Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    CAM modul (CI+)

    Szia @Etele von Bahnhof, Rendelkezésre álló információink szerint a közeljövőben nem várható, hogy beltéri egységink nélkül is biztosítani/ kínálni tudjuk a Telekom TV szolgáltatást. Természetesen, amennyiben bármilyen változás történik, azonnal közzétesszük ügyfélértesítési csatornáinkon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  3. Today
  4. Kedves WargamingPlayer! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, és együtt dolgozunk a mielőbbi megoldáson. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  5. Telekom szakértő

    World of Tanks

    Kedves gabo77! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, bízunk a gyors megoldásban. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  6. Kedves Brunnentaler! Ez a funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el. Kérdés esetén, keress minket bátran a jövőben is! ^Szilvi
  7. Tegnap
  8. Etele von Bahnhof

    CAM modul (CI+)

    Sziasztok, barmilyen szandek a Telekom reszerol CI+ es DVB-C vetelre ? Elerheto mar az optikai megoldas felenk is, viszont addig nem valtok ****/***-rol internettel egyutt amig nem lesz DVB-c vetel. A set-top box meg plusz taviranyito semmikepp sem kell. Az egeszet csak bonyolitja, ki akarna allandoan a taviranyitokat keresgetni meg cserelgetni, nevetseges. a TV-m eleg okos, tud mindent, a plusz telekom streaming/replay szolgaltatasokra pedig semmi szuksege a legtobb embernek. Pedig kotnek mobil elofizetest is hozza, de igy biztosan nem valtok Telekomra. Udv
  9. Utolsó hét
  10. Sziasztok! Tudja valaki miért nem lehet egy műsor elejére tekerése után a vége felé tekerni? “gyors előre tekerés nem lehetséges” ezt írja ki. köszi előre is
  11. Telekom szakértő

    Telekom wifi okos eszközök

    Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a lehetőségeknek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  12. best01

    Telekom wifi okos eszközök

    TiszteltTelekom! Internetes csomagot váltottam(4000/2000) és szerettem volna Kaon 1840-es Mesht vásárolni, de kb. egy hetes telefonálgatás után közölte -rendkivűl udvariasan - egy Úr, a Kaon 1840 az router és nem meshként használja a Telekom. A problémám : a honlapon miért hírdetik wifi6e meshként. Nekem van 1344 kaon, amit szintén a telekomtól vásároltam. Mivel dupla sebességü csomagra váltottam gondoltam a mesht is kicserélem dupla sebességűre. Sajnos ez nem sikerült. Van ennek valami ésszerű magyarázata? Üdvözlettel:László
  13. Telekom szakértő

    Telefon nem müködik

    Kedves erika70! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  14. Telekom szakértő

    e-mail működése

    Kedves György! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  15. Kedves Krisztián! Köszönjük a visszajelzésed. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, hogy illetékeseink személyre szabott választ/segítséget tudjanak adni. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  16. Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Ezt a problémát optikai hálózat fejlesztés tudja megoldani. Kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítót vagy a pontos címet és utána kérdezünk, hogy várható-e az adott területen fejlesztés. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  17. Tamas586

    e-mail működése

    Ne küldj emailben hatalmas képeket, max pár 10kB-ost..
  18. Kedves Ügyintéző! Vezetékes(nem optikai) internetet szeretnénk bekötni, a házhoz közeli villanyoszlopon, az ügyfélszolgálat elmondása szerint, viszont 5db csatlakozási lehetőség van amit már igénybe is vettek, így úgymond nincs szabad hely. Elmondásuk alapján nem kötnek rá többet mert az a szolgáltatás minőségét csökkentené a többi rá csatlakozónak is. Esetleg tudnak erre megoldást? Mi lehet következő lépés? Új doboz kihelyezés vagy bővítés a szolgáltatás romlása nélkül? Válaszát előre is Köszönöm! Üdvözlettel: László
  19. Kedves Barna, Előre is köszönöm a segítséget! A napokban megérkezett a legújabb frissítés a boxra, azonban a hiba továbbra is fennáll. Bízom benne, hogy sikerül mielőbb megoldást találni erre a problémára. Üdvözlettel: Krisztián
  20. Miskolci13

    Telekom Tv Go Samsung Smart Tv

    Bizony időszerű lenne már hogy a Smart Tv-mre is lehessen telepíteni a Telekom Tv Go alkalmazást !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  21. jud

