nem felel meg a valóságnak, vagyis VALÓTLAN információ van a számlalevélen. Más nem lehet. Illetve mégis!
Ha a számlalevélen szereplő információ a VALÓS, akkor pedig az ügyintézők hazudnak egységesen, ill. még ez sem teljesen igaz, mert 2nappal ezelőtt "belefutottam" olyan ügyintézőbe, aki azt a státuszt erősítette meg, ami a számlalevélen szerepel. (?!?!) Egyik nap ilyen, másik nap olyan? És "Nyugodjon meg, mert "AZ" a státusz nem valós, hanem "EZ" a státusz a jó!" (?!?!?)
Vagyis néha ezt, néha azt mondják, de természetesen az ügyintézők többsége ragaszkodik az alacsonyabb kedvezményi jogosultsághoz, vagyis hogy a számlalevélen szereplő magasabb jogosultság "NEM VALÓS".
Ezt megerősítette az ügyfélszolgálatos is. (Hangfelvétel, időpont, ügyintéző neve felírva)
Ebből egyenesen következik, hogy legalább 1 hamis adat van a számlalevélen, ami felveti annak gyanúját, hogy más valótlan adat is előfordulhat még a számlalevélen, vagyis jogosan felvethető az a gyakorlat, hogy mivel a számlán szerepelnek valótlan adatok, nem biztonságos, és jogosan nem is követelhető azok kiegyenlítése.
A leírtak a valóságnak teljesen megfelelnek, bizonyítékok archiválva.
Kérdés
KisJanos
A Tmobile minden jelek szerint rendszeresen küld ki nem valós információkat tartalmazó számlaleveleket.
Ez arra enged következtetni, hogy a számlalevél érvénytelen is lehet.
Érdemes ellenőrizni a postázott számlákon a számla végén a "KEDVEZMÉNY JOGOSULTSÁG"-ot.
Rendszeresen VALÓTLAN adatot jelölnek meg, vagyis olyan státuszt tüntetnek fel, ami már a levél felnyitásakor sem fedi a valóságot. Legalábbis a Tmobile szerint. Hiszen az ügyfélszolgálatosok is, a Tmobile applikációja is, ill. a telefonos rendszerük is MÁS státuszt jelöl meg. (?!?)
Miért?
Egyszerűen azért, mert hibás a "pont számító" rendszerük. A MÚLTat jelenítik meg JELENKÉNT, vagyis ha meg akarja tudni az ügyfél , hogy milyen jogosultságú, akkor telefonál, bemegy, kérdez, informálódik weben, és az összes ügyintéző papagájként válaszolja, hogy "Ezt a számláján is ellenőrizheti". Így könnyen és RENDSZERESEN előfordulhat, hogy a számlalevélen közölt jogosultsági státusz nem felel meg a valóságnak, vagyis VALÓTLAN információ van a számlalevélen. Más nem lehet. Illetve mégis!
Ha a számlalevélen szereplő információ a VALÓS, akkor pedig az ügyintézők hazudnak egységesen, ill. még ez sem teljesen igaz, mert 2nappal ezelőtt "belefutottam" olyan ügyintézőbe, aki azt a státuszt erősítette meg, ami a számlalevélen szerepel. (?!?!) Egyik nap ilyen, másik nap olyan? És "Nyugodjon meg, mert "AZ" a státusz nem valós, hanem "EZ" a státusz a jó!" (?!?!?)
Vagyis néha ezt, néha azt mondják, de természetesen az ügyintézők többsége ragaszkodik az alacsonyabb kedvezményi jogosultsághoz, vagyis hogy a számlalevélen szereplő magasabb jogosultság "NEM VALÓS".
Ezt megerősítette az ügyfélszolgálatos is. (Hangfelvétel, időpont, ügyintéző neve felírva)
Ebből egyenesen következik, hogy legalább 1 hamis adat van a számlalevélen, ami felveti annak gyanúját, hogy más valótlan adat is előfordulhat még a számlalevélen, vagyis jogosan felvethető az a gyakorlat, hogy mivel a számlán szerepelnek valótlan adatok, nem biztonságos, és jogosan nem is követelhető azok kiegyenlítése.
A leírtak a valóságnak teljesen megfelelnek, bizonyítékok archiválva.
Tisztelettel
Kis János
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.