Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Dávid! Nagyon is értjük, hogy mennyire várod a legújabb verziót. Illetékes kollégánk legfrissebb információja szerint ez az utolsó szoftververzió, amit elfogadtunk és teszteltünk a Xiaomi 15 Ultra készülékre: OS verzió: OS2.0.204.0.VOAEUXM. Sajnos, eddig nem kaptunk frissebb szoftververziót a Xiaomitól tesztelésre. De, amint megérkezik hozzánk egy újabb frissítés, azonnal hozzáfognak a teszteléséhez, hogy minél hamarabb elfogadhassák. Fontos tudnod, hogy a szoftververziók kiadásának ütemezésébe nincs beleszólásunk, ez teljes mértékben a gyártó, a Xiaomi hatásköre. De mi mindent megteszünk, hogy amint lehetséges, a legújabb és legbiztonságosabb szoftver futhasson a készülékeden! Köszönjük a megértésedet és további türelmedet! ^Rita - Today
-
Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület
question válaszolt Telekom szakértő Osy13 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Osy13! Amint megérkezik illetékes mérnökségi csoportunk válasza, azonnal tájékoztatni fogunk Téged. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Rita -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Kanyó Dávid Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kanyó Dávid Szia! Csatlakoznék Péterhez, nálam is ugyanez a helyzet van. Xiaomi 15 Ultra (EEA / VOAEUXM) készülékem van, és még mindig a 2.0.204.0.VOAEUXM verzió fut rajta, júliusi biztonsági frissítéssel. Azóta sem érkezett semmilyen új verzió, még biztonsági frissítés sem. Jó lenne tudni, mikorra várható legalább egy újabb patch, vagy hogy a HyperOS 3 mikor jön a mi régiónkra. Köszönöm előre is a tájékoztatást! 🙏 -
Köszi @GabiV, írtam privátot
- Tegnap
-
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Telekom szakértő GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Abetti! Először is köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataidat. Teljesen megértjük, hogy ez a helyzet nemcsak bosszantó, de kifejezetten ijesztő is tud lenni. 😟 Szeretnénk megerősíteni abban, hogy a problémát nagyon komolyan vesszük, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy segítsünk! Amit leírtál, az egy sajnos egyre gyakoribb globális jelenség, az úgynevezett A-szám hamisítás (Caller ID spoofing). Ez nemcsak a mi hálózatunkat, hanem világszerte minden szolgáltatót érint. A csalók fejlett technológiával gyakorlatilag bármilyen telefonszámot képesek "lemásolni" és a hívásaik során kijelezni, miközben a hívást valójában teljesen máshonnan indítják. Amit fontos tudnod, hogy a csalók nem férnek hozzá a készülékedhez vagy az adataidhoz. Ezek a hamisított hívások nem fognak megjelenni sem a telefonod híváslistájában, sem a hivatalos hívásrészleteződben, mivel a hívás nem a te készülékedről indult. Emiatt plusz költséged sem keletkezhet. A roaming helyzet valószínűleg csak véletlen egybeesés. A csalók kampányszerűen, időszakosan használhatnak bizonyos telefonszámokat, így a jelenség hol sűrűbben, hol ritkábban fordulhat elő, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodsz. Kérjük, írj nekünk egy privát üzenetet és küldd el nekünk a saját telefonszámodat, a téged visszahívó számokat és a hívások időpontját. Ezek alapján a biztonsági szakértőink egy ideiglenes tiltást tudnak kérni a számodra, ami segít csökkenteni a hamis hívások számát a hálózatunkon belül. Mivel külföldön is voltál, tudnod kell, hogy ez a tiltás megakadályozza a roaming hívások indítását. Ha a közeljövőben utazni tervezel, a szolgáltatás zavartalan működése érdekében a tiltást egyelőre nem javasoljuk. Várjuk a privát üzenetedet, hogy elindíthassuk a vizsgálatot. ^Zsolti -
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Abetti GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Bocsi, az előző kommentem kétszer ment ki. -
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Abetti GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok, Betti vagyok. Ugyanezzel a problémával küzdök én is. Van, hogy hónapokig semmi, van hogy hetente hívogatnak, hogy tőlem volt nem fogadott hívásuk. Egyrészt bosszantó, másrészt nagyon ijesztő is. Főleg ha tényleg igaz, amit az egyik felhasználó írt, hogy tulajdonképpen hekkerek akármilyen számot lemásolnak, aztán arról megy az adathalászat, otp-s csalások és ki tudja még mik... Van azóta erre bármi megoldás? Külföldön voltam a hétvégén, így a roaming épp be van kapcsolva. Lehet eddig azért nem jöttek ezek a hívások, mert ki volt kapcsolva a roaming? Ezer százalék, hogy egyiküket se hívtam, a kezemben se volt a telefon. Köszönöm a választ! -
Nem használt szolgáltatás lemondása.
