Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Köszönöm a választ. A két eszköz külön host néven mőködik. (már amikor.) Most megpróbálom bridge módban használni és a t-komos eszközt csak modemként használni. Hátha így jó lesz. Régen sem voltak teljesen jók a szolgáltató által adott eszközök. Arra is gyanakszom hogy az eszköz wifi kapcsolat által lekezelt eszköz száma elérte a maximumot. kb 25-30 eszköz van wifi hálózaton. Igaz nem nagy adatforgalmúak de a folyamatos kapcsolat kell.
  3. Today
  4. Szia Norbi! Üzenetedet továbbítottuk illetékes műszaki csoportunk felé, akik vissza is jeleztek. Első körben szeretnék elkérni az érintett otthoni előfizetésed MT ügyfél-azonosítóját, hogy rá tudjanak nézni az eszközbeállításaidra. kérjük az azonosítót privát üzenetben írd meg nekünk és továbbítjuk a kollégák felé. ^Dániel
  5. Kedves @Kukuri! Két router párhuzamos használata wifire nem mindig jó megoldás, ugyanis a két eszköz két külön wi-fi hálózatot hoz létre, amelyek nem megfelelő beállítás esetén zavarhatják egymás jelét. A lefedettség növelésére egy wifi mesh rendszer ideális, mint amilyen a Telekom okoswifi csomagja is ( Okoswifi - Telekom szolgáltatások) Bár minőségi garanciát a technológiából adódóan nem tudunk vállalni wifis használatra, azonban, ha az általunk biztosított router egyértelműen hibás és nem a saját eszközeidben van a hiba, természetesen díjmentesen cseréljük. A hiba forrását ez esetben nagy eséllyel csak helyszíni vizsgálattal lehetne megállapítani, így az egyedi szerviz szolgáltatásunkat tudjuk figyelmedbe ajánlani, amelynek keretében ezt biztosítani tudjuk. Ennek megrendelését intézheted a 1414-en és chat ügyfélszolgálatunkon egyaránt. További információkat itt olvashatsz: Egyedi szerviz szolgáltatás - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  6. Szervusztok! Nemrég cserélték le a korábbi ADSL vonalunkat optikára, így kaptunk egy Sagemcom 5670 eszközt a régi helyett. A szerelőt kértem, hogy modemként állítsa be, mert a Mikrotik routeremet szeretném használni a hálózat vezérléséhez. Minden rendben levőnek tűnt, az én Mikrotik eszközömhöz csatlakozva érjük el az internetet. A probléma tegnap merült fel, amikor a munkahelyemről el akartam érni az otthoni gépemet, nem érhető el a routerem a Mikrotik által biztosított DNS-azonosítóval. Az én routerem hasonló IP tartományból kap címet, mint a Sagemcom, ennek ellenére nem kommunikálja azt a Mikrotik felé. Ami furcsa még a történetben az, hogy ha a speedtest.net-en kérek egy sebességtesztet, még mindig azt a külső címet írja, ami utoljára az ADSL-nél volt (a durva, hogy ha közvetlenül a Sagemcom-ra kapcsolódok WiFi-n, akkor is, ezt mondjuk egyáltalán nem értem, miért) És a legnagyobb bajom: a routeremet a valós, a PPTP Passtrough-n keresztül kapott IP címén sem érem el internet felől. Van erre valamilyen megoldás? Egyáltalán muszáj a Sagemcom-nak kapcsolódni az internetre? Érdekes módon ugyanazzal a loginnal, de más jelszóval kapcsolódik, mint a korábbi előfizetésem, amivel a Mikrotik kapcsolódik... (vagy lehet, hogy pont ez a baj ???)
  7. Üdv! Van egy SAGECOM F@st 5655 V2 AC eszközöm. Ethernet jól működik. A wifi meg hol jó hol nem. Időnként elmegy a net hozzáférés a kapcsolatból. A hálózat továbbra is él. Az a furcsa hogy tettem rá egy másik routert is hogy távolabb is legyen wifi kapcsolatom. Ha nincs wifi a fő egységben akkor a saját routeremben sincs. Újra indítás után van valameddig net. Kb fél évig gond nélkül működött. Ebből gondolom hogy eszköz hiba. Bejelentettem és az a válasz hogy a wifi jelet nem garantálják. Mert lehet bármi a két eszköz között pl falak. Hiába próbáltam elmagyarázni az ügyfélszolgálatosnak hogy eddig jó volt és ott vagyok a router mellett és mégsem működik. Nem sikerült dűlőre jutni. Ragaszkodott a leíráshoz hogy wifin nem kötelesek netet biztosítani. Nem tartom jó dolognak. Most tegyem tönkre a modemet hogy semmi ne működjön rajta hogy kicseréljék? Vagy várjam hátha becsap a villám? Megpróbálom átállítani az eszközt hogy csak modemként működjön és kötök mellé egy saját routert. Hátha így jó lesz.
  8. Tegnap
  9. Kedves Dorner Rolf! Köszönjük véleményedet! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk, hogy pontosan melyik üzletben szeretnéd megvásárolni a terméket és megpróbálunk utánanézni, hogy ott elérhető-e. ^Szilvia
  10. Utolsó hét
  11. Dorner Rolf

