Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Kissbady77

    Smart box

    Üdv van két db smart box valamiért nem engedi egyik sem a ki vetitést edig müködött mi lehet a hiba
  3. Tisztelettel érdeklődöm, hogy Budapest 17. kerületben hol adhatom le a régi, de működőképes (siemens) vonalas telefonokat - 2db? Valamikor a matáv volt a szolgáltató. Címet kérek, előre is köszönöm.
  4. Today
  5. Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni egy meglehetősen bosszantó problémával kapcsolatban. A Telekom TV SmartBox SPDIF (Toslink) kimenetét próbálom használni, hogy összekössem egy Samsung HW-B450 soundbarral. A gond az, hogy a SmartBox láthatóan rosszul definiálja az audió formátumot, aminek következtében 2–3 másodpercenként megszakad a hang. Teljesen használhatatlan így... A box beállításaiban korábban elérhető volt a PCM vagy Bitstream audiómód választási lehetőség, most viszont ez eltűnt. Jelenleg csak a "Térhangzás" menü van, ahol Automatikus / Soha / Kézi opciók választhatók, de egyik sem oldja meg a hibát. HDMI CEC ki-be kapcsolása sem segít. Kézi módot választva pedig még csak listát sem ad, amiből ki lehetne választani a formátumot. Teszteltem már: 2 különböző Toslink kábellel HDMI audio extractorral 2 külön SmartBox-szal (mindkettőn ugyanaz a hiba jelentkezik) A soundbar biztosan nem hibás, mert TV-ről és PC-ről hibamentesen működik ugyanazokkal a kábelekkel, egyszerűen csak nem tudja feldolgozni azt a jelet amit a box rá erőltet. (A soundbar HDMI-t nem fogad, így az nem opció, csak Toslink vagy Bluetooth.) A kérdéseim: Miért nem döntheti el a felhasználó, hogy milyen hangformátumot szeretne a boxból? Miért vették ki a PCM / Bitstream választási lehetőséget, amikor ez egy alap, régóta használt technológia? Tervezik-e visszahozni ezt a beállítást, ahogy az az előző szoftver verzióknál/boxoknál elérhető volt? Három hete keresem a megoldást, már a hajam hullik tőle, a Telekom ügyfélszolgálat pedig sajnos nem tudott érdemi támogatást nyújtani, annak ellenére, hogy a hivatalos online Telekom videókban még mindig szerepel, hogy van PCM beállítás. Miért került ez a beállítás eltávolításra, és lesz-e rá megoldás? Köszi előre is minden segítséget!
  6. Kedves @kalasz! Teljesen jogos a jelzésed, és elnézést kérünk a hosszú csendért. Tudjuk, hogy külső szemmel úgy tűnhet, mintha nem történne semmi, de biztosíthatunk róla, hogy a háttérben nem állt meg a munka. Az elmúlt hónapban is folyamatosan dolgoztunk a bevezetésen. Sajnos a helyzet változatlan abban a tekintetben, hogy a partnerekkel való együttműködés szigorú szabályai miatt továbbra sem oszthatunk meg konkrét dátumot vagy verziószámot az RCS funkciók érkezéséről. Ez az oka a hallgatásnak, nem pedig az, hogy feledésbe merült volna ez a nagyon fontos fejlesztés. Természetesen, amint a szolgáltatás elindul, arról a hivatalos kommunikációs csatornáinkon (pl. Facebook oldalunkon, weboldalunkon vagy sajtóközleményben) azonnal tájékoztatást adunk majd. Érdemes ezeket figyelni a friss hírekért. Köszönjük szépen a megértésed és a türelmed! ^Zsolti
  7. kalasz

