Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia @rostiron! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint megkapjuk, a válaszukkal itt jelentkezni fogunk, addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
  3. Telekom szakértő

    Vowifi

    Szia @Bandi55! A Google Pixel 6 és újabb modellek esetén támogatott a VoWiFi szolgáltatás használata. Lényeges, hogy ezt először aktiválnod kell az előfizetésedhez a +WIFIHANG vagy a +VOWIFI kód elküldésével a 1414-es számra illetve a telefon beállításaiban is engedélyezni szükséges. További információt és segítséget ezen az oldalon találsz: VoWifi, Wifi Hanghívás: Hívj Wi-Fi-n keresztül!- Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  4. Today
  5. Kedves @kutga84 Kérjük, ha a jelzett hiba továbbra is tapasztalható, írj nekünk privát üzenetet. Küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartartási mobilszámodat. Egyeztetünk illetékeseinkkel. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  6. Telekom szakértő

    Tv

    Szia @Kézsmárki Zoltán A legtöbb esetben egy sorrendi újraindítás megoldja a problémát. Ekkor a routert és a beltéri egységeket áramtalanítani kell pár percre. Ez után csak a routert kell áram alá helyezni és amikor már minden led helyesen világít rajta, akkor kell a beltéri egységet is visszakapcsolni. Ha ez nem vezet megoldásra ügyfélszolgálatunkon kell hibabejelentést tenni. Akár, itt privát üzenetben. ^Oszkár
  7. Bandi55

    Vowifi

    Google pixel 9 a készülék kap vowii támogatás?
  8. Tegnap
  9. Kézsmárki Zoltán

    Tv

    Hiba kijelzés E-105 milyen hibáról van szó? Hogyan javítsam?
  10. btz

    Internet kiesésről igazolás

    Én azonnal otthagynám az ilyen munkahelyet
  11. Először a 2.5G LAN/WAN portot próbáltam, majd a LAN1-et, egyiken se volt javulás sajnos.
  12. OldMike

