Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kedves Péter! A leírtak alapján ez készülék hiba vagy beállítási probléma. Kérjük, hogy ezzel kapcsolatban a gyártóval vedd fel a kapcsolatot. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  3. Today
  4. Telekom szakértő

    Szoftver frissítés

    Kedves Tom86! Megérkezett a válasz illetékes kollégáinktól. Társaságunk május óta nem kapott új szoftvert tesztelésre a gyártótól. Természetesen amint kapunk, tesztelni fogjuk azt. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  5. Jó napot! Technicolor típusú routerünk hasonló hibàt produkál de ebben az esetben a Motorola telefonnál csinálja azt hogy ledob a wifiről. Többi készüléknél jó. Probáltam, hogy átálítom másik csatornára de az sem segített. Hálózati tanúsítványon is gondolkodtam de azt nem találtam. Nem mindig van ez a hiba. Van mikor órákig semmi gond, van mikor folyamatosan megszakad a wifi. Kiválasztom a hálozatott utána csatlakozik pedig automatikus csatlakozásra van állítva. Üdv.: Péter.
  6. Tom86

    Szoftver frissítés

    Rendben. Köszönöm!
  7. Telekom szakértő

    Szoftver frissítés

    Kedves Tom 86! Kis türelmedet kérjük, szakértő kollégáink segítségével utánanézünk és hamarosan válaszolunk! Köszönjük türelmedet! ^Szilvi
  8. Telekom szakértő

    internet fejlesztés

    Szia @Miklós33! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben tájékoztatunk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  9. Kedves Járomi Bálint! Sajnos jelenleg nem értékesítünk használt telefonfülkét, azonban várhatóan a hónap végén ismét elérhető lesz a lehetőség. Kérjük, keressen majd minket ismét elérhetőségével és segítségére leszünk! Köszönjük türelmét! ^Szilvi
  10. Kedves NAR! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal és továbbítjuk is a gondot szakértőinknek, hogy mielőbb megoldjuk! Köszönjük! ^Szilvi
  11. Szia @NAR! Köszönjük a megkeresésedet és szép napot kívánunk! Jelzésedhez tartozóan felvettük illetékes csoportunkkal a kapcsolatot. Válaszukig kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  12. Szia @István1996! Köszönjük a türelmedet és megértésedet, sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket. Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, ami szerint szeptember vége felé egy szoftverfrissítés érkezik, ami megoldhatja a fennálló problémát. Addig is még egy kis türelmedet szeretnénk kérni! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  13. Szia @Genga! Amennyiben Telekom TV szolgáltatásod van, akkor TCL TC-készüléked összepárosítását a távirányítóval az itt /kattints ide/ található részletese leírás szerint tudod megtenni. Lépj be a Beállítások -> Android TV Beállítások -> Univerzális távirányító menübe, és ott kövesd az utasításokat. A TCL TV kódja: 2856. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán
  14. lilwayno

    set top box

    Köszönöm a részletes leírást, Daniel! Megpróbálom újraindítani, nekem is ugyanez a problémám.
  15. Tom86

    Szoftver frissítés

    Üdvözletem. Olyan problémám lenne, hogy nem akar frissülni a Xiaomi 15 május óta. Azóta 3 frissítés is jött ki. Manuálisan is próbáltam már hivatalos oldalról letöltve, de elakad az ellenőrzésnél. Xiaominál érdeklődtem és azt írják, hogy a szolgáltatónál van a gond. A segítséget előre is köszönöm!
  16. Tegnap
  17. TvUser

    Tvgo átvihető-tv-re

    Kedves Dániel! Amint ezt az opciót választom, a kép streaming leáll, és csak a hangot hallani. Erte van megoldás?
  18. Miklós33

    internet fejlesztés

    Üdvözlöm! szeretnék érdeklődni hogy a közeljövőben lesz fejlesztés internet ügyben? X.KERÜLET. mert itt még régi kábelek futnak és az optikai kábel lenne az ideális az internet teljes kihasználásához!
  19. Tisztelt Telekom! Szeretnék érdeklődni a telefon hibájának feltárása érdekében. Egyre rosszabb a készülék használhatósága és egyre elégedetlenebb vagyok vele, nagyon örülnék ha valamit tudnák kezdeni vele mert ha így halad a probléma megoldása akkor sajnos menni fog a kukába a készülék.
  20. Utolsó hét
  21. Üdv. Vásároltam egy TCL 65C655X1 tvt és sehogy sem tudom párositani egyik T-Home távirányitóval sem. Mind kettőt reseteltem is.(piros kék után 990) és( 3-7 egyszerre) is.
  22. uzman

    Hogyan hozható létre otthoni VLAN?

