Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    E:105 hibakód

    Kedves GeisztRoli! Kérjük, ha még nem jelezted nekünk, írd meg privát üzenetben érintett MT azonosítódat, elérhetőségi telefonszámoddal és elindítjuk a hiba mielőbbi kivizsgálását és megoldását! Köszönjük! ^Szilvi
  3. GeisztRoli

    E:105 hibakód

    Üdv! Az én problémám annyi,hogy minden funkció működik a Telekom tv-n, alkalmazások is szépen futnak, viszont tv csatornák E105 hiba...mi a gond?
  4. Sunyix

    Tv go hiba...

    Sziasztok, A mostani frissítés után nálunk is előjött ez a probléma. Android 12 van a tableten és idáig hibátlanul futott. @Gergő2 Honnan lehet leszedni azt a verziót amit említettél, hogy azzal működik: Telekom TV GO_1.120.11? Köszi előre is Sunyix
  5. Telekom szakértő

    Hálózatfejlesztés

    Szia vlasko! Amennyiben jelenleg a címeden nem érhető el megfelelő ajánlat, kérjük, hogy iratkozz fel a hírlevélre és értesítést fogunk neked küldeni, amikor nálad is elérhetővé válnak a leggyorsabb csomagjaink. ^Timi
  6. Az ismerőse lehet, hogy más hívást folytat vagy fogad, és emiatt a vonala foglalt. Flappy Bird
  7. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy eSIMhez nálam jobban értőtől. Vásároltam EU-n kívül, de Európán belül egy Xiaomi 14 készüléket Media Marktban, itt volt a legolcsóbb Európában. Ez kapható a Telekom kínálatában is: https://www.telekom.hu/webshop/termek/Xiaomi-14-Dual-SIM-5G-12~512-GB?skuId=jsku1754653821 A készülékbe való átköltözést követően szeretném a SIM-et is átvinni, a régi, Samsung készülékemben is esim van, de sajnos nem sikerül a hadművelet. Az új készülékkel beolvasom a kapott QR kódot (már a 2.-at, de ugyanaz a helyzet), azt mondja, hogy sikeresen beolvasta, meg is jelenik, hogy Telekom hálózat, azonban nem tudok semmi mást csinálni. Az első próbálkozásomnál beállítottam az apn-t is a régi készülékemben található adatok alapján, de akkor se történt semmi. A régi készülékemben aktív marad a sim, az új pedig nem lesz ténylegesen aktív. Itt egy kép arról, hogy mit látok a beállításokban: https://1drv.ms/i/s!AvRPET824EqqgcBLhSgv0PEfI1GfXQ?e=RdudL2 Mi lehet a probléma? Valamit rosszul csinálok? Segítségeteket előre is köszönöm!
  8. Tegnap
  9. vlasko

    Hálózatfejlesztés

    Szia, igen próbáltam természetesen, várható fejlesztésekről nem tájékoztatnak ott. Hírlevél feliratkozásáson kívül se emailben, se az oldalon érdemi választ nem kaptam. Ahogy itt sem.
  10. Szia. Én azt javaslom, hogy ha van lehetőséged, a 1414-en vagy egy közeli ügyfélszolgálati ponton nézzétek meg, milyen kedvezményekre van lehetőség a meglévő vagy az esetlegesen módosított csomagok alapján.
  11. Ez így “valódi” brigde módként értelmezhető. Én így használom évek óta, nem tapasztalok lassulást. Milyen Mikrotikkel használod?
  12. P.Attila

    Acer Nitro V AN17-41-R6LP

    Megnéztem az Acer honlapján. NVIDIA® GeForce RTX™ 4050 és 6 GB dedikált memória
  13. Üdv Van egy hűség nélküli régi lezárt othoni net díjccsomagom, ami az emelések miatt 6000ft-ról 8000-re nőt, ezt nekünk már nehéz kifizetni. Ha lemondanám a szolgáltatást, rendelhetek-e erre a névre és címre újat hogy megkapjam az Új előfizetőknek járó kedvezményt? Az optika net 250 csomag telefon nélkül érdekelne, mert az 6200ft lenne mint amennyit korábban fizettünk. De bármilyen megoldás érdekelne a lényeg hogy kevesebb legyen a havi díj.
  14. Telekom szakértő

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Szia Bizzyd! Privát üzenetedre éppen az imént válaszoltunk! Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Lia
  15. Köszi a választ! Informáltan szeretném hívni a technikai ügyfélszolgálatot: van lehetőség valódi bridge módban használni a Technicolort PPPoE passthrough helyett? Most a HGW feleslegesen dolgozik az IP packetek kicsomagolásával, és sok TCP kapcsolat / nagyobb forgalom esetén rendesen melegszik, meg mérhetően lassabb is. Ha valódi bridge módban a layer 2-es forgalom elmenne a Mikrotikig, a HGW tényleg csak egy media converterként (optikai -> réz) működne, és nem égetne CPU-t arra, amit a Mikrotik hatékonyabban meg tud csinálni, nem lenne ilyen gond.
  16. Bizzyd