question válaszolt GabiV Balambeer bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Szia Boldizsár! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több ügyet kényelmesen, online is el tudj végezni. 💻 Szívesen utánanézünk annak, a te kérésed is megoldható-e így. Ehhez kérjük, keress meg minket privát üzenetben! 💬 Kérjük, az üzenetben feltétlenül küldd el nekünk a hívószámodat, és pontosítsd, hogy melyik szolgáltatásról szeretnél lemondani. Várjuk üzenetedet, hogy minél előbb segíthessünk! J ^Gabriella -
Szia palinkaspisti! Az átírányítást a webmail felületén az automatikus átirányítása vagy automatic forwarding menüpont alatt végezheted el. Erről ide kattintva olvashatsz részleteket, de ha elakadsz a folyamatban keress minket bátran, örömmel segítünk. ^Gabriella
-
Szia Fermina! Készülékkedvezményt csak szolgáltatás mellé vásárolt eszközök esetén tudunk biztosítani. Jó hír viszont, hogy az Otthoni internetedhez is megvásárolhatod a telefont, így nem szükséges havidíjas mobil előfizetésre váltanod. 🥳 Nagyon szívesen segítünk neked az ajánlatadásban. Ha szeretnél egy személyre szabott ajánlatot kapni, kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben az internet szolgáltatásod MT ügyfél-azonosító számát. Várjuk üzenetedet! ^Gabriella
- Utolsó hét
-
Sziasztok! Láttam az oldalon, hogy kapok 22 000 Ft készülékkedvezményt, ha kötök 2 év hűséget az itthoni optikai internetemre (1000/1000-es). A kérdéseim a következők: - Ez a kedvezmény akkor is érvényesíthető, ha a telefont listaáron, előfizetés nélkül veszem meg? Jelenleg nincs mobil előfizetésem, és nem is szeretnék (Domino-s vagyok) - Bármelyik telefont meg lehet így vásárolni? Konkrétan kettő Mototorla 50 Neo-ról lenne szó - Teljesen online elintézhető, vagy be kell menni az üzletbe? Köszönöm!
-
Hogyan tudom beállítani a Webmail-ben, hogy a @t-online.hu-s címemre érkező leveleket másik címre továbbítsa?
-
Hello! Azt szeretném megtudni hogy személyes megjelenés nélkül hogyan tudnám lemondani egy nem használt szolgáltatásomat? A szóban forgó szolgáltatás mindig díjcsomagos adatkártya. Nem használom,nem is használtam így teljesen felesleges számomra. A választ,megoldást köszönöm! Üdv, Bujdosó Boldizsár
-
Köszönöm várom majd a választ
-
Kedves david218! Szerintem a funkció várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni a készülékeken, megjelenéséről jelenleg nem rendelkeznek konkrét időponttal, és amint lesz erről publikusan elérhető információ meg fogják osztani online felületeiken ^Norbert
-
Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület
question válaszolt Telekom szakértő Osy13 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Osy13! Köszönjük szépen érdeklődésedet! Egyeztetünk munkatársainkkal a fejlesztéssel kapcsolatosan, válaszunkig türelmedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia -
Sziasztok! Lehet valahol pontos információt találni a jelenlegi hálózatfejlesztésről? Nem rég volt a hírekben lesznek leállások a szolgáltatás fejlesztése miatt a 11.kerben de nem találtam semmi pontosat erről. Érdeklődnék hogy van e közel jövöbeli terv arra hogy a 1112. Hérics utcában lesz-e optikai hálozat fejlesztés mert nagyon nem szeretnék a konkurenciához hűséget aláírni plusz még most építenek pont egy több lakásos lakóházat meg biztos mások is váltatnának az utcában régi féle 30mbitses telekom az van elvileg az utcában félig de az ugye meg... köszönöm
-
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt Telekom szakértő KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Köszönjük szépen a visszajelzésedet! A készülék újraindítása, vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása után már megfelelő a működés? ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt KOVÁCS ISTVÁN KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Szia Dániel! Köszönöm a gyors választ, próbálom. (Bár eddig is automatikus volt a NET keresés, de valamiért - bár látható a T 2G - nem jött a NET jel. -
A lejátszás sikertelen. E:4-74-2006
question válaszolt Telekom szakértő Ghostroot bejegyzésére, itt: TV GO
Szia! Ha esetleg telepítettél az óta a böngészőhöz reklám vagy felugró ablak blokkoló szoftvert, akkor ez okozhatja a jelenséget. Próbáld ki, hogy ezeket - akár csak ideiglenesen a lejátszás idejére - ezeket. Segíthet még a böngészési előzmények és sütik törlése is. Ha ezek nem vezetnek eredményre, úgy keress meg minket privát üzenetben, ahol néhány adat egyeztetése után rögzítünk egy hibabejelentést. ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
question válaszolt Telekom szakértő KOVÁCS ISTVÁN bejegyzésére, itt: Internet
Szia István! A mobilnet használatához nincs szükség belépő kódra, egyszerűen csak kapcsold be a mobilnet elérést, így a telefonodnak csatlakoznia kell a hálózatra. Ha ez nem történik meg, úgy ellenőrizd a készüléked hálózati beállításait és állítsd a hálózatválasztást automatikusra. Ezt követően a készülék újraindítása vagy a repülőgép üzemmód be és kikapcsolása szükséges lehet a feljelentkezéshez. ^Dániel -
MEGLÉVŐ MARATON NET (4GB ÉS 5GB ELŐFIZETÉS HASZNÁLATA
kérdés hozzáadott: KOVÁCS ISTVÁN, itt: Internet
NEM TUDOM HASZNÁLNI A MEGLÉVŐ MARATON MOBILNETEIMET, MERT NEM TUDOM HOGYAN KELL A TELEFONON (GALAXY S20FE) BELÉPNI A HÁLÓZATBA. A WIFI MŰKÖDIK, DE A MOBILNET BELÉPŐ KÓDJÁT NEM TUDOM, ÉS AZ OLADALAMON SINCS ERRE UTAALÁS. KÉREM SZÍVES SEGÍTÉSGÉT. ÜDVOZLETTEL KOVÁCS ISTVÁN (230280353) -
iOS 26.1 új update. RCS sehol….
-
Sajnos nem sikerült
-
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt ccadar lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
