Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    Digitális jólét csomag

    Kedves unt3rHUNd! A DIGITÁLIS JÓLÉT ALAP MOBILINTERNET CSOMAG megrendeléséhez nincs szükség egyébre, mint személyi igazolványodra és lakcímkártyádra, személyesen üzleteinkben vagy a 1414-es számunkon kérheted. Részleteit itt láthatod honlapunkon. ^Szilvi
  3. Kedves Sándor! Kérjük, írd meg pontos címedet privát üzenetben és utánanézünk a várható fejlesztéseknek. Köszönjük! ^Szilvi
  4. Telekom szakértő

    Samsung Galaxya51 hivás

    Kedves davidjp! Milyen problémát tapasztalsz a csengőhangokkal? ^Szilvi
  5. Kedves tsh! Amennyiben nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. Kérjük, ha nem jártál sikerrel, keress minket ismét telefonon. Ebben az esetben kollégáinknak is jelezheted, hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni. ^Szilvi
  6. davidjp

    Samsung Galaxya51 hivás

    Problémáim vannak a bejövő hívások csengőhangjaival a Samsung telefonomon.
  7. Tegnap
  8. Moon

    Xiaomi 15T pro

    Ez a telefon fantasztikus gyors szép letisztúlt hatékony 144hz kijelző gyönyörű kép minöség szép és éles kamerák én ajánlom
  9. Android eszköz eseten a Google keresési központ, Apple eszköz esetén a iCloud Lokátor funkcióval lehet megtudni az eszköz utolsó helyzetét (amennyiben ez engedélyezve volt rajta)
  10. De gondolom a CloudFlare szerint a Telekom a hibás. Egy biztos. A kis helyi internetszolgáltatómnál nincs ilyen Cloudflare hiba. Szóval vagy szándékosan lassít a CF Telekom irányba, tehát miért nem indít valami pert a T? Vagy szimplán ez Telekom hiba.
  11. Elveszett telefon megkeresése, ha lemerült a készülék
  12. Utolsó hét
  13. Érdre mikorra várható az optikai hálózat ? Mert csomó város, falu, község megkapta, és sajna érd ebből kimaradt:( Esetleg mikortól lesz a kiépités ?
  14. Azóta is szerepel a honlapjukon,h a 80-as telefonszámon beépített (nem hozzáférhető) sim kártyának az adategyeztetése elvégezhető, de ez hazugság, megtévesztik az ügyfeleket! 🙃
  15. unt3rHUNd

    Digitális jólét csomag

    Sziasztok! Digitalis Jolet Alacsomag "DIGITÁLIS JÓLÉT ALAP MOBILINTERNET CSOMAG" megrendelesehez mi az a minimum amire szuksegem van? Nincs szuksegem mas csomagra es szolgaltatasra. Udv Ferenc
  16. Telekom szakértő

