Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Sziasztok! Tud valaki segíteni abban, hogy 2024 decemberben felkerült a társasházunkba a lépcsőházba a T-homenak az optikai internet doboza, be is húzták a pincén keresztül az optikai kábelt majd a szerelő azt mondta, hogy menjünk be a T-home üzletbe és jelezzük, hogy bent van a társasházba az optika és lehet bekötni a lakásokba. Ezt meg is tettem még tavaly decemberben, viszont azóta sem sikerült bekötni a doboztól a 3 m-re lévő lakásokba az optikai netet. Kb. 4x voltam már bent az idén a T-homenál érdeklődni, de azon kívül, hogy felírták a telefonszámunkat más nem igazán történt. Arra hivatkoztak, hogy a központba nem látják, hogy aktív lenne a doboz, amit feltettek (azt sem látják, hogy van itt egy doboz). Kérdésem az lenne, hogy kihez lenne fordulni panasszal vagy mit lehet tenni, hogy már lassan 10 hónap telt el és nem történt még semmi előre lépés. Köszönöm ha valaki tud segíteni bármilyen tanáccsal. ☺️ Üdvözlettel: Balázs
- 845 válasz
-
- netmánia1000
- optika
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Üdvözlet. Múlt héten került beszerelésre egy Fa@t5670-es wifi6-os modem. Win 10 fut a gépemen,eddig működött az Otthoni hálózat megosztás. A régi modemen keresztül hibátlanul működött, leginkább film nézésére használtuk.Jelenleg nem sikerül beállítani, nem vagyok nagyon jártas a számításechnikában. Szeretnék segítséget kérni, mi lehet a probléma?
-
Technicolor FGA2235 – DNS beállítás figyelmen kívül hagyva
question válaszolt Telekom szakértő Feriman bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia @Feriman Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk MT azonosítódat és kapcsolattartói telefonszámodat. A kérdésed továbbítjuk illetékeseink irányába. Az adatokra az ellenőrzéshez és szükséges esetén a kapcsolatfelvételhez van szükség. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár -
Új optikai hálózat megrendelése/bővítése
question válaszolt Telekom szakértő Andor bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia @Peter112233! Sajnáljuk, hogy így gondolod! Meglévő hálózatunk korszerűsítésén is folyamatosan dolgozunk és célunk, hogy minél nagyobb stabilitást tudjunk kínálni koax hálózaton is. Érdemes követni ezzel kapcsolatos híreinket, mert ahogy újdonsággal jelenünk meg azonnal közzétesszük weblapunkon. ^Oszkár -
Új optikai hálózat megrendelése/bővítése
question válaszolt Peter112233 Andor bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
a linken csak azt lehet lekerdezni , hogy a megadott cimen milyen szolgaltatas erheto el...es a mai vilagban a 1000/50- es koax internetet "giga erősnek" nevezni elég nevetséges -
Sziasztok! Technicolor FGA2235 típusú Telekom routert használok. A WAN beállításoknál manuálisan adtam meg a DNS-szervereket: 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1 Ennek ellenére a dnsleaktest.com szerint a lekérdezések továbbra is a Telekom DNS-szervereire (84.2.42.x) mennek. Úgy tűnik, hogy a router figyelmen kívül hagyja a megadott címeket, vagy az ISP szinten felülírja őket. Meg tudná erősíteni valaki, hogy ez szándékos (ISP oldali) beállítás, vagy van rá mód, hogy a router ténylegesen a megadott DNS-eket használja? Köszönöm előre is!
- Tegnap
-
Kedves szolgáltató! Azt szeretném tudni hogy nem lehetne e megoldani hogy ne csak magyarországon lehessen vásároln korlátlan mobilnetet, hanem EUs országokban is. A Legnagyobb mobilnet csomag ami korlátlan is csak 50g-60g mobilnetet ad EUs országokban, de én nagyon szeretnék korlátlan mobilnetet használni országon kívül is, mert jelenleg hosszú távon tartózkodok kint. Az hogy folyamatosan bővítést kell vásárolni kicsit sem szimpatikus. Nem lehetne ezt valahogy megoldani?
