Vendég Posztolva ekkor: 2015. november 10. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. november 10. Sziasztok!Elnézéseteket kérjük, a felület fejlesztésének elhúzódása miatt átmenetileg nem elérhető a Telekom weboldalának önkiszolgáló ügyintéző felületén az online megrendelés és számlafizetés, számlakezelés lehetősége. A fejlesztés nem érinti a szolgáltatások igénybe vételét és az esetlegesen elveszített SIM kártyák letiltását, valamint a hibabejelentést. Ezek továbbra is zavartalanul működnek.Honlapunkon folyamatosan frissített információkat érhettek el, továbbá a Facebook oldalunkon is aktuális tájékoztatást adunk az érdeklődőknek.Semmiféle hátrányos következménytől nem kell tartanotok a technikai probléma miatt - pl. az ebből adódó számlabefizetési késedelem miatt sem. Az elemzése és elhárítása a fejlesztő partner bevonásával folyamatban van. Mindent megteszünk azért, hogy a weboldal mielőbb ismét teljes funkcionalitással működjön, és ezúton is köszönjük a megértéseteket és türelmeteket!Köszönöm, üdvözlettel:István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2015. november 11. Megosztás Posztolva: 2015. november 11. Sziasztok! Továbbra is elnézéseteket kérjük, az online megrendelés már működik, de a számlafizetés és számlakezelés változatlanul nem elérhető a honlapunkon. Más felületeken, pl. az ingyenesen letölthető Telekom alkalmazáson keresztül be tudjátok fizetni a számláitokat - a technikai problémából adódó fizetési késedelem díjat nem számlázzuk ki. További részletek a honlapunkon.Hamarosan új, kényelmesebben használható felülettel állunk rendelkezésetekre. Türelmeteket és megértéseteket köszönjük, üdvözlettel: István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2015. november 12. Megosztás Posztolva: 2015. november 12. Nem kellene esetleg megfontolni a fejlesztő csapatnak való felmondást, és másikat megbízni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
teherwagon Posztolva: 2015. november 12. Megosztás Posztolva: 2015. november 12. Hello zoli62, nem hiszem, hogy jelenlegi helyzetben a Té részéről ez bölcs megoldás lenne, sőt a józan logika alapján gondolj bele, a jelenlegi, Té dörgést, rendszereket ismerő fejlesztők el, fejlesztés áll, új csapat felvesz, fejlesztés áll, új csapat betanul (ha nincs régi, ez a ki tudja, mennyi, ki tudja, hogyan összedrótozott régi-új rendszerüket, rendszerleírásukat alapul véve ki tudja, meddig tart), fejlesztés áll, végre fejlesztés, ki tudja, mi történik. és főleg mikor. ez kinek lenne jó? nekem biztosan nem, szóval én inkább a Té jelenlegi csapatának szurkolok aztán meg mi kívülről csak a jéghegy csúcsát, a leállást látjuk. azt nem, hogy a háttérben pár dilettáns kávézik, vagy egy jókora, profi csapat is vért izzad. én az ellenkező bizonyításáig az utóbbit valószínűsítem... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Vendég Posztolva: 2015. november 13. Megosztás Posztolva: 2015. november 13. Sziasztok!A kollégák folyamatosan frissítik a honlapunkon a tájékoztatót, illetve a Gyakori kérdések részen is találtok információt.Türelmeteket és megértéseteket köszönjük, üdvözlettel:István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.