    A szolgaltató által biztosított eszköz valóban nem támogatja a kliens oldali VLAN-ok létrehozasát, ehhez megfelelő router és switch vásárlása és beüzemelése szükséges. A beállítások gyártó és típusonként eltérőek lehetnek. Fontos megjegyezni, hogy a set top boxokat ezután is a HGW-hez szükséges csatlakoztani.
  23. Helló! Néha "misztikusan" elmegy az otthoni internet, pl. az okostévéről nem megy a Netflix, de megy a Youtube, de gyakran semmi nem megy. Belenéztem Wireshark-kal, hogy mi történik a lokális hálózaton, és azt láttam, hogy ez a csodálatos Sagecom eszköz, amikor IP címet kérnek tőle DHCP-n, a DHCP Offer-ben 192.168.1.1-et ad meg Domain Name Server-ként - de mivel maga a hálózat 192.168.0.0/24, ezért nem megy a névfeloldás és így "nem megy az Internet" sem. Egy reboot megoldja, utána adja a 84.2.44.8-at meg 84.2.46.8-at, de naponta jelentkezik ez a helyzet, úgyhogy ez így nem túl élhető. Van erre valami megoldás (azon kívül, hogy minden reggel újraindítom a routert)? Sajnos a lokális hálózatra kötött eszközök többségénél (pl. okostévé, set top box) nem tudok DNS szerver-t konfigurálni, hogy elkerüljem ezt az állapotot...
  24. BorbandiZs

    E:105

    Elküldtem amit kért.
  25. Szeretnék technikai útmutatást kérni ahhoz, hogy otthoni hálózaton hogyan tudok különböző VLAN szegmenseket létrehozni. 3 VLAN hálózatot szeretnék: main, work, és guest. Kritérium, hogy a guest nem férne hozzá a másik kettő VLAN-hoz, így elszeparálva az otthoni rendszert a vendégektől. Továbbá a work-hoz sem a guest, sem a main rendszer nem férne hozzá, így biztosítva a munkaállomások extra védelmét. A work-höz kábelen egy asztali PC és wifi-n keresztül egy laptop és egy smartphone csatlakozna. A main-hoz kábelen egy IPTV és egy switch csatlakozna, amelyen szintén van egy PC és egy IPTV. Ezenfelül wifi-n szintén csatlakoznának ehhez telefonok. A guest hálón csak wifi-n keresztül csatlakozott vendég telefonok volnának. Jelenleg egy ZTE Speedport 2i egység (HGW) van nálunk ami tudomásom szerint nem tud kezelni szeparált VLAN-t. Ezt az otthoni előfizetéshez kaptuk. Jelenleg erre vannak kötve a PC-k, okostelefonok (wifi) és IPTV-k is (plussz a switch), ezek így egy lokális hálót alkotnak.
  26. Szia Attila! Amennyiben bármilyen ok miatt meggondolnád magad, és mégsem kellene a megrendelt készülék, akkor igen, a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket, és az ahhoz vállalt hűségidőt visszatöröljük, valamint a kedvezményt is visszaállítjuk. Ezzel kapcsolatban itt olvashatsz részletesebb információt. A készülék-kedvezmény mértéke pedig attól függ, hogy melyik díjcsomagra és egyszerre hány szolgáltatásra vállalsz határozott idejű szerződést. Erről ezen a linken: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/kedvezmenyek/keszulekkedvezmeny találsz tájékoztatást. ^Petra
  27. Telekom szakértő

    Szoftver frissítés

    Kedves Boros Csabáné, mi is szép napot kívánunk! Sajnáljuk, amiért problémát tapasztalsz. Elsőként azt javasoljuk, hogy a gyári adatok visszaállítását végezd el a készüléken (Beállítások/Általános kezelés menüben), utána kapcsold ki pár percre az eszközt. Amennyiben továbbra is fennállna a jelenség, akkor gyártói szervizbe szükséges bevinni a készüléket a bevizsgálás és javítás érdekében. Részletes információkat itt olvashatsz, valamint a gyártói elérhetőségeket is megtalálod. A jótállási jegyet weboldalunkon belépve töltheted le a dokumentumoknál, ha szükséges. ^Petra
  28. Kedves Andrea! A szolgáltatások létesítési megoldásaival kapcsolatban kizárólag a helyszínen tudnak munkatársaink segítségedre lenni, amikor kimennek az érintett címre az előre egyeztetett időpontban. Előtte nincsen lehetőségük külön felmérni a bekötési módokat. Természetesen minden szakmai segítséget megadnak Számodra, amikor kiérkeznek a helyszínre, és csak akkor kötik be a szolgáltatást, ha a megbeszéltek alapján, az megfelelő Neked. ^Petra
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...