Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Tegnap
  2. Steamen már 5 hónapja 50kb/s nál nem gyorsabb a letöltés... Rézkábeles internet! 3 hete lett cserélve router is és gép 0-ról újra telepítés... Csak is steamen van ez a hiba máshol normális! Valami ötlet?
  3. Nekem ez sem segít.
  4. Próbáld meg törölni a webmail.telekom.hu oldalhoz tartozó összes sütit és minden egyéb böngészési adatot, majd indítsd újra a szolgáltatásaid, de igazából a lényeg az lenne, hogy új IP címről próbálkozz. Például mobilinternetről. Ha továbbra sem megy, próbálj meg az online ügyfélszolgálaton ismét egy új jelszót beállítani, ügyelve arra, hogy biztosan a megfelelő jelszavat adod meg.
  5. Üdv. A telekom webes levelező klienséről. Igen próbáltam. Opera, Chrome. Nem ír semmilyen hibaüzenetet egyszerűen. Pár másodperc múlva visszadob a bejelentkezési oldalra.
  6. Üdv @Robxer - Milyen fajta levelező programról van szó? A Telekom webes levelező klienséről, vagy valamilyen letölthető levelező kliens alkalmazásról? - Mik a beállítások, ha PC-s kliensről beszélünk? - Próbáltál e bejelentkezni másik böngészővel, ha a Telekom webes email kluenséről beszélünk? - Mi a hibaüzenet a belépési kísérletnél?
  7. Üdv. Olyan problémám van, hogy egyszerűen nem tudok belépni a levezőprogramba. Nem csináltam semmi jelszó változtatást meg semmi olyan dolgot ami ezt vâltaná ki. Mi lehet a baj? Hogyan tudnám orvosolni a problémát? Jelszó változtatással próbálkoztam már de olyan mintha észre se vette volna a rendszer. Mással is történt ilyen? Ügyfélszolgálatot is hívtam már Vanda elakadt amikor elmondtam neki a bajomat.
  8. ..........................................................................................................................
  9. Szia nem tudom megnézni, az én telefonom nem androidos
  10. hát én csak annyit tudok neked hogy jelentsd be én is bejelentettem most hátha történik valami de köpve hiszem
  11. Szia @KatEdi79, Telekom applikációban látni kellene a kedvezményes perceket. Ott mutatja, vagy sem?
  12. Örülök, hogy megoldódott a probléma!
  13. Ha a fizetendő összeg 0 ft értelemszerűen nem kell fizetned semmit. A * alatt mit jelöl egyébként?
  14. Direkt váltottam erre a nagyobb netre mert néha streamelek néhány játékot mert jó a feltöltési és letöltési sebessége "már amikor működik". De nem gondoltam volna hogy ennyi kín és baj lesz vele. Lehet hogy ha nem tudunk valami célszerű megoldást találnunk erre a jelenségre megkérem őket hogy kössék vissza a régi 5 mb-s netet. Azzal legalább soha semmi gondom nem volt. Akármilyen rosz idő is volt mindig volt vele net.
  15. vágom az én routerem is ilyenekkel van tele hgw reset megvolt? mert ezt szokták itt kérdezni meg hogy indítsd ujra a routert stb de nálam ez se segít nem értem
  16. Időközben felhívtam a 1414-et és azt mondta az ügyintéző, hogy nemrég lett aktíválva a bónusz, és a feltöltést a mai napon kezdeményeztem 5000 Ft-tal, így a rendszer még nem érzékelte, hogy van hátra belőle még 49 perc. Bárki is válaszol nekem időközben, köszönöm.
  17. Sziasztok! Nemrég aktiváltam az új feltöltési kedvezményt(3000 Ft feletti feltöltés esetén 50 perc hálózaton belül, amit 7 napon belül használhatok fel). Mai napon 5000 Ft-ot töltöttem SIM-kártyámra, majd ezek után felhívtam a legjobb barátnőmet, akinek ugyan 20-as a száma, de nemrég áthordozta a Telekomhoz, így ingyen beszéltem vele. Ezek után lekérdeztem a *111#-en keresztül a 1, 1, 1, 4, 1 menüpontokat és azt a választ kaptam, h amennyiben rendelkezek feltöltési kedvezménnyel, úgy a kedvezményes egyenleget már felhasználtam. Mától indult el a kedvezmény, a barátnőmmel még csak 1 percet beszéltem, tehát nem járhatott le a kedvezményes egyenlegem. Esetleg valaki itt a fórumban tudna nekem segíteni, tanácsot adni, kihez forduljak? Köszi!