    redmi note 13 pro 5G frissítés

    A szolgáltatók az általuk értékesített telefonok szoftverét valamilyen - általam nem ismert - mértékben és módon módosítják (gondolom a saját szempontjaik szerint). Ezeket a Xiaomi teszteli és jóváhagyja, esetleg módosíttatja, és ismétlődik az eljárás. A végső jóváhagyás után kerülnek ki az újabb frissítések, ezért lehet különböző mértékű eltolódás. Nyilván ha utánanéztél, akkor láthattad, hogy ez a telefon - mármint a nem szolgáltatónál vásárolt - már a 2.0.12.0 verziónál, ami számodra nem csak bosszantó dolog, hanem azt is, hogy a biztonsági frissítés legalább fél éves csúszásban van. Remélem a Telekom szakértők mondanak valami biztatót.
  13. Utolsó hét
  14. Az nem gond, hogy a hgw-is aktív a pppoe session. A hgw- n másik portban próbáltad esetleg?
  15. Hölgyek/Urak! A következőben szeretnék tanácsot kérni, mert nekem nincs nagyon ötletem. Kb egy hónapja lemondtam a Telekomos iptv előfizetést itthon, és a telefonos ügyfélszolgálaton kértem, hogy az itthoni eszközt (F@st 3896, koax, gigabites előfizetés) állítsák bridge módba, mert szerettem volna saját routert használni. A probléma az, hogy azóta a letöltési sebesség megfeleződött, a gigabites sebességnek (1000/200), amire előfizettem, jó, ha a fele jön le az internet felől (speedtest.net és szelessav.net oldalakon egyaránt ennyit mérek). Három különböző routerrel próbáltam, mindhárom ugyanennyit tud, pedig ugyanezek az eszközök a bridge mód előtt simán kihajtották a gigabites sebességet. Próbáltam közvetlen a modembe dugni egy gépet (1. és 4. portba is), de úgy se változott. Legutóbb chaten beszéltem az ügyfélszolgálattal, akkor egy újraindítás erejéig megvolt a gigabit, de csak addig, azóta megint visszaesett. Az ügyfélszolgálat szerint náluk minden rendben, szerelőt csak pénzért küldenek, és ha rámér az eszközükre és rendben találja, még nekem kell fizetni. A három router amivel próbáltam Cudy WR3000, egy Fujitsu S920 alapú négymagos minipécé, benne Intel T350-T2 kétportos lan kártyával, és egy I5 7500 alapú gépen futó virtuális gép, ezek mindegyike hozta a gigabites sebességet, amíg router módban üzemelt a Telekomos eszköz. Valamelyik alkalommal vissza is kapcsolták router üzemmódba, akkor ismét működött, de csak a következő kapcsolásig. Szerintetek mit tudok tenni? Nem tudom elképzelni, hogy három különböző eszköz ugyanezt produkálja, gyári visszaállítás is volt mindegyiken, a beállítások jók.
  16. Hát, nem sikerült rájönni. VLAN tagging ki van kapcsolva, más VLAN opciót nem láttam, próbáltam előbb DHCP-be rakni, semmi. May 5 07:29:47 WAN Connection: WAN(0) link up. May 5 07:29:47 rc_service: wanduck 1357:notify_rc restart_wan_if 0 May 5 07:29:47 pppd[7075]: Unable to complete PPPoE Discovery May 5 07:29:49 wan: mac clone: [wan0_hwaddr] == [9c:6b:00:06:c5:6f] May 5 07:29:49 pppd[7266]: pppd 2.4.7 started by hunty, uid 0 May 5 07:29:50 WAN Connection: Fail to connect with some issues. May 5 07:30:00 miniupnpd[2142]: SendNATPMPPublicAddressChangeNotification: cannot get public IP address, stopping May 5 07:30:00 zcip client: configured 169.254.74.27 May 5 07:30:24 pppd[7266]: Timeout waiting for PADO packets Próbáltam mac cloning-al is, anélkül is, valahogy nem akar menni bárhogy próbálom. Vagy valami ASUS issue van, vagy az lehet a baj hogy ugyanúgy be van tárcsázva PPPOE-n a Technicolor is, hiába van pt módban... de nem tudom, kifogytam az ötletekből.
  17. Az lenne a kérdésem hogy a telekomnál vásárolt 13 Pro 5g telefonom miért nem akar frissülni ? Jelenleg HyperOs 2.0.4.0 verzió fut rajta, de tudomásom szerint már több frissítés is volt azóta.
  18. Telekom szakértő

    Pontok

    Kedves Judit! Köszönjük a fotókat! Ha asztali gépen is használod a Messengert akkor ott, ha nem használod akkor pedig kérjük, itt privát üzenetben írd meg azt a telefonszámot, amelyre megkaptad ezeket az adathalász üzeneteket. ^Andrea
  19. B.J

    Pontok

    Szia! A linkre kattintva a telefonon akar bejelentkeztetni a messengerbe. Én csak az asztali számítógépen használom a facebookot. Lefotóztam egy másik telefonnal az SMS-eket, és mellékeltem ehhez az üzenethez. Üdv, Judit
  20. Kedves István! Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalataid vannak ezen a téren! Ha mégis meggondolod magad, vidd be egyik üzletünkbe (Telekom üzletkereső) a készülékedet és kollégáink továbbítják a szervízbe. Egyéb kérdés esetén, írj nekünk bátran és segítünk. ^Lia
  21. A probléma az hogy a Telekomos kolléga is azt mondta hogy ezzel a szervíz nem fog semmit sem tenni mert valószínűleg a szoftver a problémás. Illetve a mások bajom az hogy fél évig fog oda vissza utazni a telefon és nem fog vele történni semmi sem. Az az én gondolatom hogy hiába küldözgetem vissza nem fogják cserélni sem illetve nem fog vele történni semmi. Ugyan ezt végig csináltam már egy iPhone-al is.
  22. Szia Bálint! Utánajárunk a kérdésednek. ^Zoli
  23. Kedves István! Nem szükséges Budapestre utaznod, nyugodtan add le Szegeden a legközelebbi Telekom üzletben, hogy továbbítani tudjuk a szervizbe. Mutasd meg a kollégáknak a hibát, hogy pontosan le tudják írni a jelenséget. Megértjük, hogy a műszeres vizsgálat és az "éles" próba nem ugyanaz ezért kérjük, ahogy korábban írtuk addig ne vedd át amíg a helyszínen az üzletben ellenőrizve nem működik megfelelően. Így kollégáink is látni fogják, hogy továbbra sem működik és ha nem sikerül a szerviznek megoldani akkor ki fogják cserélni. ^Zoli
  24. Telekom szakértő

