Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. Szia! Kérjük, hogy a problémát mindenképp jelezd itt: https://bit.ly/3eSqqPv hogy kivizsgálhassuk, mi állhat a hibajelenség mögött!
  3. Próbáld meg kézzel futtatni a playert a c:\Users\{felhasználó}\AppData\Local\TVGOQuickPlayer\ mappában a TVGOQuickPlayer.exe -t és ugyanott az nw.exe -t aztán nyisd meg a böngészőben a tvgo-t
  4. Szia Boroka! Pár díjcsomagunkat kivezettük, feltehetően Neked is egy újabb csomagot biztosítunk. Ahhoz viszont, hogy lássuk, melyik csomagról mire váltottuk át az előfizetésedet, szükséges lenne ismernünk a hívószámodat, ezért kérjük, hogy keress meg bennünket a chaten, ahol az azonosítás után minden kérdést tisztázni tudunk.
  5. A futtatás parancssornál kiadja a Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time<1ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time<1ms TTL=128Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time<1ms TTL=128 sorokat nditom de nem ajánlja fel a futtatását Minden indításnál újra le akarja töltetni a TVGOquickplayert
  6. Köszönöm a válaszokat de semmi változás
  7. Sziasztok. Igen kedves @teherwagon, tudom, hogy itt ügyfelek vannak, de azért akad néhány Telekomos is, gondoltam nem kell hívnom az ügyfélszolgálatot, hanem kapásból válaszol valaki. Szóval a díjcsomagváltás miatt kaptam kompenzációnak 50 perc lebeszélhetőséget. Nem publikus díjcsomag. Egyébként lakossági, és nem üzleti. Szép napot kívánok mindenkinek!
  8. Tegnap
  9. Csináltam Egy Exel dokumentumot amibe benne vannak különböző letöltési értékek. A routert nem mozgatom sehova sem egy helyben van folyamatosan a képen amit csatoltam látszódik a jelerősség amit a router konfigurációjában ír. Böngésző Opera(más böngészővel még lassabnak tapasztaltam). Router Tipusa: Tenda 4G680 Értékek mérésének ideje: 20:00 - 21:00 Mikor több eszköz volt az routerre csatlakoztatva akkor egy Huawei P9 2017 -en egy youtube videó ment 360p-ben Internet sebesség mérések.xlsx
  10. Sziasztok, Visszaszívom az előbbieket még a mai naponjött a telekom és kicserélte a Huawei router egy Sagemcom routerre tökéletesen működik msotmár.
  11. @anonymus @btz @teherwagon Valaki tud segíteni a témában?
  12. Helló! Egy ideje az asztali gépen és a telón sem megy a TVGO a wifin keresztül! Ezt a hibaüzenetet kapom! Lejátszó hiba Tájékoztatunk, hogy a TV GO tartalmak csak Magyarországon és az Európai Unió tagországain belül kölcsönözhetőek illetve játszhatóak le. (M55006) Semmit sem változtattam meg (Proxy, VPN) de még is ezek szerint azt érzékeli a TVGO mintha nem az EU-ból akarnám használni az alkalmazást! Mobilnetről meg simán megy! Mi lehet a probléma? Köszi a válasz(oka)t előre is Tamás
  13. Sziasztok! Ugyan ezt a hibát tapasztalom, a packet loss folyamatosan magas, játszhatatlan a játék így. Nekem is Huawei HG8245H routerem van. A hiba javítására szinte mindent kipróbáltam, amit a neten találtam, portforward, NAT type open stb. Egyik se vezetett megoldasra. VPN-el próbálkoztam még amitől meg nyilván a ping lett magas szóval az se a járható út. A hibát mától kezdve minden nap bejelentem majd, hátha valaki foglalkozik is vele, és nem csak visszaküldi, hogy nem lát semmi hibát.
  14. Szia, Probáltam bejelenteni a mai napon a hibát telekom chat szolgáltatásán keresztül illetve telefonon is de sajnos vissza jeleztek hogy nincs semmi gond, ezért gondoltam hogy írok én reagálok a kérdésedre hátha felfigyel rá a telekom és tud valahogy segíteni.
  15. Szia! Nekem is az általad említett router van. Ismerősömnél szintén újabb router van, telekom 300 optikai és nála nincs packet loss.
