Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. hello, legalább 5 éve ígérgetve van(tel. ügyfélszolgálaton keresztül) hogy a Zöldkút utcában fejlesztve lesz az optika hogy valami élhetőbb internetcsomag is elérhető legyen, mikor lehet erre számítani? :)
  3. Today
  4. Üdvözlöm arról szeretnék érdeklődni körülbelül mikorra várható az optikai internet 8651 Balatonszabadi sió utácban?
  5. Telekom szakértő

    Facebook leállt

    Kedves imi67! Fennáll még a tapasztalt hiba? ^Andrea
  6. Szia @Dorka! Jól tetted, hogy felvetted velünk a kapcsolatot, köszönjük! A csalók sajnos nagyon kreatívak és e téren a segítségükre lehet az AI is. Kérjük, hogy bármilyen rendellenességet észlelsz, keress minket bátran. Honlapunkon: https://bit.ly/3OyUmTH összegyűjtöttünk pár hasznos tippet, amire érdemes figyelni, hogy biztonságban tudhassuk személyes adatainkat. ^Lia
  7. Kedves gombaijani! Szeretnénk segítségedre lenni! Milyen hibaüzenet jelenik meg a képernyőn, amikor a hangot szeretnéd állítani? ^Szilvi
  8. Telekom szakértő

    akkumlator

    Szia @1danee! Az akkumulátorok minimum 85%-os kapacitással rendelkeznek és a készülékek a felújítás során szoftverfrissítésen is átesnek. A felújított mobiltelefonokról bővebben ide kattintva olvashatsz. ^Lia
  9. Sziasztok! Köszönjük jelzéseteket, örülünk, hogy működik! Kérdés esetén, keressetek bátran minket. Köszönjük! ^Lia
  10. Tegnap
  11. Utolsó hét
  12. A problémám a következő: TV-t váltottunk, átdugtam az Android TV-t az új TV-be (Egy 4k-s samsung okostévé), átállítottam 4k60fps-re a felbontást, majd két három óráig hibátlanul ment, semmi sem volt, d egyszer csak elment a kép és a hang pár másodpercre, majd egyből visszajön, néha csak a hang megy el, hogyha a Telekom TV távirányítójával akarom a hangot felvenni (NEM a sima tévéjével), akkor egy hibát ír. Nem tudom, hogy központilag történt valami, de nem lehet a TV hibás, mert a samsung menűje közben nyitva van és csak a hdmi úgymond elmegy. Átdugtam a HDMI-t is, de az sem segített, kikapcsoltam, majd vissza de az sem. Valaki tapasztalt ilyet?
  13. Örülök 🥰 szép napot!
  14. Sziasztok! Már nekem is működik! MarcsiMaja köszönöm, hogy segítettél! 1 hete próbáltam ezt is, de akkor jelenleg semmit nem ért! További szép napot mindenkinek!
  15. Sziasztok! T Phone Pro készüiékem van. Mai megoldás. 1. Telefon kikapcsolás (nem újraindítás!) 2.Telefon be. 3. Play áruház - Facebook - ITT indìtsd el a frissìtést ( a Facebook ikonnál nem sikeres, itt kell.) 1 percen belül telepìti is. 4. Lépj be! Nekem ìgy sikerült!
  16. Ani2

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Nekem mostmár működik
  17. Ha egy mobiltelefonba átteszed a SIM kártyát, ott hogy alakul a sebesség?
  18. 1danee

    akkumlator

    A használt iphone-ok amiket felujitotok hany % akkumlator kapacitasuak?
  19. Telekom szakértő

    Leállt a Facebook

    Kedves B.Marika! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Szakértőink vizsgálják a jelenség okát. Köszönjük a türelmedet. ^Andrea
  20. Kedves Telekom! Hol vannak a packetjeim? Telekom:
  21. Én már sajnos az 5. ilyen hívást kapom, ahol azt állítják, én kerestem őket. Ma jelentettem a problémát a Telekomnál, ismerik a helyzetet, és továbbították az ügyet kivizsgálásra. Állítólag nekem ebből nem származhat károm, de a kommenteket olvasva aggasztó, hogy mire használják fel a telefonszámomat... Eddig még meg tudtam magyarázni, de előre félek, mikor gyanusítanak meg csalással. Remélem ennek véget lehet vetni!
  22. Nekem most működik. Nem tudom, hogy mennyire van hozzá köze, de csináltam a telefonon egy rendszerfrissítést.
  23. Kedves Vizipók! Kérjük írd meg nekünk privát üzenetben az érintett SIM kártya telefonszámát és leellenőrizzük mi okozhat gondot! Köszönjük! ^Szilvi
  24. Eva18

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Kedves Mária! Én is voltam a Telekomnál, nem tudtak hasonló esetről és meglepődött a kolléga, de megpróbált segíteni. Frissítve lett az egész rendszer, mégsem működik. Nem maradt más, mint várunk türelmesen, hátha egységesen megoldódik a probléma mindenkinél.
  25. Telekom szakértő

    Hangerő szabályozás

    Kedves Brigi! - Első körben javasoljuk, hogy ellenőrizd az Android Box-on, hogy van-e frissítésed, ha igen ezt mindenképp végezd el. A frissítést a Telekom TV beállítások menüjébe, a beállítások / android TV beállítások /eszközbeállítások / névjegy / rendszerfrissítés útvonalon végezheted el. - Érdemes a TV és a Smart Box összekötő kábeleit is ellenőrizni, fontos, hogy megfelelően csatlakozzanak. Ha minden rendben van és továbbra sem működik, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben MT-azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat, hogy segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvi
  26. Telekom szakértő

    Hyper os2 frissítés

    Kedves Csaba! Amennyiben a manuális frissítés nem működik, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben készüléked IMEI számát és a jelenlegi sw számát, hogy továbbíthassuk a gyártónak kivizsgálásra. Köszönjük! ^Szilvi
  27. dzsohn

    Facebook alkalmazás folyamatosan leáll

    Ma sincs változás továbra sem müködik
  28. mlnrbrigi

    Hangerő szabályozás

    Ha kikapcsolom, ha be, akkor sem lehet állítani a hangerőt..
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...