Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Cseh Dániel László

    EA FC 25

    4 éve ez a süket duma megy, hogy ezen dolgoznak 4 éve? Ennyi idő alatt családot lehet alapítani, sőt kisebb várost... szánalmas, de tényleg. Kozbe havonta küldik a zsíros számlát... nem lehet trace routolni mivel az EA szervere nem publikus... de nem csak a játékokkal van baj... netflix is csomószor megszakad, YouTube is... folyamatos pocketloss van mindennel ami Cloudflare mögött van... fizetni kellene normálisan a roamingert!!! Segítek ez a megoldás nem kell más eszközökhöz nyúlni... ha már a legdragabb szolgaltato magyarorszagon es világszerte akkor néha kifelé is kellene fizetni!!! megjegymegjegyzés jelezve lett az EA felé a hiba, náluk semmi gond nincs, sőt sok más streamernel es külföldi játékosnal sincs, jelezve lett a Cloudflare felé, náluk sincs problema mind a Telekomra mutogat, ja es fel is van jelentve nemzetközileg a Telekom, már nyomoznak is utána, de ha ennek az ótvar cégnek jobb ha majd fizeti a büntetés a végén nekem jo, addig elveszitenek egy csomó elofizetot es meg jön a bünti is 😘 Sajnos tudom h felesleges írnom, mert ugy is csak a kamu dumával jönnek, es semmi sem történik. Ugyan ugy mint 4 éve folyamat.
  3. Telekom szakértő

    Pontok

    Szia! A Kapcsolat pontok gyűjtését 2017. július 1-től lezártuk, így ilyen jellegű üzenetet nem küldünk előfizetőink részére. Javasoljuk, hogy nézd meg az SMS feladóját. Nagy valósíznűséggel a feladója is egy külföldi telefonszám. Az általad leírtak alapján arra engedünk következtetni, hogy ez egy adathalász üzenet, melyben megpróbálnak visszaélést elkövetni. A benne szereplő linkre ne kattints rá és ne adj meg semmilyen adatokat. Kérünk, hogy fotózd le a beérkezett üzenet, ahol látható a telefonszám, valamint a benne levő link is és küldd le nekünk az m.me/TelekomHU elérhetőségünkre, ahol továbbítjuk majd az illetékes csoportunkhoz, ahol megteszik a megfelelő lépéseket az ügyben. ^Rita
  4. Today
  5. Telekom szakértő

    EA FC 25

    Kedves @Cseh Dániel László! Amennyiben csak játékokkal tapasztalható a probléma, javasoljuk adott játék üzemeltetőjével vedd fel a kapcsolatot és jelezd a hibát, hogy biztosítsanak megfelelő nemzetközi elérést a hálózatuk felé. A lassabb kapcsolatot okozhatja ugyanis az üzemeltető szerverek terheltsége, illetve a nemzetközi kapcsolatokban fellépő adatforgalmi torlódások. Érdemes lehet probléma esetén trace logot futtatni, amiből megállapítható, hogy pontosan hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Ez egy olyan probléma, amit szakembereink már felderítettek és minden lehetséges eszközünkkel azon dolgoznak, hogy a külföldi szolgáltatók útvonalbővítéssel megoldást találjanak a torlódásokra, amelyek az általad is leírt problémákat okozzák. Megértésed és türelmed köszönjük! ^Zsolti
  6. Cseh Dániel László