    Készletfeltöltés??

    Jó lenne, mint régen, hogy látni melyik üzletben elérhető-e még esetleg az adott termék, ami itt is fent van. De köszönöm
  12. Szia @Dorner Rolf! Információink szerint a linken küldött laptop online készletre nem várható, de próbálj meg személyesen üzletben hozzájutni. Telekom üzleteinket ide kattintva éred el, honlapunkon időpontot is foglalhatsz a gyorsabb ügyintézés érdekében. ^Lia
  13. Telekom szakértő

    Röszke - hálózatfejlesztés ?

    Szia @sTomi! Hálózatunkat az ország számos területén fejlesztjük, bízunk benne, hogy hamarosan lakhelyedre is eljuttathatjuk legkorszerűbb szolgáltatásainkat. Kérjük, hálózatfejlesztési oldalunkon (https://bit.ly/49rPKJ0) e-mail címed megadásával iratkozz fel értesítőnkre, így amint elérünk hozzád, üzenetben tudjuk jelezni számodra. Ha privát üzenetben megírod pontos címedet, utánajárunk a lehetőségeknek. Köszönjük! ^Lia
  14. Telekom szakértő

    Xiaomi 13

    Kedves Steve 81! Kérjük, privát üzenetben írd meg a készülék IMEI számát. Továbbítjuk illetékes kollégáink felé. ^Andrea
  15. Szia! Nagyon szívesen! Ha kérdésed merül fel a jövőben, írj nekünk bátran és segítünk. ^Lia
  16. "Kedves @hmbl! Köszönjük észrevételeidet, melynek eredményeképpen az alábbi változtatást hajtottuk végre a Telekom Fórum technikai működésében. Kikapcsoltuk az automatikus moderációt, így a privát üzenetekben nem történik mostantól kulcsszavas szűrés és korlátozás. Emellett a Telekom Fórum nyilvános felületén létrehozott bejegyzések – amennyiben azok az általános fórum- és magatartási szabályokkal összeférhetetlen szavakat, kifejezéseket tartalmaznak – mostantól nem kerülnek automatikusan posztolásra, csak moderátori jóváhagyás után. Szép napot kívánunk! ^Lia
  17. @Telekom szakértő Akkor legyetek szívesek a szerződési feltételekben is egyértelműen rögzíteni, hogy a privát üzenetek automatikus moderáció alá esnek, továbbá technikailag oldjátok meg, hogy a moderáció ténye látszódjon a privát üzenetnél is (a csillagozás nem elég). Mivel jelenleg egyik sincs, véleményem szerint nem jogszerű, hogy a privát üzenetekbe belenyúltok, legyen az automatikus vagy sem.
  18. CsAttila! Add le a készüléket! A csatolt szoftver került fel rá. Nyugodtan hivatkozz korábbi javításra rám.
  19. Steve 81

    Xiaomi 13

    Kedves Andrea! Lehet tudni hogy mi a miértje annak hogy én mégsem kapom meg ezt a frissitést nemhogy a Magyarországi régióban de az összes létező közül egyikben sem? Mit kellene tennem hogy megkapjam azon kívül hogy a telefont vissza kellene állitanom gyári állapotába? Ez nem normális szerintem!
  20. uzman

