2016 április 21. Békéscsaba Csaba Center Telekom üzlet. Vásároltam a lányomnak ajándékba ( részletfizetésre) extra csomag biztosítással egy IPhone 6S készüléket, mert erre vágyott. Otthon a beállítások és használat közben kiderült, hogy a telefon hangszórója recseg beszélgetés közben és egyéb hiba is jelentkezett a készülékben. Visszavittük az üzletbe, ahonnan elküldték szervizbe, majd futárral visszajuttatták hozzánk. Másik készüléket kaptunk, szintén használtat, mert nem eredeti csomagolásban volt. Kaptunk egy másik HIBÁS készüléket. Ennek az előlapi kamerája belülről meg van karcolva és nem is fókuszál. Másnap vissza az üzletbe, ahol szintén elküldték a szervizbe. Kb. 13 nap után hozta a futár - ugyanazt a készüléket, ugyanazzal a fennálló hibával és egy jegyzőkönyvvel, miszerint a készüléknek semmi baja, hibátlan. Írtam emailt a Telekomnak, sérelmeztem az eljárást, s pár hetes késéssel megkaptam a levelüket, miszerint sajnálják a dolgot, és megértésemet kérik. Ők nem bírálhatják felül a szakszerviz álláspontját. Ha akarom, küldjem , vagy vigyem be én a szervizbe , hogy javítsák meg, de azért már fizetnem kell. Ez milyen eljárás? Ez a híres problémamegoldás? Régóta a Telekomnál vagyunk, de ez akkora kiábrándulás volt, hogy szeretném felbontani a szerződésem a szolgáltatóval, mert nem vagyok hajlandó 170.000 Ft-ot kifizetni egy selejtes készülékért. Mit tehetek ilyen esetben?
Kérdés
Eda
2016 április 21. Békéscsaba Csaba Center Telekom üzlet. Vásároltam a lányomnak ajándékba ( részletfizetésre) extra csomag biztosítással egy IPhone 6S készüléket, mert erre vágyott. Otthon a beállítások és használat közben kiderült, hogy a telefon hangszórója recseg beszélgetés közben és egyéb hiba is jelentkezett a készülékben. Visszavittük az üzletbe, ahonnan elküldték szervizbe, majd futárral visszajuttatták hozzánk. Másik készüléket kaptunk, szintén használtat, mert nem eredeti csomagolásban volt. Kaptunk egy másik HIBÁS készüléket. Ennek az előlapi kamerája belülről meg van karcolva és nem is fókuszál. Másnap vissza az üzletbe, ahol szintén elküldték a szervizbe. Kb. 13 nap után hozta a futár - ugyanazt a készüléket, ugyanazzal a fennálló hibával és egy jegyzőkönyvvel, miszerint a készüléknek semmi baja, hibátlan. Írtam emailt a Telekomnak, sérelmeztem az eljárást, s pár hetes késéssel megkaptam a levelüket, miszerint sajnálják a dolgot, és megértésemet kérik. Ők nem bírálhatják felül a szakszerviz álláspontját. Ha akarom, küldjem , vagy vigyem be én a szervizbe , hogy javítsák meg, de azért már fizetnem kell. Ez milyen eljárás? Ez a híres problémamegoldás? Régóta a Telekomnál vagyunk, de ez akkora kiábrándulás volt, hogy szeretném felbontani a szerződésem a szolgáltatóval, mert nem vagyok hajlandó 170.000 Ft-ot kifizetni egy selejtes készülékért. Mit tehetek ilyen esetben?
A választ előre is köszönöm.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.