    EA FC 25

    Tiszteletem. Roppantul örülnék, ha végre 4 év mutogatás, es hazugság után, eljutnank odáig, hogy megoldana a problémát a telekom ha már havonta elkerik a pénzt. Az EA FC 25 játék PS5-n konkretan jatszhatatlan. Próbáltam már mindent: 1. PS5-n atalitottam a DNS-t 8.8.8.8/8.8.4.4-re próbáltam az 1.1.1.1/1.0.0.1 2. Próbáltam már DMZ-be rakni a PS5-t Próbáltam megnyitni a portokat TCP 3478-3480, UDP 3074, UDP 3478-3479 A setupon több mint tokeletes!!!! Samsung Odyssey g7 144hz smart monitort 2.1 gyári ps5 hdmi kábellel több mint 18k volt... CAT6 kabel van a ps5 es az Önök ONT-je között. Számtalan beállítást Próbáltam a ps5-n vizuálisan, performance mod stb... semmi sem segitett. Ez ne hardver problema, mert offline tökéletes a jatek. Az ócska **** net miatt van, mivel egy ************ a nemzetközi routing, es szűkített keresztmetszete meg, a nagy Magyar Tele****... sőt van h először Amerikába megy a jel majd vissza Európába, es miert mert nem hajlandóak megegyezni a Cloudflarrel... rendben es mi lesz a megoldás kifizetii havonta a VPNszolgaltatast amit használnom kell h játszani tudjak???
  7. B.J

    Pontok

    Sms-ben kaptam értesítést, hogy az 5.000 feletti pontjaim beváltási határideje aug. 2-án lejár. Hol tudom megnézni mire és hogy válthatóak be?
  8. Látom abban nagyon ügyesek a telekomosok, hogy a forum üzeneteit szerkesszék, bár ennyi eszetek lenne ahhoz is, hogy megoldjatok az évek óta fent álló problémát.
  9. Kedves István! Nem tömeges a jelenség, ezért kértük, hogy add le szervizben. Ha a hiba ugyanúgy fennáll, akkor kérjük, vidd vissza a szervizbe és addig ne vedd át amíg a helyszínen kipróbálva már nem tapasztalható a probléma. Amit még érdemes kipróbálni, hogy egy másik BT fülhallgatóval is próbáld ki a telefont, hogy kiszűrhető legyen a BT eszköz hibája. Valamint a BT fülhallgatót is próbáld ki másik telefonon, hogy ott okoz-e ilyen jelenséget. ^Zoli
  10. Tegnap
  11. Szép estét kívánok! Nos elküldtem a készüléket szervízbe de sajnos ugyan úgy produkálja a hibát, nem csináltak vele semmit. Esetleg ezt a hibát valami szoftverfejlesztőnek nem tudják önök jelezni aki ennek a készüléknek a szoftverével foglalkozik?
  12. Tiszteletem. 4 éve küzdök ezzel a problémával, semmit sem fog csinálni ez a ********* szolgáltató... ide oda mutogatnak, a Magyar telekom a németre a német telekom a cloudflarre ******* ****** ****** banda... meg egy ****** netflixes filmet sem lehet vegig nézi buffereles vagy épp teljesen megszakadas nélkül... twitch is egy rakat ****... *********** egy cég ez.*
  13. Telekom szakértő

    Lefagy a TV képe

    Szia Matthias! Szeretnénk kivizsgálni a fennálló problémát, ezért kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat és egy értesítési telefonszámot, amit szükség esetén a bejelentésedhez rögzíthetünk. Ezen kívül a hiba pontos leírására is szükségünk van, hogy mikor milyen hibajelenségeket tapasztalsz. Várjuk a megkeresésedet! ^Gabriella
  14. Telekom szakértő

    PUK kód

    Szia Dóra! A PUK kódot legegyszerűbben a Telekom Alkalmazásban kérdezheted le, az adott hívószámnál a SIM beállítás/Beállítások/SIM információkra kattintva. Ezen kívül webes felületünkön Telekom fiókodba belépve az „Áttekintés” oldalon, az adott mobil előfizetést kiválasztva. A lekérdezési módokról ezen a linken találsz részletes információt, de ha elakadsz a folyamatban, javasoljuk, hogy keress meg bennünket a m.me/TelekomHU felületen és segítünk. ^Gabriella
  15. Matthias