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Elküldve.
  17. Telekom szakértő

    okos eszköz

    Kedves Erzsébet! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  18. Szia Norcse! Hálózatunkat az ország számos területén fejlesztjük, bízunk benne, hogy hamarosan lakhelyedre is eljuttathatjuk legkorszerűbb szolgáltatásainkat. Kérjük, hálózatfejlesztési oldalunkon (https://bit.ly/49rPKJ0) e-mail címed megadásával iratkozz fel értesítőnkre, így amint elérünk hozzád, üzenetben tudjuk jelezni számodra. Ha kérdésed merül fel, keress minket bizalommal privát üzenetben. Köszönjük! ^Lia
  19. Telekom szakértő

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Szia Bizzyd! Szeretnénk segíteni Neked, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a pontos címedet: irányítószám, település, utca, házszám vagy emelet és ajtószám és utánanézünk a folyamatnak. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  20. Utolsó hét
  21. Bizzyd

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Elolvasta mit írtam? Ott van a link, hogy az engedély ki van adva. A korszerűsítés semjénnel egybekötve kellett volna, hogy legyen mert egy irányítószám alatt van a két település és egy volt a pályázati kiírás is. Akkor, hogy lehet hogy ott van mar 2 éve itt pedig nincs? Ma kaptam egy emailt, hogy elvileg márciusban elkezdődtek a fejlesztések, de hogy ez igaz-e vagy csak megint leráztak, nem tudom.
  22. Kökényesiné Erzsébet

    okos eszköz

    Üdvözlöm! Nemrég cseréltük le boxunkat okos eszközre. Gyakran előfordul, hogy amikor bekapcsoljuk a tv-t, csúszik, vagy nincs hang. Általában előbb érkezik meg a hang, mint a kép. De olyan is van, hogy nem az aktuális (Most) műsor megy. Mi lehet a megoldás erre a problémára? Kökényesiné Erzsébet
  23. Tiszteletem, Érdeklődöm Telekom üzletben mondták 2672 H ugyag településen ki van építve az optikai hálózat s már csak az engedélyeztetés van hatra... Mikor indul ez tudni vmi pontosabbat?? Mennyi időt vesz ez igénybe hol lehetne pontosan megtudni mert kötném az internetet nagyon kellene⚡⚡⚡
  24. Telekom szakértő

    Smart box felirat nem működik

    Szia Sorcerer86! A Teletex megjelenése óta sokat fejlődött a technológia, az Android Smart Box lehetőséget biztosít a felirat megjelenítésére is. Amennyiben Ti ezt a funkciót nem éritek el a fentebb javasolt módon egy hibabejelentést tudunk rögzíteni. Ehhez kérjük szépen küldd el nekünk privát üzenetben az érintett szolgáltatás MT ügyfél-azonosítóját és egy értesítési mobil telefonszámot. ^Gabriella
  25. Mai napon egy magánszám 30-as felhívott, hogy előzőleg én kerestem szintén 30-as körzetszámról. Sajnos már nem először van ez. Én nem hívtam és a kimenő hívások között sem szerepel. Mit lehet vagy kell tennem?
  26. Telekom szakértő

    Ricse hálózat fejlesztés.

    Szia Bizzyd! Megértjük a várakozásodat, de fontos tudnod, hogy sokszor nem csak Társaságunkon múlik, hogy egy területen a hálózat korszerűsítése elinduljon. A fejlesztések megvalósulását több tényező is befolyásolja, mint az erőforrásaink, a gazdasági tényezők, valamint az adott területen szükséges engedélyek beszerzése. Ahhoz, hogy pontosabb tájékoztatást adhassunk szükséges ismernünk a pontos címedet is, ezt kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben. ^Gabriella
  27. Szia AtisHUN! Utánajárunk a kérdésednek, válaszunkig a türelmedet kérjük! ^Gabriella
  28. Szis szurkosj! Alapvetően nem gond, ha a Multi SIM kártát 4G routerben használod, a probléma az eszközben a hálózatban vagy pedig a SIM kártyában keresendő, Első körben javasoljuk, hogy a Multi SIM kártyát helyezd át át egy másik telefonba, okosórába és nézd meg, hogy így is észlelhető-e a probléma. Amennyiben igen, akkor érdemes egy hibabejelentést kezdeményezni, amit a chaten keresztül is elindíthatsz. Munkatársaink ez alapján egy részletes vizsgálatot fognak indítani. ^Gabriella
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...