Először is háromszor telefonáltam kétszer mint hibabejelentés, egyszer mint számla információ. Összesen egy óra után meguntam, így hát ide írok hátha valaki egyszer elolvassa. Az én problémám az, hogy a Music XS csomaghoz jár Spotify prémium, és én lemondtam az én korábbi prémium előfizumat, hogy most aktiválni tudjam ez a telekomos kiszolgáló felületen. Csak sajna ahogy lejárt a fizetett prémiumom, és aktiválni szeretném, azt írja ki az oldal hogy nem jogosult a Spotify-ra. A kedvenc lejátszási listám eltűnt, csak éppen hogy valahonnan megvan de bugosan mert nem jeleníti meg, már offline se tudok zenét hallgatni és nem veszi fel egy ügyfélszolgálatos sem, szóval egy kicsit kezdek kijönni a sodromból. Az már csak ráadás hogy facebookos fiókkal vagyok regisztrálva, amit nem tudok felfogni hogy egy évi 36,735 milliárd forint adózott eredményt elérő cég, hogy nem tud összefogni egy brigádot és megcsinálni ezt, ha meg Spotify vergődik, akkor addig meddig csinálják a szerződést hogy ez jó legyen...Szóval örülnék ha nem 1 automata üzenettel lenne ez lerendezve ami végig irányít a gyik-en és nézem az automata válaszokat, aminek az ég világon semmi értelme sincsen. És azért vagyok még ezenkívül is egy kicsit pipa, mert az egyik barátomnak is én aktiváltam és neki is ugyanez volt, hogy majd aktiváljuk, majd szólunk a munkatársunknak hogy javítsák ki a problémát. 2013 decembere óta vagyok előfizetve a Spotify prémiumra nem hiszem el hogy ott megadtam egy bankkártya számot meg a hátsó 3 számjegyet és megy már lassan két éve. Ezzel meg itt kell vergődnöm egy évet, mert sem személyesen nem tudnak segíteni , sem telefonon.
Kicsit érdekes szöveg lett, de remélem valamelyik vidám hangulatú programozó kapja meg, aki : " ok, kérek egy nevet vagy számot, jó akkor spotify prémium, ja télleg rossz, na aktiválás , oké má jó " és én többet nem is telefonálok...
Kérdés
loci13
Először is háromszor telefonáltam kétszer mint hibabejelentés, egyszer mint számla információ. Összesen egy óra után meguntam, így hát ide írok hátha valaki egyszer elolvassa. Az én problémám az, hogy a Music XS csomaghoz jár Spotify prémium, és én lemondtam az én korábbi prémium előfizumat, hogy most aktiválni tudjam ez a telekomos kiszolgáló felületen. Csak sajna ahogy lejárt a fizetett prémiumom, és aktiválni szeretném, azt írja ki az oldal hogy nem jogosult a Spotify-ra. A kedvenc lejátszási listám eltűnt, csak éppen hogy valahonnan megvan de bugosan mert nem jeleníti meg, már offline se tudok zenét hallgatni és nem veszi fel egy ügyfélszolgálatos sem, szóval egy kicsit kezdek kijönni a sodromból. Az már csak ráadás hogy facebookos fiókkal vagyok regisztrálva, amit nem tudok felfogni hogy egy évi 36,735 milliárd forint adózott eredményt elérő cég, hogy nem tud összefogni egy brigádot és megcsinálni ezt, ha meg Spotify vergődik, akkor addig meddig csinálják a szerződést hogy ez jó legyen...Szóval örülnék ha nem 1 automata üzenettel lenne ez lerendezve ami végig irányít a gyik-en és nézem az automata válaszokat, aminek az ég világon semmi értelme sincsen. És azért vagyok még ezenkívül is egy kicsit pipa, mert az egyik barátomnak is én aktiváltam és neki is ugyanez volt, hogy majd aktiváljuk, majd szólunk a munkatársunknak hogy javítsák ki a problémát. 2013 decembere óta vagyok előfizetve a Spotify prémiumra nem hiszem el hogy ott megadtam egy bankkártya számot meg a hátsó 3 számjegyet és megy már lassan két éve. Ezzel meg itt kell vergődnöm egy évet, mert sem személyesen nem tudnak segíteni , sem telefonon.
Kicsit érdekes szöveg lett, de remélem valamelyik vidám hangulatú programozó kapja meg, aki : " ok, kérek egy nevet vagy számot, jó akkor spotify prémium, ja télleg rossz, na aktiválás , oké má jó " és én többet nem is telefonálok...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.