    Lefagy a TV képe

    2025-ben még mindig ugyanolyan ****.
  16. Matthias

    Lefagy a TV képe

    Ez a zsáknyi **** androidos hulladék, szakasztott ugyan ezt csinálja nálam is. Már minimum 6 hónapja be sem kapcsoltam ezt a ********, még a távirányítóból is kivettem az elemet a beépített mikrofon miatt (de lehet ki is forrasztom).. Az optikai fejlesztés miatt erőszakosan rámerőltették ezt a *** Amdroidos ipari hulladékot, de legalább az Apple eszközeim és az Lg tv rendszere után nem kellett csalódnom, nem is vártam mást...Ugyan olyan *** mint 15 évvel ezelőtt. Kis összesítő: 2009-ben megvettem az első Apple eszközöm, majd évente követték az újabb modellek, de valami oknál fogva váltottam egy rövid időszakra (5 hónap) Androidos Sony-ra. Jó volt, de 3. hónaptól úgy belassult mint egy 5 éves Apple. Utána vissza az almára, majd 2019-ben bepróbálkoztam egy Hu**** vagy mi a neve elektronikai hulladékra, aminek aztán végképp nem volt jövője. Már friss hulladékként érkezett, be sem kapcsolt. Visszavittem a Telekomba, ahol a ********, ***** felhasználói szinten lévő eladónő próbált kioktatni, elhintette a gyerekeknek szóló újraindítás próbálkozásának lépéseit, szoftverfrissítés (érdekes, ezt sem akarta az a darab roncs), majd nyíltan lehúztam az egész androidos technikai hibaként létrejött ********, majd neki állt feljebb, majd megkérdezte miért nem vettem Iphone-t . ******, talán nem számoltam azzal, hogy egy darab ******* 2019-ben elkérnek 280e-ft-ot... Jó, akkor ott helyben kértem tőle egy aktuális legújabb Iphone-t. Mit volt a válasz?? Menjek haza és rendeljem meg online, mivel a helyszínen nem lehet. NA, azóta Apple.hu és levan a gond ezekkel a globális felmelegedéshez hozzájáruló *********, igaz tv csatornáim nem lesznek, mert 2026-ban úgy fest képtelenség 35 csatornát zökkenőmentesen kiszolgáltatni. De tényleg... Kedves Telekomosok! Mi a jó Istennek kell nekem Androidos szet smart top boxing, mikor van saját """" okos """" tévém. Okos.. Na az a ***** is megérne egy misét aki ezt a nevet kitalálta, főleg, hogy túlzottan fiatalon Arzheimer-kórosak lesznek ezek az okos hulladékok. Na, hogy lesz tv adásom? Nem szeretek folyton szerelőket hívogatni az otthonomba... Bár a fenti hozzászólásokat elnézve jobb lesz inkább lemondanom ezt a *******.
  17. Szia BA_1234! A csalók sajnos eléggé leleményesek, de biztosíthatunk arról, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy visszaszorítsuk a visszaéléseket és ügyfeleink a lehető legnagyobb biztonságban legyenek. Ezért is fontos, minden ilyen esetet bejelenteni, mert, ha elküldöd nekünk privát üzenetben az adatokat, akkor továbbítjuk a biztonsági osztályunknak, akik a szükséges lépéseket minden esetben megteszik. Ezen kívül mi is számos felületen felhívjuk ügyfeleink figyelmét arra, hogy mire szükséges odafigyelni, milyen csalási típusokkal találkozhatnak az előfizetők. Várjuk privát üzenetedet, hogy a Te bejelentésedet is rögzíthessük! ^Gabriella
  18. Valkó Dóra

