Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Online rendelés


Törölt_tag6622

Kérdés

Pénteken 2016.08.12 én rendeltem Samsung Galazy S7 készüléket új előfizetővel és részletfizetéssel. A rendelés véglegesitése sikeres volt de pár óra múlva csörgött a mobilom  de én nem tudtam felvenni a kapcsolatot mert hallássérült vagyok nem tudok telefonálni mert nem hallok. Beléptem és megnéztem a rendelésemet az van irva hogy VISSZAHIVÁSRA VÁR ..   Most mit tegyek? Hová forduljak?Kérem segitsenek nekem hogy csak sms-t irjanak ha keresnek vagy emailt és nem telefonon hivni!  Köszönöm!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Edóka
hiányos
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Kedves Edóka!

Írj egy levelet a problémával kapcsolatban vagy a hazhozszallitas@telekom.hu (nem tudom hogy ez az email cím él -e még) vagy a webshop@telekom.hu email címre, az email tartalmazza a megrendelés azonosító számát is, vagy írj a Telekom hivatalos facebook oldalán privát üzenetet amiben szintén legyen benne a megrendelés azonosítója 1-2 napon belül válaszolnak.

Remélem sikerül elintézni. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...