  18. ???????????????????????????????
  19. -Milyen keresőbe írtad be? Mutass erről képernyő képet, mert nem nagyon értem, milyen probléma lehet ez. Nem valószínű hogy a Telekom internet szolgáltatásának hibájából adódó probléma. Javaslom keress fel egy helyi informatikust vagy számítógépek tekintetében hozzáértőbb személyt, aki megoldja a gondjaid.
  20. T. Fórumozók! Szinte hihetetlen, ám beírtam a keresőbe a "vírus " szót és 0 találat!!?? Holott: Én az tapasztalom, ha rákattintok az internet / nálam mozilla / gombra, megjelenik a kezdő lap, de mint egy árnyék, homályosan jön egy másik de az csak feltűnik és nyomban el is tűnik!! mi lehet ez vírus???
  21. Nekem kb 2 hónapja van meg ez az újfajta net és kábeltv . Mint emlitettem az első hónapban semmi gond nem volt vele ez tény de most egy jó hete folyamatosan csinálja. Egész nap melózok hazaérek fürdés és gyors kaja és mikor mi mondon játszok 1 órát vagy online nézek valami filmet.. Hát lehet vele ? Nem !! Mert megszakad a net 2 perc és megy megint de nem telik el 3-4-5 perc akad a film vagy kidobál a játék mert nincs internetkapcsolat....... Hozzáteszem 11.000 ft-ért . ! A régi sima 5 megás netem jobb volt !! Lehetett bármilyen vihar mindig volt net. Ez még jóidőben is szakadozik akkor mi lenne ha vihar lenne ?
  22. Utolsó hét
  23. ugyan ez van velem is kompletten csak nekem 100/10es netem van de ugyan ez van amit leírtál októberbe kötötték be és azóta nincs olyan hónap hogy nem szakadna meg vagy nem menne el köpedelem... aztán meg ja kijön a szerelő nem csinál kb semmit nem értem miért nem lehet kijavítani miért kell lehúzni az embereket, de én már megfogadtam ez volt az utolsó év a thomenál jövőre biztos hogy más szolgáltató lesz az 100% mert ezt már nem lehet birni nem tudok semmivel se játszani bakker 100 megás netem van nehogy már ne tudjak normálisan akadásmentesen játszani semmivel azért ez már felháborító. van egy 130 ezres konzolom rajta tele játékkal és nem tudok egyszerűen játszani rajta mert kidobál meg úgy akad hogy semmit se lehet rajta csinálni
  24. Üdv. Nekem egy olyan problémám lenne hogy a régi internetet és kábel TV-t lecseréltük erre az új IP TV-re és internetre. 300/20-as. A problémám az vele hogy mikor be kötötték az első hónapban nagyon jó volt és semmi gond nem volt vele még ha vihar volt is akkor sem. Most kb 2 hete naponta "Elég sokszor" csinálja azt hogy megszakad az internet. Van amikor csak 15-30 másodpercre és van amikor 2-3-4 percre is és ez mint mondtan elég sokszor csinálja. Aztán szólok a Telekomnak ők felveszik a hibajelentést majd kapom sms-ben a szokásost hogy kollégáink 72 órán belül megcsinálják a hibát. Aztán alkotnak-csinálnak valamit akkor 1 max 2 napig jó és aztán kezdődik előről. Most már 4x kell szólnom ezügyben. Nem értem hogy ha valamit csinálnak 2 napig jó akkor miért nem lehet teljesen kijavítani ? De valaki árulja már el nekem konkrétan hogy mi a hiba pontosan mert senki semmit nem akar mondani és senki semmit nem mond. Először mondták hogy lehet hogy nálam van a probléma de mondtam nekik hogy ahogy a kollégáik beszerelték be üzemelték azóta nincs hozzányúlva !! Kábeleket leellenőriztem többször is hogy még véletlenül sincs megsérülve vagy kihúzódva valami csatlakozó de minden rendben !! Aztán mondtam nekik hogy akkor maximum modem hiba lehet vagy hálózati probléma. Erre jött az első SMS hogy kollégáink már dolgoznak az ügyön. Másnap reggelre jó volt aztán rá 1 napra kezdődött előről............ És azóta is csak ez van............... Valakinek esetleg valami ötlete ??
  25. +BONUSZ
  26. 1414-re kellene elküldenem a +bonus kulcsszót,de hibás. Hogy kell leírni helyesen,már mindenféleképpen próbáltam.
  1. További aktivitások betöltése