  16. Szia, Sajnos nekem ugyan ez a problém nem ekkora a sávszélességem(100-asnet elégnek kéne lennie) de ugyanúgy folyamatos packet loss-t tapasztalok, kinyitottam a portokat én is a routeren, NAT type open a játékban. Huawei HG8245H routerem van. Lementem egy barátomhoz akinek másfajta routere(Seagmcom) van de ugyanúgy telekomos router 0% packet loss volt a játékba megszünt a lag. Barátom routerén nem állítottunk port forwardot játékban Nat type moderated maradt viszont nem volt packet loss egyáltalán. Call of Duty Multiplayer és minden más játék hibátlanul működik. @appleGjuice Neked milyen routered van? Üdv
  17. @Halacs "ONT csere nem segítene, ezt külön egyeztette a fejlesztőkkel (látta ezt a threadet). Ha nem lenne tiltva területileg az IPv6 akkor menne a nálam lévő ONT-vel is." Az én (megalapozatlan) feltételezésem az volt, hogy ha nincs aktiválva a központban az IPv6, akkor egy új sorozatszámú ONT felregisztrálása aktiválja. Ha a központban minden jó, akkor az ONT nem akadály. "Ezt követően jött az SMS, hogy ők nem találtak a saját hálózatukban hibát, ellenőrizzem a saját eszközeimet." Nem értem ezt a hibajegy lezárási kényszert. Miért nem lehet nyitva hagyni, amíg ténylegesen meg nem oldódik a probléma? Az őszi ETA nagyon kényelmes nekik, mert addigra a lezárt hibajegyedet már meg sem tudod nézni. Nem mintha lenne mire hivatkoznod, mert minden lényeges információt mellékcsatornákon kaptál tőlük. Így majd kezdhetsz mindent elölről. Olyan érzésem van, hogy a Telekomnak az internet csak a webből (IPv4, TCP/UDP, DNS/HTTP(S)) áll. Ha ezeken kívül működik más is, érezd magad megtisztelve.
  18. Hello @Zsuzsi94, jó régi, és csak most találtam rá, de megválaszolom, hátha aktuális még, vagy legalábbis másnak segít. ezt a funkciót hívásértesítőnek hívják, szolgáltatás, nem appbeállítás. meg kell rendelni a Tétől, bár jó eséllyel megvan (nálatok megnézték, és ha kellett bekapcsolták), csak sokszor az átirányítás hibádzik (hangpostára vagy a hívásértesítő elméleti számára), mert anélkül nem működik. azt meg könnyen le lehet vágni, így az egészet működésképtelenné tenni, ha a párod a telón törli az átirányításait, vagy bekapcsolja a roamingot (Domino esetén elég bekapcsolni, és bamm, eltűnik az átirányítás, így a hívásértesítő, amíg ki nem kapcsolja a roamingot, előfizetéssel külföldön is kell lenni hozzá)
  19. Hello @Paré Attila, szerintem ezt kerested, ennek kettes táblája mutatja. a mobilinternet jellegéből fakadóan minden technológián egységesen nulla a garantált sebességérték (mivel hordozod, és megfordulhatsz vele bárhol, sarkítva persze, de valószínűleg egyetlen szolgáltató sem akar beleszaladni a Szahara közepén, teveháton vagy a nevenincs szigetecske mellett, búvárcuccban miért nem hasít a net reklamációba ). tehát nem innét kellene megfogni, hanem a max oldalról (a díjcsomag és az eszköz tudása alapján valószínűleg az is kibogarászható, de azt már nem néztem). viszont az általad írt érték mindentől függetlenül karcsúnak tűnik. milyen cucc ez az új router, mivel és hogyan kapcsolódsz a netre, és mit böngészel, használsz, amikor ezt az alacsony értéket tapasztalod? meg mi a csúcs, amit mérsz (és persze hogyan mérsz)?
  20. Hello @Bokorka, látatlanban közel lehetetlen megmondani, és a Té honlapján sem találtam, de a neve alapján valami üzleti csomag lehet. így ezt csak a Té tudja megválaszolni, ha telefonszámmal, jelszóval azonosítod magad (mi ügyfelek vagyunk, mint te)
  21. Hello @Zoli1966, a Komáromi járást nem a Té nyerte (a fórumszabályzat valami fair policy miatt tiltja, hogy leírjam, de a Google a Komáromi járás és SZIP keresésre kiköpi a nyertest, náluk kellene érdeklődnöd). ettől függetlenül idővel a Té is cseréli mindenhol a rezet (ha az van nálad), de az még idő, a SZIP hajrában valószínűleg nem idén végeznek vele
  22. Sziasztok! Érdeklődnék mikorra várható Komáromban a Viza utcában ,hogy odaér az optikai kábel fejlesztés. Már pár hónapja tőlünk nem messze megjelent ,de most mintha megállt volna. Már nagyon várjuk ,hogy ide érjen.
