Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Belépési hiba


Törölt_tag6527

Kérdés

Sziasztok! Többször próbáltam már belépni a telekom fiókomba, de mindig a a 404-es hibakód jön fel, hogy nem találja az oldalt. Majd miután visszalépek egyet már ott van a nevem, hogy beazonosított, de utána bármelyik opciót választom (Áttekintés, Számlák, Előfizetéseim...) továbbra is csak a 404-es hibát jelzi. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma? Köszönöm előre is. Üdv, Dorisz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello @Dorisz, további tippek:

  • milyen böngészőt használsz? a Té honlapja elvileg a legutolsó Explorer-rel, illetve a Crome és a Firefox utolsó verzióival megy
  • nem tudom, mivel regisztráltál (e-mail, Facebook, telefonszám), de pont az előbb válaszoltam egy tagtársunknak, akinek Telekom fiók akadás miatt azt javasolta a Té ügyfélszolgálat, hogy törölje e regisztrációt, és regisztráljon újra más típusú adattal
  • Telekom alkalmazás?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...