    Telefon nem müködik

    😍
  22. Nagy György

    e-mail működése

    T. Telekom ! Nem tudom, mi történt, de kb.két hónapja az e-mailjeim "nem találnak célba" ill. a címzett visszautasítja az átvételüket. Ezekben a levelekben, mellékletként fotókat küldtem at RTL időjárás jelentésekhez. Onna vettem észre, a problémát, hogy egy generált levéllel, megköszönték a beküldött fotókat. Ez a jelzett idő óta elmaradt. Próbáltam egy másik e-mail címről is - ***********@gmail.com- fotókat küldeni, de ott meg ezt a hibaüzenetet kaptam. Ehez sajnos nem értek!!! - " A távoli szerver a következő hibát adta vissza: '550 5.7.509 Hozzáférés megtagadva, a küldő t-online.hu domain nem felelt meg a DMARC ellenőrzésen, és a DMARC szabályzata elutasítás.' " MIt lehet tenni ? Üdvözlettel: Nagy György Válaszukat köszönettel a *********@t-online.hu e-mail címre várom.
  23. gabo77

    World of Tanks

    Tisztelt Telekom! Csatlakozom azokhoz, akik jelezték, hogy nem tudnak a játékkal játszani. Már közel három hete nem lehet belépni sem a játékba, sem a Wargaming oldalára, még mobilról sem. Szeretnék mielőbbi megoldást kérni Önöktől, hiszen az év egyik legnagyobb eseménye zajlik a játékban, és nem szeretnék lemaradni róla. Köszönettel!
  24. tisztelt fórumozók, Telekom/T-online szakértők, Wargaming jatékok (WorldofTanks, WorldofWarships, stb) nem működnek sajnos a TELEKOM routerével mert az blokkolja a portokat. Kérdésem, hogy hol és hogyan tudom ezt a problémát megoldani? A roterre belépve az AccesControl menü alatt van a Port Forwarding de a kérdéses játék nem szerepel a kiválaszthatóak között. Lehetőség van saját szabályt hozzáadni Add Rule ikonnal, de ennek mikéntje számpmra ismeretlen. Nagyon hálás lennék, ha ebben tudna valaki segíteni. Előre is köszönöm üdv TR
  25. Szia Istvan57! A használt készülékeket (pl. telefont), akkumulátorokat lehetőséged van leadni, a Telekom üzletekben. Az eszközöket a külön erre a célra rendszeresített és feliratozott tárolóba dobhatod, vagy az ügyfélkiszolgáló pultoknál adhatod le, és igényed szerint, a helyszínen átvételt igazoló bizonylatot is kiállítunk. A XVII. kerületben, a Tesco Pesti út, a 1173 Budapest XVII. ker., Pesti út 5 - 7. címen áll rendelkezésre. ^Kata
  26. Szia Nagyak! Kérjük, írd meg privát üzenetben az MT azonosítódat és a mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassuk műszaki kollégáinknak a kérdésedet. ^Kata
  27. Szia Laci007! Cenzúráról szó sincs, csak adatvédelmi kötelezettségünknek teszünk eleget. Elnézést kérünk a félreértésért! Az előző két bejegyzésedben megadott számok a mi számaink, itt tudod ellenőrizni őket honlapunkon. Ha nem szeretnéd szeretnéd, hogy ajánlatainkkal megkeressünk, kérjük, eszerint módosítsd a beállításaidat a Telekom fiókodban. A honlapon vagy az appban teheted meg, hogy átállítod a nyilatkozataidat. a megkeresésekre vonatkozóan. ^Kata
  28. Telekom szakértő

    Smart box

    Szia Kissbady77! Köszönjük a pontosítást! Kérjük, a a sorrendet pontosan betartva, áramtalanítás, és pár másodperc várakozás után indítsd újra a központi egységet, és ha azon minden led lámpa a szokásos módon világít, akkor a beltéri egységet is. Ha nem oldódik meg a probléma, kérjük, írj privát üzenetet, amiben megadod az MT azonosítódat és egy mobilos elérhetőségedet, hogy továbbíthassouk kivizsgálásra az ügyet. ^Kata
  29. Nagyak

    World of Tanks: Modern Armor E:LOA

    Nálam ugyanez a probléma, én (és a fiam) Xboxról játszanánk. Egyikőnknél sem indul el. Mivel nálam két internet van, a másik D***, ha oda dugom át a konzolokat (egyébként mindkettő vezetékkel csatlakozik, nem használok WiFit), elindul mindkettő konzolon a játék, a Telekom hálózatán pedig egyiken sem egyikőnk accountjával sem! Kérem én is a Telekomot, feküdjön rá a problémára, mert egészen biztosan ott van valami a háttérben! Egyébként régebben ment, de azt nem tudnám megmondani, mióta tapasztalom ezt az anomáliát. Gondolom, valahol valamit frissítettek (akár az én routeremen, akár központilag), vagy átkonfiguráltak valamit, ami ezt eredményezte.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...