Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Van egy előfizető, akinek 2 otthoni és egy Dominos mobil előfizetése van. Ezek "Magenta 1 Domino"-ban vannak. Kérdésem, hogy ez az előfizető hozzáadhat-e olyan Dominós számokat ehhez a csomagjához, amik nem az ő nevén vannak? Akár családtagét, akár ismerősét? A kérdés ezen a mondaton alapszik: "A Magenta 1 Domino kedvezménycsomagba legfeljebb 10 darab Domino előfizetés vonható be."
  3. Kedves Tamás! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes részlegünkkel a kapcsolatot. Amint megérkezik a válaszuk, azonnal tájékoztat fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  4. Kedves Adrienn! Amennyiben az adott telefonra van még részleted, azt mindenképpen rendezned kell, akkor is, ha úgy döntesz, hogy azt valamiért eladnád. Jelenleg készülékbeszámítási akciónk, sajnos nincs. A Telekomnál viszont segítséget nyújtunk a régi készülékek eladásában a Recommerce program keretében. Így az adott összeget be tudod forgatni egy újba. A részletekről weblapunkon ide kattintva találod a tájékoztatónkat. ^Rita
  5. Telekom szakértő

    Frissítés

    Kedves János! Kérdéseddel kapcsolatban felvettük illetékes kollégáinkkal a kapcsolatot. Amint megérkezik válaszuk, azonnal tájékoztatni fogunk Téged. Munkatársaink visszajelzéséig türelmedet köszönjük! ^Rita
  6. Segítséget szeretnék kérni az Apple iPhone készüléken futó "Műsorújság" alkalmazással kapcsolatban, mellyel a IPTV vezérelhető, hogy iOS 26-ra frissítés után is működőképes lesz-e az alkalmazás, és vezérelni, iránytani képes lesz-e továbbra is az IPTV-t. Jelenlkeg iOS 16-on használom, és szépen rendben működik. Előre is köszönettel várom a visszajelzést ezzel kapcsolatban! Tamás
  7. Tegnap
  8. Valaki tud ezzel a kérdéssel kapcsolatban valamit ne tartsa magában ! Ha van egy pár hónapos készülékem meglévő előfizetés mellett (részlet fizetéssel) akkor van arra mód/ esély hogy vissza vigyem és válasszak helyette egy másik készüléket?
  9. Sziasztok! Jól látom, hogy megint erősebben érezhető ez Cloudflare bohóckodás? Mert ha igen, akkor elbúcsúzom a Telekomtól fájó szívvel, és keresek másik szolgáltatót.
  10. Tisztelt Telekom! Sajnos továbbra sem érkezik frissítés a Redmi 14c-re! A készülék még mindig Android 14.-en és Hyper os 1.0.8.0-ragadt! A családban van szolgáltató független Redmi 14 C amire már hónapokkal ezelőtt megjött az Android 15 a Hyper os 2 vel együtt! A kérdésem az lenne hogy a telefon hibája vagy még mindig nem fogadták el a frissítést a Telekomnàl? Üdvözlettel: Ádámku Jànos
  11. Kedves @KatyiSajnáljuk a kellemetlenséget! Amennyiben gondod merül fel a szolgáltatásod működésében kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. ^Lia
  12. Szia Kopernecky! Köszönjük a visszajelzést, örülünk, hogy már az előtt megoldódott a probléma, hogy megláttuk volna az üzeneted Egyébként az általános - Előzmény és süti törlés - Reklámblokkoló ideiglenes kikapcsolása - Inkognitó ablak használata módszerek egyike a legtöbbször be szokott válni ilyen esetekben, de ha nem vezetnének eredményre, akkor hibabejelentést is tudunk rögzíteni a mielőbbi megoldás érdekében. ^Dániel
  13. Telekom szakértő

    webmail 12 hónapos email-ek

    Szia! A Webmail felület alap esetben nem törli a 12 hónapnál régebbi leveleket, így első körben a dátum szűrést érdemes ellenőrizni, hogy nincs-e beállítva 12 hónapra. Ha igen, akkor ezt a szűrést érdemes törölni. Érdemes megnézni, hogy a régi levelek, nem kerültek-e az archivált levelek közé. Ehhez kapcsolódóan érdemes átnézni, hogy van-e beállítva valamilyen szabály a levelezésedre, ami esetlegesen archiválja vagy törli a régi üzeneteket. Ha korábban levelezőprogramot használtál és így töltötted le a leveleidet (POP3), akkor a szerverről való törlés miatt a 12 hónapnál régebbi üzenetek már nem lesznek elérhetők a webmailen - ilyen esetben az adott levelezőkliensben tudod ellenőrizni, hogy megvannak-e a régebbi levelek. ^Dániel
  14. Katyi