    Igénybejelentés

    Kedves DLR! Kérjük szépen, hogy keress meg minket privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint, hogy pontosan mit rendeltél és ellenőrizzük rendszerünkben. Köszönjük! ^Szilvia
  17. Kedves Ricsii2001! Kérjük szépen, hogy keresd műszaki munkatársainkat a 1414-es telefonos ügyfélszolgálaton és segítségedre lesznek a fiókod és az e-mail címed közti regisztráció törlésében, mely után az új e-mail címet tudod megadni és utána azzal tudsz majd bejelentkezni. ^Szilvia
  18. Kedves István1996! Köszönjük a jelzésedet, és sajnálattal olvassuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a korábbi problémát. Továbbítottuk kérdésedet illetékes kollégáinknak, és azt a tájékoztatást kaptuk, hogy az általad tapasztalt hiba javítására októberben érkezik egy újabb frissítés. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet! ^Gabi
  19. Szia @overplant Illetékeseink visszajelzését meg is kaptuk. Szeretnénk tájékoztatni téged, hogy a Telekom TV beltéri egységeihez a szolgáltatás minőségének, stabil működésének és a hatékony hibaelhárításnak biztosítása érdekében csak a Telekom által biztosított eszközöket tudjuk garantálni. Emiatt nem használható saját routerrel, és ehhez mi egyéni beállításokat sem tudunk biztosítani. A legjobb élmény érdekében azt javasoljuk, hogy a TV beltéri egységet közvetlenül a Home Gatewayhez csatlakoztasd. Amennyiben vezeték nélküli kapcsolatra van szükséged, a Telekom Okos Wi-Fi beiktatását javasoljuk. Megértésedet köszönjük! ^Oszkár
  20. Szia @István1996, Sajnáljuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a hibát. A témával kapcsolatban egyeztetünk illetékeseinkkel, válaszunk elküldéséig szíves türelmedet kérjük! ^Oszkár
  21. Szia @overplant, A témával kapcsolatban egyeztetünk illetékeseinkkel, válaszunkig szíves türelmedet kérjük. ^Oszkár
  22. Szép napot kívánok! A Selekttel kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Nos ugye a Telekom Tv csomagom része a díjmentes Selekt hozzáférés is. Néha szoktam lógni rajta, végül is nem rossz cucc. Azonban szeretném megváltoztatni a Selekthez regisztrált E-Mail címemet, és sehol nem találok erre lehetőséget. A kapcsolatot sem tudom felvenni velük ezzel kapcsolatban, így gondoltam itt kérdezem meg, hogy mit tudok tenni. Kihez tudok fordulni az email cím módosítását illetően? Vagy végső soron, ha ez nem jönne sehogyan sem össze, a Telekomtól kérhetek olyat, hogy a jelenlegi Selekt hozzáférésemet szüntesse meg, és újra regisztrálhatóvá tegye a szolgáltatást, amit egy teljesen új Selekt fiókhoz rendelnék hozzá, ahol már a kívánt email címet adnám meg? Vagy milyen lehetőségeim vannak ezzel kapcsolatban? Az említett tv előfizetésen december 12-ig hűségidő van. Köszönöm a segítséget!
  23. ****** **** DTAG ismét alkot az utóbbi hetekben. Csak tudnám akkor az a sok ""infláció követő"" emelés mire térült. Nem 4-8 gigás otthoni netre van szükség ha nincs normális routeing nemzetközi irányba.
  24. Üdvözletem! Újfent jelentkezni szeretnék a hiba elhárítására, rakott már fel frissítést a készülék de továbbra is ugyan úgy nem lehet használni a bluetooth-t benne. Meddig kell még várni ennek a hibának az elhárítására? Mert gyakorlatilag számomra ez így használhatatlan. Ha ezt a hibát nem lehet benne kijavítani akkor valamilyen megoldást szeretnék ennek az orvosolására mert ebben a felállásban 60 ezer forintom ment a kukába.
  25. Kérem, adják meg részletes, lépésről-lépésre útmutató formájában, hogy a saját routeremen hogyan tudom a szolgáltatást működésre bírni. Konkrétan kérem a következő beállításokra vonatkozó információkat: IPTV típus és VLAN beállítások DHCP konfiguráció IGMP Proxy vagy Snooping szükségessége Multicast címek/portok STB MAC cím regisztráció Egyéb router-specifikus paraméterek Fontos, hogy a szolgáltatás a saját eszközömmel működjön, és nem kívánok fizetős kiszállást igénybe venni. Kérem, adjanak konkrét útmutatót vagy jelezzék, ha a szolgáltatás nem kompatibilis a saját routerrel.
  26. Ha leadtam egy készülék rendelést és igénybejelentésről kaptam emailt akkor mikor lép előrébb az ügy?Már láttam többször is készleten a készüléket
  27. Kedves @Csordás Lőrincné! A váltást bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon kérheted. Ha kényelmes számodra az online ügyintézés, várunk privát Messenger oldalunkon. ^Andrea
  28. Kedves @Csordás Lőrincné! A váltást bármelyik ügyfélszolgálati csatornánkon kérheted. Ha kényelmes számodra az online ügyintézés, várunk privát Messenger oldalunkon. ^Andrea
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...