    PUK kód

    Sziasztok, sajnos 3-szor elrontottam a PIN kódomat, szükségem lenne a PUK kódra. köszönöm
  19. És egy ekkora cég, mint a Telekom nem tud fellépni az ilyen szoftverek ellen? Nyilvánvalóan illegálisan használják. Mi egyszerű előfizetők nem tehetünk semmit, de azért az vicces, hogy láthatóan évek óta megy és semmi nem történik. Pl. a szolgáltatók kitilthatnák az internetes alapú hívásokat. Van bőven applikáció ahol interneten lehet beszélni egymással (Messenger, Viber stb.) Nem is értem, hogy működhetnek olyan szoftverek és léphetnek be a szolgáltatók hívásrendszerébe, melyek azonosítatlan helyről származnak. Ezt Önöknek kell megoldania, ha más nem egyszerűen ezeket ki kell tiltani.
  20. Utolsó hét
  21. Kedves BA_1234! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket és megértjük, hogy bosszúságot okoz! Az ’A’ szám hamisítás visszaélés lényege, hogy külföldről, általában VoIP-ról (internet alapú hanghívás) olyan hívásokat indítanak magyar telefonszámokra, amelyek során behamisítják a hívó telefonszámot. A hívott fél ezt (jelen esetben a +3630.......) a hívószámot látja kijelezve a telefonján, a hívás során pedig főként banki adatokat próbálnak megszerezni a gyanútlan ügyfelektől. Az előfizetőknek/felhasználóknak nincs közük az ilyen típusú visszaéléshez és anyagi kár nem éri őket, ugyanis a csaló hívások nem járják meg a számlázórendszereket. Ez okozza azt is, hogy a csaló hívások nem jelennek meg a híváselőzményekben. 72 órás védelmi tiltást aktiválhatunk ilyen esetben. Ez egy roaming tiltást jelent, ami kizárólag a Telekom hálózatában végződtetett hívásokra vonatkozik. Sajnos nem lesz teljeskörű a védelem, mert ha a behamisított hívással más szolgáltatónál (Yettel, Vodafone) lévő hívószámot hívnak, akkor az a hívás nem járja meg a hálózatunkat, így megállítani sincs lehetőségünk. A tiltást csak akkor észleli ügyfelünk, ha roaming helyzetben használná a hívószámát, ebben az esetben ellehetetleníti a forgalmazást. Természetesen panaszodat is tudjuk továbbítani kivizsgálásra és munkatársaink válaszolnak rá. Ha szeretnéd kérni, kérjük, hogy írj nekünk privát üzentben az érintett telefonszámmal és rögzítjük. ^Szilvia
  22. Van már válasza a Telekom-nak erre a problémára? Nincs értelme híváslistákat kikérni, mert ha szerepel ha nem, az biztos, hogy sem én, sem a másik fél nem kerestük egymást. Sokadik ilyen van már és roppantul elegem van. Szeretném jelezni, hogy a telefonszám személyes adatnak minősül a Telekom szempontjából, így az azzal való visszaélés a Telekom felelőssége. Amennyiben nem lép a Telekom, úgy a jelen közösségi posztokra alapozottan az adatvédelmi hatósághoz fordulok.
  23. Telekom szakértő

    hibakód E:4-62-3003

    Kedves Tigris2! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett MT-azonosítót, elérhetőségi telefonszámoddal, hogy utánanézhessünk! Köszönjük! ^Szilvi
  24. Értem, köszönöm az ötletet! Ezen már el tudok indulni. Ha ráérek, a héten majd megpróbálom és jelentkezem az eredménnyel...
  25. Tigris2

    hibakód E:4-62-3003

    az alábbi hibakód mit jelent? tud valaki segíteni? E:4-62-3003
  26. Azért érdekes ez a történet, mert jelenleg IOS 26 Public bétázom, de még mindig nem látom az RCS támogatás lehetőségét. Eddig az volt a mondás, hogy az Apple a következő verzióban fogja lehetővé tenni az RCS támogatást, azonban ez még mindig nem történt meg. További kérdések felmerülnek, hogy ha esetleg a Telekom végre támogatná az RCS-t IOS-en, vajon a többi szolgáltató irányába ez mikor jöhet el? Mert félek, hogy ha bevezetik, akkor csak Telekomosok között fog első körben működni ez a funkció. Szerintetek?
  27. Mercusys MR47BE. Estére magától összeállt a rendszer. Minden jól működik most. Szerintem a szolgáltatás oldalán volt a gond. Köszönöm a segítséget!
  28. Egyébként ez milyen router pontosan?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...