tosan

felfüggesztés, számla

Kérdés

Arról érdeklődöm, ha a telefont részletre vettem, akkor részletfizetési elmaradás miatt felfüggesztenek akkor is, ha az aktuális havi számlákat fizetem? A szerződés mely pontjaiból olvasható ez ki?Kértem segítséget facebookon, mivel kikapcsoltak, megnézhetem-e a számlákat, hol a hiba (elektronikus számlázásra tértem át). A válasz megdöbbentett: az elektronikus számlákat csak aktív előfizetéssel rendelkezők nézhetik meg. Na az tény, ebben a hónapban letiltás van, de miért nem nézhetem meg a múlt havi, vagy azelőtti számlámat? Fizettem egy szolgáltatásért, de nem adnak számlát (Óh NAV!). Vagy adnak, de nem mutatják meg!Ezekben az esetekben valami nincs jól, vagy kevés az információ. Help!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Hálás vagyok a jó ötletekért, néhány dologban azért okosodtam. Leírom, ne csodálkozzon senki, ha majd vele esik meg.Az első, nem nézhetem meg a régebbi számláimat. Ezt az ügyintéző hölgyek erősítették meg. Büntiben vagyok, mi az hogy két hónappal ezelőtti számlát akarok nézni!Megőriztem minden levelet a Telekomtól, most újra átnéztem őket. Tanulság: nem kapunk elektronikus számlát! Egy tájékoztató jön, mennyit kell fizetni, és mi a határidő. Kedvesen ajánlják persze, ha tényleg érdekel a számla, menjek ide-oda, és keressem meg. Nekem erről más elképzeléseim voltak, mikor áttértem rá. De sajna a segítő ügyintézők sem tudják az igazat. Még két nappal ezelőtt is, valami kis fülre kattintást mondtak (a számlaszám alatt), és akkor a látom a számlát. Jelentem, nincsenek kis fülek!Persze hogy felhívtam a behajtási osztályt, mennyi az annyi? Mondtak kb 6 és fél ezret. Csodálkoztam, kérdem a négy nappal ezelőtt átutalt 13 000 megérkezett? Na nem! Egy hölgy meggyőzött róla, biztos én írtam el a számlaszámot. A bankban kiröhögtek. Amikor a gombot megnyomta a pénztáros, a pénz azonnal a Telekom száláján volt. Már csak egy út a márkaboltba, ahol megmondták nincs az összeg. De vigasztaltak, azért nincs, mert még nem "könyvelték". Bután nézhettem, mert részletezték. A befizetett összeg akkor számít, ha "könyvelték". Kezdem tisztelni ezt a "könyvelés" nevű dolgot. Sok múlhat rajta. Nálam például az, ha már "könyvelték" volna, akkor túlfizetésem van, működne a telefonom. Nem "könyvelték", így adósságom van, a behajtási osztály addig nem engedi visszakapcsolni.De nem baj, hiszen panaszom elintézésére már csak 27 napot kell várni, már ha igaz a 30 napos ügyintézési határidő.Lehet én vagyok kicsit gonosz, de legbelül mintha kicsit örülnék, hogy már csak két hónap van hátra a hűségidőből.Addig elleszek a nulla forintos havi számlákkal. Valamiért nagy bolt lehet, ha ez a cégnek jó.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@tosanez érdekes, mert itt ezt írják:"Akkor is be tudok lépni a Telekom online ügyfélszolgálatába, ha már korlátozták a szolgáltatást számlatartozás miatt? [...] Abban az esetben viszont, ha már felfüggesztettük az előfizetést, tehát már a bejövő hívások lehetőségét is tiltottuk, akkor csak a számlát fizetheted be. Minden más művelet esetén (akár számla megtekintésénél) az alábbi hibaüzenetet láthatod: Nincs jogosultságod az oldal megtekintéséhez."sőt itt is ugyanezt írjákvagyis kéne látnod az elektronikus számláidat így

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm, minden nap hasad valami, és persze nem az amit várok. Beleolvastam az ászf-be, tényleg adósságnak számit a telefonrészlet elmaradása, felfüggesztve még nem voltam, de most ezzel automatikusan a telefont is letiltották, vesszek meg hogy tudtam bármit is. Az elektronikus számla elérhetetlen, még a múlt havit, vagy az azelőttit sem láthatom. A változó összegű havi számlákatt befizettem, valamiért elfelejthették a fizetendők közé sorolni a részletet is, a fizetett összegek alapján nekem úgy tűnt, az is benne van. Persze hogy nem volt!Kiderült, azért függesztettek fel, mert a részletekkel felhalmozott tartozásom most lépte túl a bűvös határt, a tízezer forintot . Na napokkal ezelőtt átutaltam tizenhármat, hátha fedzi. Most tehát olybá tűnik nincs tartozás, de a telefon persze néma.Írtam az ügyfélszolgálatnak a honlapon, kedvesen ígérték, munkatársuk három napon belül válaszol. Ennek nyolc napja, de nem keseredem, hiszen a szerződésben 30 napos ügyintézési határidő van.Köszönöm a tippeket, nem mintha nem jutott volna eszembe a bolt, a múlt héten már eljutottunk a nem tudja mi van állapotig, holnap kísérletezem egy másik hölggyel, négyből egy csak bejön! Jót nem várok, hiszen gyanúm szerint még a jövő hónap elején esedékes díjat is bizonyára be akarják hajtani.Egyelőre örülök, hisz a Telekomnál van egy másik számlám is (kábelTV-internet-vezetékes telefon), és a jelek szerint ez működik. Jó hogy a mobil összeomlás idáig nem hat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello tosan, felfüggesztenek, sőt előbb-utóbb a telefont is letiltják (tudom, nem ezt a választ vártad, de gondolj bele, a bank is elviszi a részletre vásárolt házad vagy autód, ha a rezsit vagy a benzint fizeted ugyan, de a törlesztőt nem), ennek a részletfizetési megállapodásban kell benne lennie.

én még nem jártam hasonló cipőben, így nem tudom, az elektronikus számla hogyan viselkedik ilyenkor, de az ászf és a szerződés is tartalmaz egy pontot, ami szerint számlaelmaradás esetén a forgalomkorlátozás mellett "minőségi vagy más jellemzőket is csökkenthetnek". ettől függetlenül többféleképpen hozzájuthatsz a háttérhez,• a távszámlának ilyenkor is mennie kell (ha van regisztrációd), vagy• a Té ügyfélszolgálaton (1430) pontosan elmondják, miből adódik a tartozás, vagy• a Té boltokban megmutatják neked a számlákat is...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most