    Thunderbird levelezés beállítása

    Találtam egy, a leírtakhoz kísértetiesen hasonló esetet itt: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-11-and-thunderbird/b6981a8c-3546-4704-bcbc-c9af1049f58e?page=3 Itt azt mondják, hogy a megoldás az lett, hogy a 2022-04 Cumulative Update for Windows 11 for x64-based Systems (KB5012592) nevű Windows frissítést kell eltávolítani. A beállítasok egyébként rendben vannak a leíras (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/Email_beallitasok_outlook_2003.pdf) alapján.
  21. Szia Speedster! Egy általunk már ismert és sajnálatos csalásról van szó. Köszönjük szépen az információt! ^Andrea
  22. Telekom szakértő

    Xiaomi 13

    Kedves Steve 81! A Xiaomi 13-as esetén januárban érkezett az OS2.0.2.0VMCEUMX Android 15-tel. ^Andrea
  23. Telekom szakértő

    Spam szűrő

    Szia! Mindenképpen dolgozunk a megoldáson. Köszönjük a megértésedet és a türelmedet! ^Andrea
  24. Steve 81

    Xiaomi 13

    Jó Napot! Telekomnál vásárolt Xiaomi 13 telefonomra még nem érkezett meg a HyperOs 2 , jelenleg még 1.0.8.0. van a telefonon és nem is ajánlja fel egy régióban sem a frissitést! A biztonsági frissitésem is 2024.09.01. es ami tekintve hogy 2025 májusa van egy kicsit sem normális szerintem! Van a telekomnál már ennél frissebb rendszer és csak én nem kapom meg valami miatt avagy még ki sem adtak ennél frissebbet ami azért kicsit sem vetne jó fényt a Telekomra szerintem lévén hogy régebbi és gyengébb Xiaomi telefonok is megkapták már a HyperOs 2 öt telekom hálozaton belül!!! Válaszukat előre is köszönöm!
  25. SzaZol

    Thunderbird levelezés beállítása

    Van esetleg valami hibaüzenet amit kapsz a beállításkor? Az egy jó kiinduló alap lenne, hogy hol kell keresni a problémát. Ami még nekem gyanús az a felhasználónév hosszának kitakarása. T-online-os levelezésnél nem a teljes mail cím kell ide, hanem van a postafiók neve, ez az esetek döntő többségében meg szokott egyezni a @ előtti résszel, de lehet teljesen más is.
  26. MP35

    Thunderbird levelezés beállítása

    Csak a MS védelem van ugyanugy mint win 10-en..Már kezdem a hitemet veszíteni hogy valaha levelezőprogramba tudom csatolni újra a mailemet...Muszáj lenne mert hetente több száz spammet kapok ..
  27. munkas

    Spam szűrő

    Köszönöm a választ, de azt kell mondjam, hogy sajnos nem próbálják kiszűrni. Párszor már bejelentettem az utóbbi évben, és mások is többször megtették, mert általában nagy hazai internetes cégeket adnak meg feladónak, őket is lejáratva. És a csak a Telekomos eamil címeket érinti. A baj ott van, hogy én is céges email-nek használom már 20 éve (gyakorlatilag csak ezért vagyok még a Tekomnál), és nem egy gépen fogadom a leveleket. Hiába állítom be egy vagy két gépen, ha a telefonokon is meg kell tennem és webes felületen meg nem is lehet. Olyan ez mintha a csapból koszos víz folyna, és a szolgáltató azt javasolja, hogy ha inni is akarok belőle akkor tisztítsam meg magamnak
  28. Egy kínai néven regisztrált domainen egy scam Telekomos pontgyűjtés akció váltható be. A fizetési információkat, email címet, és a telefonszámot is ellopja. SMS-ben küldik ki embereknek. Domainregisztrálóról információ: https://who.is/whois/telekonhu.cfd Maga a domain (n elírás van az m helyett): https://telekonhu.cfd Az SMS: https://imgur.com/a/cG9oEwo
  29. Az is nagyon gáz hogy sima felhasználónak nem lehet fix ip címe.A többi országban nem igy van
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...