- Utolsó hét
-
IPTV előfizetés módosítása
question válaszolt OldMike OldMike bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Tisztelt Zsolti! Reméltem, hogy ennél kedvezőbb lesz a válasz, így azonban maradok a jelenlegi csomagomnál, mert ahogy írtam a teljes módosítás aránytalanul nagy költségtöbbletet (és veszteséget) jelent a viszonylag kevés szolgáltatástöbbletért. Sajnálom, hogy a Telekom - aminek több évtizede előfizetője vagyok - a régi előfizetők számára ennyire előnytelen üzletpolitikát folytat. Üdvözlettel, Árva-Tóth Mihály -
IPTV előfizetés módosítása
question válaszolt Telekom szakértő OldMike bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Szia @OldMike! Nagyon köszönjük az érdeklődésed! Mivel a 2021. februárjában kötött otthoni csomagod (vezetékes telefon, internet és IPTV_Szuper családi HD csomag) egy régebbi díjcsomag-struktúrába tartozik, a TV szolgáltatás módosítása együtt jár a többi szolgáltatás frissítésével is. Ez azt jelenti, hogy ha az IPTV-t szeretnéd az aktuális "M" csomagra váltani, akkor az internet és a vezetékes telefon előfizetéseidet is a jelenlegi kínálatunkban szereplő csomagok közül kell kiválasztanod. Ez valóban maga után vonhatja a kedvezmények esetleges változását, ahogy ezt az üzletünkben is jelezték Neked. Ennek oka, hogy a régi és az új csomagportfóliók közötti különbségek miatt a rendszer nem teszi lehetővé egy-egy elem önálló módosítását ezekben a kombinált ajánlatokban. Amikor egy szolgáltatást frissítesz, az egész csomagot hozzá kell igazítani a jelenlegi kínálatunkhoz. Javasoljuk, hogy lépj be a Telekom Fiókodba, ott részletesen áttekintheted a számodra elérhető aktuális csomagajánlatokat. Ha segítségre lenne szükséged a megrendeléssel kapcsolatban, a weboldalon elérhető chaten is felveheted a kapcsolatot munkatársainkkal! 💬 Ők segíteni tudnak Neked a lehetőségek pontos áttekintésében, és egyedi javaslatokkal is szolgálhatnak. Reméljük, hogy válaszunkkal sikerült eloszlatni az esetleges kételyeket! Köszönjük a megértésed! ^Zsolti -
Kedves @Jaromaro! Köszönjük a visszajelzésedet, és sajnáljuk, hogy rossz minőségű képpel találkozol, amikor a laptopodat a TV-hez csatlakoztatod! Két dolgot javaslunk, amivel javíthatsz a helyzeten: 1. Győződj meg róla, hogy a TV GO-n a HD jelölésű csatornát választottad, hiszen a legtöbb HD minőségben is elérhető ! (Ezeket a csatornalista elején találod.) 2. A rosszabb minőség oka lehet, ha a laptopod nem a TV-d által támogatott, vagy nem megfelelő felbontásban vetíti ki a képet. Ezt a számítógéped képernyő-beállításaiban tudod módosítani. Érdemes több beállítást is kipróbálni, és azt választani, amellyel a legélesebb képet kapod a TV-n. 📺 Reméljük, ezekkel a tippekkel sikerül megoldani a problémát, és jobb minősében tudod majd nézni a műsorokat! ^Zsolti
-
Kedves @david218! Nagyon örülünk, hogy Te is ennyire várod az RCS funkció bevezetését az iPhone készülékeken, és köszönjük a lelkesedésedet! Mi is nagyon izgatottak vagyunk a fejlesztések miatt, és aktívan dolgozunk azon, hogy minél előbb elhozzuk ezt a modern technológiát. 🚀 Ahhoz, hogy az RCS teljes funkcionalitással működhessen, számos szereplő összehangolt munkájára van szükség, de biztosítunk arról, hogy a háttérben nagy erőkkel folyik a munka. 💪 Bízunk benne, hogy már nem kell sokat várnod, és rövidesen Te is élvezheted majd az RCS adta lehetőségeket az iPhone-odon! 💬Köszönjük szépen a megértésedet és a türelmedet! ^Zsolti
-
Megint volt update. Rcs sehol….
