Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. Sziasztok! Kellett csinálnom nemrég egy "hard reset"-et Galaxy A3 2007-es készülékemen, azóta nem tudom használni külföldön a díjcsomagban foglalt adatmennyiséget. A készülék beállításai - elvileg - jók, mégsem. Van esetleg valakinek tippje, mi lehet az oka? Köszönöm, előre is!
  3. Üdv forum tagok! Én egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy egy wifi hálózaton van a tv, telefon, laptop de nem tudok semmit átjátszani a masikra. (pl egy videot telefonról tv-re) Ez mind ugyan ezekkel a keszulekkel egy masik szolgáltatónált, természetesen másik routerral problémamentes volt. Sagemcom F@st 5655v2 ez a típusú routerem van most. A beállításait már átböngésztem de semmit nem találtam. Valaki tudna erre valami megoldást?
  4. Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy miért nem tudom openra állítani a nat type-t? Hiába adtam hozzá port továbbítást, és DMZ-t, így se teszi openre, és így játékból folyamatosan ledobál ( Call of Duty). Sajnos már mindent megpróbáltam, esetleg valami ötlet még?
  5. Tegnap
  6. Helló! 30 Mbps ADSL-em van, ZTE Speedport Entry 2i modem/routerrel. Több éve jól működött, de néhány hete vettem észre, hogy időnként lecsatlakozok némely szerverről, majd vissza. Próbáltam rájönni, hogy mi lehet a gond. Pingeltem a netet, de nem láttam problémát. Egyszer csináltam egy sebességmérést pingelés közben, akkor vettem észre, hogy terhelésre megugrik a pingidő, sőt, néha nem is érkezik válasz. Ez mindig van, nem köthető időintervallumhoz. Mellékeltem egy fájlt a pingelésről. Üresjáratban 18ms a pingidő, tökéletes. A 25. sortól indul egy letöltés, a pingidő 100ms fölé megy, illetve néha nem is érkezik válasz (Request timed out.). Megmutattam a szerelőnek, aki telefonált egy "nagyon okosnak", ő azt mondta, ez teljesen természetes egy ADSL-nél. Mindenesetre valami történt, mert tulajdonképpen a koronavírussal együtt jött ez a baj is. Én megkérdezném ebben a fórumban is, tényleg normális az, hogy terhelésre így megnő a pingidő, illetve néha egyáltalán nem is jön válasz a pingre? ping.txt
  7. Tegnap a Blizzard nem volt elérhető, ma meg központi hiba miatt semmi. Hogy lehet egy szolgáltaltó ilyen rákos *****?
  8. Tisztelt Fórum! két hete vettem a tétől egy iphone xs mobilt. Azt vettem észre,időnként beszéd közben foglaltat jelez,megszakad,es kiirja,hogy a hivas sikertelen. Ilyen dolog a huawei mate 20 pro val is volt,azzal sokkal tobb,mint az iphone-al.Az apple nel csinaltak hardveres es szoftveres diagnosztikat,es mindent rendben találtak.Kartyacsere is volt.Az elozo mobilom Huawei Mate 20pro volt,azelott p 9 plusz. mindegyik csinalta ezt gyakran,az iphone sokkal kevesebbszer.Altalaban 20 perc vagy felora,esetleg 40 perc beszed utan.A masik fel azt veszi eszre,hogy megszakadtunk.en meg foglalt hangot hallok.Megneztem a hivaslustat is,nem volt nem fogadott hivasom.Mi lehet a gond? köszönöm valaszukat!
  9. Sziasztok, Egy olyan kérdéssel fordulnék a fórum tagjaihoz, hogy van egy bérelt lakás ahol IPTV és internetszolgáltatás elérhető. Sajnos az internet nem elérhető sem wi-fin sem pedig vezetéken. Valószínűleg le lett resetelve és a DSL connections oldalon a felhasználónév alapértelmezettre váltott(3play_cpe@telekom.hu). Hogyan tudhatnám meg az előfizetéshez tartozó username, jelszó párosítást, ha semmi információval nem rendelkezem az előfizetéssel kapcsolatban.
  10. Hogy lehet sím kártyát aktiválni?
  11. Sziasztok! Nem tudom tudna e valaki válaszolni azzal kapcsolatosan, hogy Biharnagybajom, Béke telep területen elérhető-e már a SZIP? Anyósomék már hosszú évek óta küszködnek azzal a problémával, hogy nem lehetett kiépíteni náluk a vezetékes internet szolgáltatást, mert egy vasút vonal választja el őket attól a résztől, ahol már van DSL technológia. És szeretnék utána járni, hogy történt e valami változás az évek alatt? A telefon póznán van valami szürke doboz, de azt nem tudtam eddig mire vélni, hogy mi lehet az. Nemrég került oda. Köszönöm a választ, Kálmán
  12. Kedves OldMike! Tökéletes , köszönöm! Megoldottad
  13. A családi mobil opció az online ügyfélszolgálaton nem mondható le. Minden más szolgáltatásnál ott a gomb a megrendeléshez vagy lemondáshoz. (Lásd a csatolt képeket.)
  14. Jó napot. Sajnos még a mai napig nem érkezett frissítés. Esetleg valakinek érkezett már note 10-re andorid 10-es?
  15. Köszi a választ, ha jól értelmeztem az eddig látottak alapján, marad amit kapunk eredetileg a telepítéskor, és "mögötte" mehet a saját? Nem vagyok otthon annyira az ilyen kifejezésekben, az utolsó kérdésem annyi lenne, hogy amennyiben gyorsabb Wi-fi sebességet tudna nyújtani egy saját készülék 2000 mbit-es internet esetén (ha jól láttam 800 körül mozog 5 ghz-en a Sagemcom), mivel "mögötte" megy, azt a sebességet tudnám csak elérni, vagy az Asus által kiírt 1300 mbit-et is (amennyiben egyáltalán ez elérhető természetesen, ez már nem tőlünk függ)? Szóval a kapott router kapacitása megy a saját routeren keresztül, vagy kiaknázható egy jobb router ereje amennyiben az lehetséges? Nyilván nem mérnék ekkora sebességeket, csupán az érdekel, hogy papíron jobb-e.
  16. Szia! Saját router működésére senki nem tud garanciát vállani itt a fórumon. Elvileg nem kéne, hogy probléma legyen vele. Pppoe passthrough és a saját pppoe azonosítóidat a saját eszközbe mennie kell. De akár használhatod dupla NAT-ként is.
  17. Telekom üzletben kérhettek új PUK és PIN kódot.
  18. Szia. Már írtam párszor, ha fent van a vezeték és a kötődobozok, akkor 1-6 hónap.
  19. Utolsó hét
  20. Sziasztok! érdeklödnék mennyi idö amire ki épitik 3200 lakosu településen optikai netet már el kezdték láttam több utcába ki van huzva de kb 3 honapja csinálják de pl mi utcánkba semmi
  21. Freevoicetti Vigyázunk egymásra. 

