loci13

SPOTIFY - MUSIC XS DÍJCSOMAG

Kérdés

Először is háromszor telefonáltam kétszer mint hibabejelentés, egyszer mint számla információ. Összesen egy óra után meguntam, így hát ide írok hátha valaki egyszer elolvassa. Az én problémám az, hogy a Music XS csomaghoz jár Spotify prémium, és én lemondtam az én korábbi prémium előfizumat, hogy most aktiválni tudjam ez a telekomos kiszolgáló felületen. Csak sajna ahogy lejárt a fizetett prémiumom, és aktiválni szeretném, azt írja ki az oldal hogy nem jogosult a Spotify-ra. A kedvenc lejátszási listám eltűnt, csak éppen hogy valahonnan megvan de bugosan mert nem jeleníti meg, már offline se tudok zenét hallgatni és nem veszi fel egy ügyfélszolgálatos sem, szóval egy kicsit kezdek kijönni a sodromból. Az már csak ráadás hogy facebookos fiókkal vagyok regisztrálva, amit nem tudok felfogni hogy egy évi 36,735 milliárd forint adózott eredményt elérő cég, hogy nem tud összefogni egy brigádot és megcsinálni ezt, ha meg Spotify vergődik, akkor addig meddig csinálják a szerződést hogy ez jó legyen...Szóval örülnék ha nem 1 automata üzenettel lenne ez lerendezve ami végig irányít a gyik-en és nézem az automata válaszokat, aminek az ég világon semmi értelme sincsen. És azért vagyok még ezenkívül is egy kicsit pipa, mert az egyik barátomnak is én aktiváltam és neki is ugyanez volt, hogy majd aktiváljuk, majd szólunk a munkatársunknak hogy javítsák ki a problémát. 2013 decembere óta vagyok előfizetve a Spotify prémiumra nem hiszem el hogy ott megadtam egy bankkártya számot meg a hátsó 3 számjegyet és megy már lassan két éve. Ezzel meg itt kell vergődnöm egy évet, mert sem személyesen nem tudnak segíteni , sem telefonon.

Kicsit érdekes szöveg lett, de remélem valamelyik vidám hangulatú programozó kapja meg, aki : " ok, kérek egy nevet vagy számot, jó akkor spotify prémium, ja télleg rossz, na aktiválás , oké má jó " és én többet nem is telefonálok...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Hello @PathOfPirate, hozzátartozik, hogy

  • a Google nem megoldás alapon adja a találatokat
  • a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te, ezért a fentihez hasonló egyedi gondoknál legfeljebb tanácsot tudunk adni, mit lenne célszerű (de itt ezek szerint azt sem tudtunk, így jöhet a megkövezés :D)
  • a látható válasz hiánya ellenére könnyen lehet, hogy született megoldás, csak a kérdező nem írta le
  • ez a szolgáltató tudtommal az egyetlen itthon, aki fórumot üzemeltet
  • a csődbemenetelük senkinek sem lenne jó (trendi dolog ész nélkül szidni a multikat, de ha kivonulnak, azzal csökken piaci verseny, rengeteg ügyfél szolgáltatás nélkül marad, mert sok helyen csak a Té szolgáltat, no meg azt is hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy mennyi munkahelyet teremtenek, illetve állam bácsinak mennyi adó-, meg egyéb bevétele származik belőlük)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezért kár volt beregisztrálnod, hogy ezt ide böfögd...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezt dobta ki elsőnek a google, amikor spotify + díjcsomagra kerestem. :) Jó, hogy a keresési előzményeim szerint ez a legrelevánsabb.

Arról nem is beszélve, hogy 2 éves post és nulla support reakció egy releváns problémára.

Úgy ***** ez az egész szolgáltató, ahogy van, csak mennének csődbe végre és takarodnának el.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most