-
Köszönöm a választ. Sajnos a kép minősége amikor a laptopot összekötőm tv-vel rossz minőségű, nem HD.
-
Tisztelt Telekom! Otthoni csomagom van, amit 2021.02.23-án kötöttem. Ennek tartalma vezetékes telefon, vezetékes internet és IPTV_Szuper családi HD csmag, mindegyik 202009 megjelölésű. Szeretném kizárólag az IPTV szolgáltatást módosítani a jelenleg érvényes IPTV "M" csomagra. Egy Telekom Partner üzletben azt a tájékoztatást kaptam, hogy ezt az otthoni csomagot csak csak egyben módosíthatom, minden tételnek a jelenleg érvényes ajánlataiból választva, továbbá a mostani kedvezményeim sem maradnának meg. Ez jelentősen több (többezer Ft-tal) előfizetési díjat okozna, ráadásul némelyik szolgáltatás esetében olyan paraméter-növekedéseket jelentene, amikre nincs szükségem. Ugyanakkor a honlapjukon belépve úgy tűnik, hogy mintha lehetséges lenne kizárólag a TV-előfizetés módosítása az M csomagra, ami több csatornát, ezen belül további HD csatornákat is szolgáltatna, kevesebb mint 2 ezer Ft díjnövekedés mellett. Ebből én arra következtetnék, hogy talán a korábbi kedvezményeim (pl. az ingyenes felvétel opció) is megmaradnának, valamint a vezetékes telefon és vezetékes internet csomagjaim sem módosulnának. Kérem, hogy vizsgálják meg a fentieket, illetve jelezzék, ha a pontos válaszhoz szükséges az MT azonosítóm (privát üzenetben el tudom küldeni, esetleges más adatokkal együtt). Köszönöm. Üdvözlettel, Árva-Tóth Mihály
-
2025.10.03.-an 20 ora kornyeken egy ugyintezo holgy igen reszletes informacio segitsegevel sikerult beuzemelni mind a TV-t,mind pedig az internetet.Nevet sajnos nem tudom -talan Onok -igen , ezuton szeretnem megkoszonni segitseget. Udvozlezzel drBerke Péter
-
Tv vásárlás
question válaszolt Telekom szakértő Koczka Imre bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Imre Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a rendelésednek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani -
Üdvözlöm Önöket. A mai napon megrendeltem online - LG televizíót és azt az információt kaptam, hogy a dokumentumokat nyissam meg, amelyeket nem találok. A rendelést 251001-********* számon rögzítették. Köszönöm a segítséget. Tisztelettel: Koczka Imre
-
Kedves Tonio! Köszönjük türelmedet! Illetékes mérnökségünk válasza alapján a megadott címen a jelenlegi állás szerint jövő év második felétől válik rendelhetővé az új szolgáltatás. Ha még nem tetted meg, javasoljuk, hogy iratkozz fel értesítőnkre hálózatfejlesztési oldalunkon, hogy azonnal üzenetet kapj, amint elérhetővé válik az új technológia. ^Erika
-
Megoldódott, resetelni kellett a routert.
-
Ezt akartam elkerülni, de reseteltem és minden jól működik. Köszi 😊
-
Szerintem resetelni kéne az Asus routert
-
Kedves Jaromaro! Köszönjük türelmedet! Szakértőink válasza alapján nem lehet telepíteni a Telekom TV GO alkalmazást Xiaomi TV box-ra. Egyelőre okostelefonokon és táblagépeken, valamint PC-n és laptopon nézhető a Telekom TV GO. ^Szilvi
-
Kedves Jaromaro! Köszönjük megkeresésedet! Szakértő kollégáink segítségével utánanézünk, amint választ kapunk, azonnal megkeresünk. Türelmedet köszönjük! ^Szilvi
-
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt Telekom szakértő lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
Hi! We plan to continue building the network at the end of the year, if you send us your exact address in a private message we will try to find out the exact date. Thank you! ^Szilvi -
Működik -e, lehet-e a tv GO alkalmazást telepíteni a Xiaomi TV boxra? https://www.mediamarkt.hu/hu/product/_xiaomi-tv-box-s-3rd-gen-eu-pfj4191eu-1491775.html