    RCS iPhone készüléken

    És ismét eltelt egy hónap...
  8. Szia @Laci007! Köszönjük a jelzésed! Sajnáljuk, hogy ilyen nem kívánt hívásokat és üzeneteket kapsz! Ha egy konkrét számról érkeznek ezek a hívások és sms-ek, a legjobb védekezés ellene, ha a telefonodon blokkolod a számot. Emellett érdemes lehet a számod titkosítani, hogy a tudakozóból ne legyen az megtalálható. Ebben bármely ügyfélszolgálati elérhetőségünkön tudnak Neked segíteni a munkatársaink. Ahhoz, hogy a bejelentésed továbbítani tudjuk illetékes csoportunknak, kérjük, privát üzenetben küldd meg nekünk a hívások/sms-ek adatait. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  9. Kedves @Gery19871130! Köszönjük a visszajelzésed! Örülünk, hogy frissítést követően megoldódott a probléma! Reméljük, hogy a továbbiakban is hibátlanul fog működni a készüléked! ^Zsolti
  10. Kedves Dávid! Köszönjük a jelzésed! Ha kérdésed adódna, nyugodtan írj nekünk itt vagy privát üzenetben. ^Zsolti
  11. Megjött a Hyper OS 3 3.5 a tegnapi nap. 😀
  12. Tegnap
  13. Nekem is megjavult, bár nem minden eszközzel működik együtt, de a márkásabb, minőségibb eszközöket hibátlanul kezeli. És ez nekem bőven elég. Most már teljesen jó a készülék. Sejtettem hogy szoftver hiba de jó hogy nem küldtem be szervízbe...mert korábban is volt már szoftveres probléma.
  14. +36 ** *** ***** Erről a számról küldözgetik az akciós üzenetek garmadáját. Visszahíváskor: Ezen a számon előfizető nincs.
  15. A +36 ** ******* számról hívogatnak és nem csak engem. Az interneten rengetegen tiltakoznak ez ellen. ******** egyébként sem lehet normálisan kommunikálni. ******* akcióban próbálnak készülékeket eladni. SMS-ékkel is zaklatnak. 🧐
  16. Utolsó hét
  17. Szia Ágnes72! Köszönjük szépen a türelmedet! A készülékeddel kapcsolatos friss információt megkaptuk illetékes kollégáinktól, mely szerint a Telekom oldaláról már elfogadtuk az OS3 szoftvert (2025. november 3-án). Azonban fontos tudni, hogy a publikálás már a Xiaomi feladata, amire sajnos nekünk nincs ráhatásunk. Érdemes figyelemmel kísérned a Xiaomi hivatalos csatornáit a szoftver megjelenésével kapcsolatban! Köszönjük a megértésedet! ^Gabi
  18. Szia @athew! Válaszoltunk neked privát üzenetedre, kérjük, hogy tekintsd meg. ^Lia
  19. Kedves @Balázs007! A hatékonyabb segítségnyújtás érdekében kérjük, hogy privát üzenetben küld el nekünk a weboldal pontos nevét és egy elérhetőségi nevet, telefonszámot is. Köszönjük! ^Lia
  20. Szia @Laca72! Ha jelenleg is gondot tapasztalsz, várjuk privát megkeresésedet a kért adatokkal. Köszönjük! ^Lia
  21. Kedves @Blackdog! Köszönjük a segítőkészségedet és a küldött linkeket. ^Lia
  22. Kedves @Anonymous.! Megpróbálunk ismét utánakérdezni, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az MT azonosítódat és a diagnosztikai adatokat. Köszönjük! ^Lia
  23. írtam DM-ben nektek, majd nézzétek meg kérlek
  24. Szia @Ágnes72! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainknak. A válaszukig türelmedet kérjük, köszönjük! ^Lia
  25. Üdvözlöm! Rendelkezem egy weboldallal,mely a vállalkozásom fő marketing eszköze. www.****************.hu sok vendégünk panaszkodik,hogy Tcom hálozatból nem tudják megnyitni az oldalunkat mert tiltva van. Az oldal vírusmentes,folyamatosan kezelve van, de voltak vele problémák. A forgalmunk viszzaesett, mi erre a megoldás kihez kell fordulni. Köszönöm,Somos BAlázs
  26. Laca72

    Tv go másodlagos képernyő hiba tableten

    És a tablet a Xiaomi 6pad ami a Telekomnàl lett újonnan vàsàrolva anno,hibátlan müködik ,kivéve hogy ez a hiba forrás nemrég beütött.
  27. Laca72

    Tv go másodlagos képernyő hiba tableten

    Ez màr megtőrtént többször is,jeleztem,vizsgàltàk nem talàltak hibàt , érdekesség mobilon se ment ott sikerült megoldani,csak akkor tabletre nem tudtam rànézni ,ezen a mai napig fentàll a hiba ,bàr volt egy alkalom érdekes mód azóta hogy müködött mindhàrom app majd rà màsnap màr megint egyik sem ,miközben semmi nem lett ellàlitva.
  28. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  29. Szia @Laca72! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, jelezd nekünk privát üzenetben az MT azonosító és a kapcsolattartó mobiltelefonszám megadásával és segítünk. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...