  23. Sziasztok! Régi díjcsomagról váltott át a Telekom új díjcsomagra, ahol a hanghívásoknál nincsen díjcsomag (0 perc). A számlán mégis megjelent egy Tetris 50p feliratú díjcsomag melynek havi díja is van. Mi a manó az?
  24. Szombaton jeleztem a T hibabejelentőjén a problémát, szerdán felhívott egy hozzáértő kolléga, hogy tájékoztasson területi eltérések vannak az IPv6-ot illetően: Eger térségében még nincs aktiválva az IPv6 protokoll, ezért nem kapok IPv6 címet. A hibabejelentőn azt látják csak, hogy az előfizetésre aktiválva van, de azt már nem látják, hogy a területre ahol az előfizetés van nincs. Kizárólag azokra az előfizetésekre nincs aktiválva az IPv6 ahol ezt külön kérték hogy ne legyen. ONT csere nem segítene, ezt külön egyeztette a fejlesztőkkel (látta ezt a threadet). Ha nem lenne tiltva területileg az IPv6 akkor menne a nálam lévő ONT-vel is. Eger térségében várhatóan az ősszel lesz az IPv6 aktiválva. Eredetileg a nyáron akarták volna, de a COVID miatt ez most várhatóan három hónapot csúszik, mert nem mindent sikerült/lehet home officeból kellő alapossággal megvalósítani. Ami még hasznos infó, hogy az IPv6 aktiváltsága független attól, hogy optika vagy koax a vivőközeg amit használunk. Ezek az infók amiket kaptam a T-től. Ezt követően jött az SMS, hogy ők nem találtak a saját hálózatukban hibát, ellenőrizzem a saját eszközeimet
  25. Sziasztok. Call of Duty Warzone játékban tapasztalok folyamatosan magasan ugráló packet loss-t, ami nagy mértékben rontja a játékélményt a folyamatos lag miatt. 1000-es optikai netem van, minden más hibátlannul működik, vezetékkel csatlakozom a hálózathoz. Letöltési sebesség, böngészés, speedtest, még sima CoD Modern Warfare multi alatt is rendben van. Nem hiszem, hogy a játékkal lenne baj, mert teszteltem mobil hálózaton is Warzone-t és ott nem tapasztaltam packet loss-t és a lag is megszűnt. Mi lehet a gond? Telekomnak kéne bejelenteni a problémát, és tudnának az ő oldalukon álltani a konfiguráción? (Portokat, amiket a cod honlapján feltüntettek, kinyitottam, nat type játékban open) Köszönöm előre is a segítséget!
  26. Inkább a hivatalos utat választanám, mert ha nem csináltál még úgy szoftver felrakást ahogy az a Sammobile oldalán le van írva, akkor tégla is lehet a telefonodból és akkor a gari is ugrik. Jobban jársz ha igényelsz egy Mobilfutárt viszik - hozzák a telot nem kerül semmibe és 2-3 munkanap alatt kész van a márkaszerviz vele.
  27. Utolsó hét
  28. Sziasztok! Azt hiszem ma feladom a dolgot. Megpróbálok holnap egy Telekom üzletben havi díjas csomagra váltani (ha tudok, mert azt sem engedi még mindig online, nemhogy készüléket vásárolni). Ma már a chates ügyintéző a hibajegy számot sem látta, hogy valaki azt felvette volna. A kosaramba beragadt készülék eltűnt, de a lakcím problémát nem oldották meg. Ráadásul a kívánt készüléket már nem is árulják az online shopban, így mindenképp máshonnan kell beszereznem. Június 18-ára ígérték postai úton küldött levélben(!) a hiba javítását, nem jött össze. Akinek ilyen problémája van, ne reménykedjen, mondjon le a régi telefonszámáról és vásároljon új előfizetést vagy nem tudom... Én már csak abban reménykedem, hogy az előfizetés részét meg tudják oldani nekem, hogy meg maradjon a telefonszámom. Bocs, hogy zaklattalak benneteket! Sziasztok és mindenkinek sikeres ügyintézést kívánok! Üdv, Ica
  1. További aktivitások betöltése