    IMG_20200528_215147.jpg

    IMG_20200528_213434.jpg

    IMG_20200528_213429.jpg

  22. Végülis az ügyfélszolgálattal való egyeztetés után kiderült, hogy nincs olyan készülékük, ami gigabiten, coax-on tudná ezt a funkciót. Más esetben készülék cserével lenne rá megolásuk, így azonban saját készülék vásárlását javasolták. Számítottam rá, hogy saját készüléket ettől a probélmától függetlenül is kell majd vásárolnom, így végülis ez lesz a megoldás erre a problémára. Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
  23. Édesapám balesetet szenvedett és a telefonjának nem találjuk a Pin kód-os papírját. Most még figyelünk,hogy ne merüljön le a telefon,de ha ez megtörténne véletlenül mit tudunk csinálni? Semmilyen papírt nem találtunk sehol! Se pin kód,se puk kód!
  24. que es ADSS curso foro ADSS mínimo depósito reseña ADSS retirar dinero
  25. Egyik telekomos ismerősömnek se működik a battle.net. Érdekes lenne?
  26. Sajnos nálam is ez az eset áll fent reggel óta, nydus.battle.net / eu battlenet felé nincs conneciton, murrikai oldal +- srv felé igen, bár mostmár a tracert nem hal ki 3 hop után azért szép lassan helyreáll ez
  27. Nahát, megint elqrták
  28. Globális probléma, az összes magyar és román Telekom előfizetőt érinti. Gondolom hálózatfejlesztés közben ment valami félre, vagy az IT security pallosa suhintott nagyobbat a kelleténél. Pár napja instabil, reggel óta egyáltalán nem működik. Leírom, hátha valaki olvassa is: az account.blizzard.com (a DNS szerint 37.244.28.102, aztán vagy ez, vagy csak nem frissül valami valahol) nem pingelhető, + Ennek mind nyitva illene lennie, de ezt már nem nyomoztam mélyebben.: TCP Ports - 80, 443, 1119, 1120, 3074, 3724, 4000, 6112-6120, 27014-27050 UDP Ports - 80, 443, 1119, 1120, 3478-3479, 3724, 4000, 4379-4380, 5060, 5062, 6112-6119, 6250, 27000-27031, 27036, 12000-64000
  1. További aktivitások betöltése