    Router reset anomália

    Kedves Ella! Az alap felhasználói név és jelszó az ami a matricán található. Próbáld meg újra resetelni és ha továbbra sem működik, akkor privát üzenetben küldd el az MT azonosítódat és egy mobil elérhetőséget, hogy hibajelentésedet rögzíteni tudjuk. ^Zoli
  25. Tisztelt Telekom munkatársak és Fórumozók! Érdeklődni szeretnék, hogy Tenk (3359) településen mikor fog beteljesedni az optikai internethálózat bevezetése? Már nagyon régóta igérgetve van, folyton kérdezem a Telekom ügyfélszolgálati chatén, hogy tudnak esetleg valamit ezzel kapcsolatban, de szinte mindíg átirányítanak a 'hálózatfejlesztés, elérhető internetcsomagok' oldalra. (Figyelgetem sokszor és fel is vagyok íratkozva) Az lenne a kérdésem, hogy itt van esetleg olyan munkatárs, aki több információval is tudna nekem szolgálni? Elkezdték-e már? Ha igen mikor lesz kész? Bármi használható, közérdekű információt szívesen fogadok! Előre is köszönöm. Tisztelettel, Török Bálint.
  26. Volt már szervizben amint azt fentebb írtam is és nem csináltak vele semmit sem. Azt írták a munkalapra hogy a műszeres vizsgálat nem mutatott ki rendellenességet ami nekem azt jelenti hogy csináltak egy resetet rajta és ki sem próbálták. Körülbelül 20 fülhallgatóval kipróbáltam és mindegyikkel ezt csinálja a telefon. Az a bajom a szervizzel hogy csak ezért nem szeretnék Budapestre fel menni mert én Szegedi vagyok. Illetve hiába viszem fel, nem fognak jobban foglalkozni vele mint ha a Telekomon keresztül küldeném fel a készüléket. Nagyon sajnálnám ezt a telefont mert iszonyatosan szeretem. De már azon is gondolkodtam hogy ripityára töröm és biztosítással kicseréltetem mert a központi szervizben semmit nem akarnak megcsinálni. Korábban volt egy iPhoneom ami alaplapi hibás volt. Volt fent ugyan ebben a szervizben és nem csináltak vele semmit mondván hogy hibátlanul működik. Nagyon sajnálnám ezt a T Phone-t mert ez egy nagyon jó készülék és nem szeretném lecserélni. Ehhez szeretném tényleg az önök segítségét kérni. Valamit tegyünk ennek érdekében hogy talpra álljon.
  27. ella3646

    Router reset anomália

    Huawei HG8245H routeremet reseteltem mert, sajnos elfelejtettem az webes kezelőfelület jelszavát. A reset megtörtént, a router újraindult és a hálózat jelszava és neve is átállt a gyárira ami a router hátoldalán lévő matricán található viszont az account (root) és password (adminHW) ami szintén a matricán van helytelen. Megpróbáltam több kombinációját a feltüntetett alap felhasználónak és jelszónak, megcseréltem őket kis- és nagy betűket variáltam és egyéb gyakori kombinációkat is kipróbáltam de semelyik sem helyes. Szeretném megkérdezni, hogy mi a helyes alap felhasználó és jelszó?
  28. Mizantróp

    Műsorújság

    Az érdekelne, miféle írástudatlan skribálja évek óta a nyomorult műsorújságot, illetve a filmek, műsorok ismertetőit, tartalmait.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...