Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves Lacikaaa! Kérjük, a mielőbbi megoldás érdekében, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett IMEI számodat. Köszönjük! ^Szilvi
  3. Today
  4. Sziasztok, hogy is kezdjem, arról van a szó hogy van egy Xiaomi Redmi Note 12 5G telefon amit ugye a telekomtól hoztam ki részletre.. na most.. az a helyzet állt elő hogy én április óta semilyen rendszerfrisitést nem kapok, pedig a hyperOS 2 is kijött sőt már a 2.0.4.0-nál járnak a kiadásban, ezzel szemben nekem még mindig az 1.0.16.0 van ami tavasz óta nem mozdul.. irtam én messengeren a telekomnak de csak igéretet kaptam mit tudok tenni? manuálisan nem lehet mert a bootloader ugye zárva.. Flashelni nem fogok mert ne mbizok én az ilyesmiben pálne h garancia alatt vagyok még.. valaki tud esetleg segiteni akár telekomos szakértő ? és egy kérdés a végére.. ha független Dual Sim-es a telefon.. miért kell a T-nek külön tesztelni a frissitéseket? nem értem --- előre is köszönöm a segitséget , remélem itt elérek valamit .. :)
  5. Mindybrandt

    Spotify push értesítés

    Ha ezek után se lesz semmi változás, valószínűleg a frissítéssel szúrtak el valamit, ilyenkor sajnos nem tehetünk mást, csak várunk, míg jön a következő frissítés, ami remélhetőleg megoldja ezt a hibát.
  6. Telekom szakértő

    E:64

    Kedves Lola! Kérjük, első lépésben áramtalanítsd, majd indítsd újra a boxot, amennyiben ez nem segített, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal, hogy mielőbb megoldhassunk a gondot! Köszönjük! ^Szilvi
  7. Tegnap
  8. Lola

    E:64

    Szeretném vissza nézni az Énekek éneke koncertet az M5 csatornán. Fel is vettem, de nem tudom megnézni, mert állandóan E:64-et ír ki... Kérem, hogy orvosolják a problémát!
  9. Meg kellene próbálni egy számítógépet csatlakoztatni a hgw-re és azon letrehozni a pppoe kapcsolódást. Ha azzal felépül a kapcsolat, akkor az Asus routerben lesz valami gebasz. Ha nem, akkor műszaki ügyfelszolgálattal kellene tovább menni.
  10. Szia! Nem tudom megoldódott-e a problémád azóta, de szerintem ez nem lesz ilyen egyszerű. A telekomos router legalábbis nálam az optikai kábel csatlakozásra 3 interfész van beállítva: wan, iptv és voip. Amennyiben a te routered PPPOE kapcsolódik a telekomos routerhez az IPTV nem fog működni ezen keresztül, mert az nem a wan interfészen megy. (Értelemszerűen az iptv interfészen működik.) A következő hozzászolásamban leírtam az én általam ismert megoldásokat a probléma megoldásához, remélem tudok vele segíteni.
  11. Tomika

    pfSense IPTV beállítás

    Kedves Atiboi! Igaz ez a kérdés nem ma volt, meg azóta már szerintem tapasztaltad is a dolgot. Igen nálam is telekomos router meg a saját routerem is 1-1 címet foglal a telekomos router PPPoE PT beállítás bekapcsolásának köszönhetően. Ezzel kapcsolatban én nem tapasztaltam semmi hátrányt. Azóta is jól működik. Mondjuk minden forgalmam a saját routerem pppoe kapcsolatán megy, a telekomos router wan kapcsolatán elvileg semmi nem megy. A második kábelen kapok ugye telekomos routertől egy IP-t, de erre a kapcsolatra útválasztással be van állítva a saját routeremen, hogy csak az IPTV-hez szükséges kapcsolatok menjenek rajta. Azok meg a telekomos routeren az iptv interfészen mennek tovább, így nem bántva annak wan interfészét.
  12. Telekom szakértő

    E:64

    Szia Lola! A jelzett hibakód jellemzően hálózati problémára utal. Amennyiben Smart Box eszközön keresztül néznéd vissza a műsort, javasoljuk az eszköz újraindítását. Mobil eszközön történő lejátszás esetén a Telekom TVGO applikáció frissítése lehet szükséges. Ezek a javasolt lépések segíthetnek a probléma megoldásában, de ha a lejátszás továbbra sem indul el, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Gabriella
  13. Szia rostiron! Megérkezett az üzeneted, köszönjük! Amint megkapjuk illetékes munkatársainktól a választ, értesítünk. 😉 ^Gabriella
  14. Lola

    E:64

    Szeretném vissza nézni az Énekek éneke koncertet az M5 csatornán. Fel is vettem, de nem tudom megnézni, mert állandóan E:64-et ír ki... Kérem, hogy orvosolják a problémát!
  15. rostiron

