Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Sziasztok! Van azóta bármi megoldás erre? Ijesztő ez az egész és most már én is a sokadik ilyen hívást kaptam, miközben a telefon a kezemben sem volt, ezer százalék, hogy egyiküket se hívtam. Ez a hekkeres szám maszkolás elég ijesztő, de tényleg ez állhat mögötte, mást elképzelni se tudok. Jó lenne valami megoldás ellene, mert így számtalan ember akár az én számomat is jelenthet, mint csaló szám és nagyon nem szeretnék mondjuk egy otp-s csalás "részese" lenni még ilyen formában sem. Köszönöm a választ!
  3. Sziasztok, Betti vagyok. Ugyanezzel a problémával küzdök én is. Van, hogy hónapokig semmi, van hogy hetente hívogatnak, hogy tőlem volt nem fogadott hívásuk. Egyrészt bosszantó, másrészt nagyon ijesztő is. Főleg ha tényleg igaz, amit az egyik felhasználó írt, hogy tulajdonképpen hekkerek akármilyen számot lemásolnak, aztán arról megy az adathalászat, otp-s csalások és ki tudja még mik... Van azóta erre bármi megoldás? Külföldön voltam a hétvégén, így a roaming épp be van kapcsolva. Lehet eddig azért nem jöttek ezek a hívások, mert ki volt kapcsolva a roaming? Ezer százalék, hogy egyiküket se hívtam, a kezemben se volt a telefon. Köszönöm a választ!
  4. Today
  5. Szia Boldizsár! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több ügyet kényelmesen, online is el tudj végezni. 💻 Szívesen utánanézünk annak, a te kérésed is megoldható-e így. Ehhez kérjük, keress meg minket privát üzenetben! 💬 Kérjük, az üzenetben feltétlenül küldd el nekünk a hívószámodat, és pontosítsd, hogy melyik szolgáltatásról szeretnél lemondani. Várjuk üzenetedet, hogy minél előbb segíthessünk! J ^Gabriella
  6. Szia palinkaspisti! Az átírányítást a webmail felületén az automatikus átirányítása vagy automatic forwarding menüpont alatt végezheted el. Erről ide kattintva olvashatsz részleteket, de ha elakadsz a folyamatban keress minket bátran, örömmel segítünk. ^Gabriella
  7. GabiV

    Készülékkedvezmény

    Szia Fermina! Készülékkedvezményt csak szolgáltatás mellé vásárolt eszközök esetén tudunk biztosítani. Jó hír viszont, hogy az Otthoni internetedhez is megvásárolhatod a telefont, így nem szükséges havidíjas mobil előfizetésre váltanod. 🥳 Nagyon szívesen segítünk neked az ajánlatadásban. Ha szeretnél egy személyre szabott ajánlatot kapni, kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben az internet szolgáltatásod MT ügyfél-azonosító számát. Várjuk üzenetedet! ^Gabriella
  8. Tegnap
  9. Sziasztok! Láttam az oldalon, hogy kapok 22 000 Ft készülékkedvezményt, ha kötök 2 év hűséget az itthoni optikai internetemre (1000/1000-es). A kérdéseim a következők: - Ez a kedvezmény akkor is érvényesíthető, ha a telefont listaáron, előfizetés nélkül veszem meg? Jelenleg nincs mobil előfizetésem, és nem is szeretnék (Domino-s vagyok) - Bármelyik telefont meg lehet így vásárolni? Konkrétan kettő Mototorla 50 Neo-ról lenne szó - Teljesen online elintézhető, vagy be kell menni az üzletbe? Köszönöm!
  10. Utolsó hét
  11. Hogyan tudom beállítani a Webmail-ben, hogy a @t-online.hu-s címemre érkező leveleket másik címre továbbítsa?
  12. Hello! Azt szeretném megtudni hogy személyes megjelenés nélkül hogyan tudnám lemondani egy nem használt szolgáltatásomat? A szóban forgó szolgáltatás mindig díjcsomagos adatkártya. Nem használom,nem is használtam így teljesen felesleges számomra. A választ,megoldást köszönöm! Üdv, Bujdosó Boldizsár
  13. Osy13

    Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület

    Köszönöm várom majd a választ
  14. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    Kedves david218! Szerintem a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken, megjelenéséről jelenleg nem rendelkeznek konkrét időponttal, és amint lesz erről publikusan elérhető információ meg fogják osztani online felületeiken ^Norbert
  15. Kedves Osy13! Köszönjük szépen érdeklődésedet! Egyeztetünk munkatársainkkal a fejlesztéssel kapcsolatosan, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  16. Sziasztok! Lehet valahol pontos információt találni a jelenlegi hálózatfejlesztésről? Nem rég volt a hírekben lesznek leállások a szolgáltatás fejlesztése miatt a 11.kerben de nem találtam semmi pontosat erről. Érdeklődnék hogy van e közel jövöbeli terv arra hogy a 1112. Hérics utcában lesz-e optikai hálozat fejlesztés mert nagyon nem szeretnék a konkurenciához hűséget aláírni plusz még most építenek pont egy több lakásos lakóházat meg biztos mások is váltatnának az utcában régi féle 30mbitses telekom az van elvileg az utcában félig de az ugye meg... köszönöm
  17. Köszönjük szépen a visszajelzésedet! A készülék újraindítása, vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása után már megfelelő a működés? ^Dániel
  18. Szia Dániel! Köszönöm a gyors választ, próbálom. (Bár eddig is automatikus volt a NET keresés, de valamiért - bár látható a T 2G - nem jött a NET jel.
  19. Szia! Ha esetleg telepítettél az óta a böngészőhöz reklám vagy felugró ablak blokkoló szoftvert, akkor ez okozhatja a jelenséget. Próbáld ki, hogy ezeket - akár csak ideiglenesen a lejátszás idejére - ezeket. Segíthet még a böngészési előzmények és sütik törlése is. Ha ezek nem vezetnek eredményre, úgy keress meg minket privát üzenetben, ahol néhány adat egyeztetése után rögzítünk egy hibabejelentést. ^Dániel
  20. Szia István! A mobilnet használatához nincs szükség belépő kódra, egyszerűen csak kapcsold be a mobilnet elérést, így a telefonodnak csatlakoznia kell a hálózatra. Ha ez nem történik meg, úgy ellenőrizd a készüléked hálózati beállításait és állítsd a hálózatválasztást automatikusra. Ezt követően a készülék újraindítása vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása szükséges lehet a feljelentkezéshez. ^Dániel
  21. NEM TUDOM HASZNÁLNI A MEGLÉVŐ MARATON MOBILNETEIMET, MERT NEM TUDOM HOGYAN KELL A TELEFONON (GALAXY S20FE) BELÉPNI A HÁLÓZATBA. A WIFI MŰKÖDIK, DE A MOBILNET BELÉPŐ KÓDJÁT NEM TUDOM, ÉS AZ OLADALAMON SINCS ERRE UTAALÁS. KÉREM SZÍVES SEGÍTÉSGÉT. ÜDVOZLETTEL KOVÁCS ISTVÁN (230280353)
  22. iOS 26.1 új update. RCS sehol….
  23. munkas

    Spam szűrő

    Sajnos nem sikerült
  24. remelem ez nem egy délibáb 😶:
  25. Partnereink nem tudnak t-online irányba levelet küldnei mert minden üzenetük az alábbi hibaüzenettel visszajön: Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.8 Message rejected: Access denied due to spamming (vade) - code_501 Nem vagyunk publikusan elérhető SPAM listán. Az szerverünk: isp.simonszoft.hu 217.113.62.75 Levleet is küldtem a abuse@t-online.hu és abuse@telekom.hu címekre is.
  26. Windows 11-en, Microsoft Edge böngészőben próbáltam a műsort nézni, de a következő hibát dobja: A lejátszás sikertelen. E:4-74-2006 Korábban működött ezen a böngészőn.
  27. Kedves joobalazs90! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben tudsz belépni a Telekom fiókodba, ha előtte módosíttatod az elsődleges kapcsolattartói mobilszámod. Fontos, hogy ez csak magyar szám lehet illetve akkor tudjuk elvégezni a kérésed, ha ismered az előfizetésedhez tartozó 5 számjegyű ügyfélszintű jelszót. A módosítást kérheted a Telekom hivatalos facebook messenger-én (m.me/TelekomHU), Telekom chaten, a 1414-es számon vagy bármely Telekom üzletünkben is. Ha ez nem megoldható, akkor az e-mail-es számlaértesítő alapján eseti utalással ki tudod egyenlíteni a számlád, így nem veszik el az előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  28. Szia @Ricsii2001! Köszönjük az érdeklődésed! Valóban már van a kínálatunkban kifejezetten olyan set-top-box, aminek funkciói és egyedi, módosított távirányítója egyszerűbbé teszi a kezelést a látásérülteknek is. Új tv szolgáltatás megrendelése estén már minden esetben ezt az új SEI márkájú eszközt telepítjük. Amennyiben neked még másfajta boxot biztosítottunk az előfizetésedhez, ügyfélszolgálatunkon kérheted, hogy azt az akadálymentesített típusra cseréljük. Az igényed leadáskor MT ügyfélazonosítód és telefonos elérhetőséged szükséges megadnod, amin később elérhetnek a kollégáink, akik időpontegyeztetés miatt fognak keresni a helyszíni kiszálláshoz. Az új beltéri egységet technikus kollégánk állítja be a helyszínen, a régit pedig náluk le is adhatod. Reméljük, válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsolti
  29. Telekom szakértő

    E115 hibakód

    Szia Tibor! Ez a hibakód a legtöbbször arra utal, hogy hálózati probléma miatt nem indul el a műsor lejátszása az eszközödön. Ilyenkor célszerű az internetkapcsolatot ellenőrizni, telefon/tablet esetén repülő üzemmódba váltani egy rövid időre, akár a hálózati beállításokat is visszaállítani alapértékekre, illetve egy újraindítást is elvégezni. Ha ezek a lépések után is problémát tapasztalnál, kérjük privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segítségedre tudjunk lenni. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...