Dorisz

Belépési hiba

Kérdés

Sziasztok! Többször próbáltam már belépni a telekom fiókomba, de mindig a a 404-es hibakód jön fel, hogy nem találja az oldalt. Majd miután visszalépek egyet már ott van a nevem, hogy beazonosított, de utána bármelyik opciót választom (Áttekintés, Számlák, Előfizetéseim...) továbbra is csak a 404-es hibát jelzi. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma? Köszönöm előre is. Üdv, Dorisz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Hello @Dorisz, további tippek:

  • milyen böngészőt használsz? a Té honlapja elvileg a legutolsó Explorer-rel, illetve a Crome és a Firefox utolsó verzióival megy
  • nem tudom, mivel regisztráltál (e-mail, Facebook, telefonszám), de pont az előbb válaszoltam egy tagtársunknak, akinek Telekom fiók akadás miatt azt javasolta a Té ügyfélszolgálat, hogy törölje e regisztrációt, és regisztráljon újra más típusú adattal
  • Telekom alkalmazás?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @Dorisz!

Próbáld meg törölni a böngészési előzményeket!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most