    “Beszél a TV programváltáskor”

    Csak a némítás gom 3mp-es nyomvatartása javaslat működik. Jó lenne, ha frissítéssel az előfizetőre bíznák, a lehetőségek közül mit választ. 3 napig kínlódtam ezzel . Rendkívül idegesítő, hogy minden egyes frissítés után van valami probléma.
  15. Utolsó hét
  16. A webmail fiókban nem érem el a 12 hónapnál régebbi email-eket. Hol lehet ezt a beállítást megváltoztatni
  17. Megoldódott de nem tudom hogyan...😊
  18. Szakértők ! Telekom fiókomba asztali géppel, (win 10 vagy 11 -el két asztali géppel) nem tudok belépni ! (A környékemen több telekomos sem....kérdeztem !) Rákattintok (Chrome, Edge, Firefox !) a "T. kom lakossági szolgáltatások" feliratra és 1 másodpercre bevillan,majd sötétebb lesz, inaktívra vált ! Tudtok erre valami választ adni ? Mobillal működik rendesen ! Köszönöm.
  19. Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk a kért adatokat ott! Köszönjük. ^Zsani
  20. Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk ott válaszodat! ^Zsani
  21. Phoenix33

    többen hívnak hogy hívtam őket

    Köszönöm!
  22. Szia, hogyan lehet privátban küldeni? Még új vagyok, nem igazán ismerem ki magam. Köszönöm
  23. Szia Kijó! Szeretnénk neked segíteni, ezért kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosító számodat! Ha esetleg nincs aktív Telekom szolgáltatásod, akkor a pontos címedre lesz szükségünk ahhoz, hogy a területileg illetékes kollégáinkkal egyeztetni tudjunk. Várjuk a visszajelzésedet! ^Gabriella
  24. Szia WGábor! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk az illetékes munkatársainkkal. Egyelőre a türelmedet szeretnénk kérni, amint visszajeleznek a kollégák, azonnal értesítünk. ^Gabriella
  25. Szia Péter03! Jelenleg ez a legújabb verzió, ami nálunk is elérhető, egyelőre a gyártótól nem kaptunk újabb szoftvert ellenőrzésre. Amint lesz lehetőségünk nyílik erre és az új szoftvert elfogadjuk, meg fog jelenni a készülékeden a frissítés lehetősége. Megértésedet és a türelmedet köszönjük! ^Gabriella
  26. Szia József! A szerződést azonnal elküldjük neked, amint megrendelted a szolgáltatást. Ezt a Telekom fiókodban, a "Dokumentumok" fül alatt találod majd meg. Az első havi számládat pedig a megrendelést követő hónapban kapod meg. Ha elküldöd nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, vagy a szerződő fél nevét és a pontos címet, akkor szívesen ellenőrizzük a megrendelésedet, és pontosabb tájékoztatást tudunk adni. ^Gabriella
  27. Kedves József A szerződés a Telekom fiókban egész biztosan megtalálható. A számla kiállítás is ugyanitt lesz látható. Amennyiben e-számlát választott, akkor e-mail-ben fog érkezni értesítés, papír alapú számlázás esetén a kiállítást követő néhány napon belül fog megérkezni a postaládába. A Telekom fiók regisztrációról itt talál bővebb információt: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2994/hogyan_hozhatok_letre_telekom_fiokot
  28. Szia Phoenix33! Számcserére nem lesz szükség, viszont mindenképp érdemes a problémát jelezni a biztonsági osztályunknak. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, téged is arra kérünk, hogy privát üzenetben küldd el nekünk a hívószámodat, valamint, hogy mikor hívtak és milyen számokról. Ezen kívül, kérjük, nyilatkozz arról is majd, hogy a fentebb jelzett 72 órás védelmi tiltást kéred-e a telefonszámodra. Várjuk a visszajelzésedet! ^Gabriella
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...