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    Kedves szakértő Elküldtem az üzenetet, remélem jól csináltam.
  16. Telekom szakértő

    Csatornaváltás hang

    Szia Zsuuu! A Telekom TV hangos felolvasás funkcióját a Beállítások / Akadálymentesítés vagy Kisegítő lehetőségek menüponton belül a Voice Guide vagy Narráció kiválasztásával tudod kikapcsolni. Ha újabb típusú távirányító van nálad, akkor az AD vagy Lang gomb hosszan tartó lenyomásával is megszüntethető a felolvasás. Amennyiben a fenti javaslatok esetleg nem oldanák meg a problémát, kérjük, keress meg bennünket privát üzenetben, hogy mihamarabb segíthessünk. 😊 ^Gabriella
  17. Zsuuu

    Csatornaváltás hang

    Csatornaváltást követően egy gépi hang angolul elmondja melyik csatornát választottam, milyen korhatáros a tartalom..., mint egy rendszerhang, ami mindent elmond, ami a TV-vel történik. Ezt hol lehet kikapcsolni?
  18. Kedves @rostiron, Köszönjük a türelmedet! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a készülék IMEI azonosító számát, hogy intézkedhessünk. ^Andrea
  19. Kedves @miklos_akos, A Magyar Telekom GPON-hálózatán kizárólag a szolgáltató által biztosított és konfigurált optikai végberendezések csatlakoztathatók. Ennek műszaki és biztonsági okai vannak. Az általunk biztosított eszközökön keresztül történik a szolgáltatás biztosítása, konfigurációk frissítése, hibák távoli elhárítása is. A további szolgáltatások (Voip és TV) zavartalan működése is csak a szolgáltató által ellenőrzött eszközön keresztül biztosítható. A több PPPoE kapcsolat létesítése bizonyos esetekben technikailag lehetséges, ez működésben semmi problémát nem okoz. Ugyanakkor továbbra is biztosítjuk a lehetőséget arra, hogy a szolgáltatói ONT mögé saját routert, tűzfalat vagy más hálózati eszközt csatlakoztasson, bridge vagy PPPoE passthrough üzemmódban. ^Andrea
  20. Kedves @miklos_akos, Hamarosan továbbítjuk illetékes kollégáink válaszát. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  21. Telekom szakértő

    Cserszegtomaj optika internet

    Kedves @András98! Kérjük, írd meg itt privát üzenetben a pontos címet, vagy gyere a Messenger oldalunkra és utána járunk. ^Andrea
  22. Utolsó hét
  23. Miert NEM lehet sajat GPON-kepes routert hasznalni a Telekom sajat ************ helyett, de teljesen rendben van az, hogy egynel tobb PPPoE kapcsolatot lehet letesiteni? Teljesen eletszerutlen az, hogy sajat eszkozzel nem lehet teljesen kivaltani a Telekom sajat borzalom eszkozet, de tudok egynel tobb kapcsolatot letesiteni. Miert? Minek? Inkabb hasznalnek valami combos tuzfalat + egy ilyen vagy ehhez hasonlo modult: https://mikrotik.com/product/SFPONU, ez teljesen mukodokepes Nemetorszagban. Itthon is lehetne ezt a mentalitast atvenni.
  24. András98

    Cserszegtomaj optika internet

    Érdeklődnék, hogy a Porkoláb utcában, mikor válik elérhetővé a szolgáltatás. A szomszédos utcákban már hónapok óta igényelhető az internet. Előre is köszönöm a választ.
  25. Szia @rostiron! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint megkapjuk, a válaszukkal itt jelentkezni fogunk, addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
  26. Telekom szakértő

    Vowifi

    Szia @Bandi55! A Google Pixel 6 és újabb modellek esetén támogatott a VoWiFi szolgáltatás használata. Lényeges, hogy ezt először aktiválnod kell az előfizetésedhez a +WIFIHANG vagy a +VOWIFI kód elküldésével a 1414-es számra illetve a telefon beállításaiban is engedélyezni szükséges. További információt és segítséget ezen az oldalon találsz: VoWifi, Wifi Hanghívás: Hívj Wi-Fi-n keresztül!- Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  27. Kedves @kutga84 Kérjük, ha a jelzett hiba továbbra is tapasztalható, írj nekünk privát üzenetet. Küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartartási mobilszámodat. Egyeztetünk illetékeseinkkel. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  28. Telekom szakértő

    Tv

    Szia @Kézsmárki Zoltán A legtöbb esetben egy sorrendi újraindítás megoldja a problémát. Ekkor a routert és a beltéri egységeket áramtalanítani kell pár percre. Ez után csak a routert kell áram alá helyezni és amikor már minden led helyesen világít rajta, akkor kell a beltéri egységet is visszakapcsolni. Ha ez nem vezet megoldásra ügyfélszolgálatunkon kell hibabejelentést tenni. Akár, itt privát üzenetben. ^Oszkár
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...