Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Tom86

    Szoftver frissítés

    Rendben. Köszönöm!
  3. Telekom szakértő

    Szoftver frissítés

    Kedves Tom 86! Kis türelmedet kérjük, szakértő kollégáink segítségével utánanézünk és hamarosan válaszolunk! Köszönjük türelmedet! ^Szilvi
  4. Telekom szakértő

    internet fejlesztés

    Szia @Miklós33! Köszönjük az érdeklődésedet és szép napot kívánunk! Örömmel tájékoztatunk, hogy hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz - ide kattintva - honlapunkon, ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, feliratkozhatsz értesítőnkre, melyben tájékoztatunk, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  5. Today
  6. Kedves Járomi Bálint! Sajnos jelenleg nem értékesítünk használt telefonfülkét, azonban várhatóan a hónap végén ismét elérhető lesz a lehetőség. Kérjük, keressen majd minket ismét elérhetőségével és segítségére leszünk! Köszönjük türelmét! ^Szilvi
  7. Kedves NAR! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk érintett MT-azonosítódat elérhetőségi telefonszámoddal és továbbítjuk is a gondot szakértőinknek, hogy mielőbb megoldjuk! Köszönjük! ^Szilvi
  8. Szia @NAR! Köszönjük a megkeresésedet és szép napot kívánunk! Jelzésedhez tartozóan felvettük illetékes csoportunkkal a kapcsolatot. Válaszukig kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  9. Szia @István1996! Köszönjük a türelmedet és megértésedet, sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket. Megkaptuk a választ illetékes munkatársainktól, ami szerint szeptember vége felé egy szoftverfrissítés érkezik, ami megoldhatja a fennálló problémát. Addig is még egy kis türelmedet szeretnénk kérni! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  10. Szia @Genga! Amennyiben Telekom TV szolgáltatásod van, akkor TCL TC-készüléked összepárosítását a távirányítóval az itt /kattints ide/ található részletese leírás szerint tudod megtenni. Lépj be a Beállítások -> Android TV Beállítások -> Univerzális távirányító menübe, és ott kövesd az utasításokat. A TCL TV kódja: 2856. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán
  11. lilwayno

    set top box

    Köszönöm a részletes leírást, Daniel! Megpróbálom újraindítani, nekem is ugyanez a problémám.
  12. Tom86

    Szoftver frissítés

    Üdvözletem. Olyan problémám lenne, hogy nem akar frissülni a Xiaomi 15 május óta. Azóta 3 frissítés is jött ki. Manuálisan is próbáltam már hivatalos oldalról letöltve, de elakad az ellenőrzésnél. Xiaominál érdeklődtem és azt írják, hogy a szolgáltatónál van a gond. A segítséget előre is köszönöm!
  13. Tegnap
  14. TvUser

    Tvgo átvihető-tv-re

    Kedves Dániel! Amint ezt az opciót választom, a kép streaming leáll, és csak a hangot hallani. Erte van megoldás?
  15. Miklós33

    internet fejlesztés

    Üdvözlöm! szeretnék érdeklődni hogy a közeljövőben lesz fejlesztés internet ügyben? X.KERÜLET. mert itt még régi kábelek futnak és az optikai kábel lenne az ideális az internet teljes kihasználásához!
  16. Tisztelt Telekom! Szeretnék érdeklődni a telefon hibájának feltárása érdekében. Egyre rosszabb a készülék használhatósága és egyre elégedetlenebb vagyok vele, nagyon örülnék ha valamit tudnák kezdeni vele mert ha így halad a probléma megoldása akkor sajnos menni fog a kukába a készülék.
  17. Utolsó hét
  18. Üdv. Vásároltam egy TCL 65C655X1 tvt és sehogy sem tudom párositani egyik T-Home távirányitóval sem. Mind kettőt reseteltem is.(piros kék után 990) és( 3-7 egyszerre) is.
  19. uzman

    Hogyan hozható létre otthoni VLAN?

    A szolgaltató által biztosított eszköz valóban nem támogatja a kliens oldali VLAN-ok létrehozasát, ehhez megfelelő router és switch vásárlása és beüzemelése szükséges. A beállítások gyártó és típusonként eltérőek lehetnek. Fontos megjegyezni, hogy a set top boxokat ezután is a HGW-hez szükséges csatlakoztani.
  20. Helló! Néha "misztikusan" elmegy az otthoni internet, pl. az okostévéről nem megy a Netflix, de megy a Youtube, de gyakran semmi nem megy. Belenéztem Wireshark-kal, hogy mi történik a lokális hálózaton, és azt láttam, hogy ez a csodálatos Sagecom eszköz, amikor IP címet kérnek tőle DHCP-n, a DHCP Offer-ben 192.168.1.1-et ad meg Domain Name Server-ként - de mivel maga a hálózat 192.168.0.0/24, ezért nem megy a névfeloldás és így "nem megy az Internet" sem. Egy reboot megoldja, utána adja a 84.2.44.8-at meg 84.2.46.8-at, de naponta jelentkezik ez a helyzet, úgyhogy ez így nem túl élhető. Van erre valami megoldás (azon kívül, hogy minden reggel újraindítom a routert)? Sajnos a lokális hálózatra kötött eszközök többségénél (pl. okostévé, set top box) nem tudok DNS szerver-t konfigurálni, hogy elkerüljem ezt az állapotot...
  21. BorbandiZs

    E:105

    Elküldtem amit kért.
  22. Szeretnék technikai útmutatást kérni ahhoz, hogy otthoni hálózaton hogyan tudok különböző VLAN szegmenseket létrehozni. 3 VLAN hálózatot szeretnék: main, work, és guest. Kritérium, hogy a guest nem férne hozzá a másik kettő VLAN-hoz, így elszeparálva az otthoni rendszert a vendégektől. Továbbá a work-hoz sem a guest, sem a main rendszer nem férne hozzá, így biztosítva a munkaállomások extra védelmét. A work-höz kábelen egy asztali PC és wifi-n keresztül egy laptop és egy smartphone csatlakozna. A main-hoz kábelen egy IPTV és egy switch csatlakozna, amelyen szintén van egy PC és egy IPTV. Ezenfelül wifi-n szintén csatlakoznának ehhez telefonok. A guest hálón csak wifi-n keresztül csatlakozott vendég telefonok volnának. Jelenleg egy ZTE Speedport 2i egység (HGW) van nálunk ami tudomásom szerint nem tud kezelni szeparált VLAN-t. Ezt az otthoni előfizetéshez kaptuk. Jelenleg erre vannak kötve a PC-k, okostelefonok (wifi) és IPTV-k is (plussz a switch), ezek így egy lokális hálót alkotnak.
  23. Szia Attila! Amennyiben bármilyen ok miatt meggondolnád magad, és mégsem kellene a megrendelt készülék, akkor igen, a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket, és az ahhoz vállalt hűségidőt visszatöröljük, valamint a kedvezményt is visszaállítjuk. Ezzel kapcsolatban itt olvashatsz részletesebb információt. A készülék-kedvezmény mértéke pedig attól függ, hogy melyik díjcsomagra és egyszerre hány szolgáltatásra vállalsz határozott idejű szerződést. Erről ezen a linken: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/kedvezmenyek/keszulekkedvezmeny találsz tájékoztatást. ^Petra
  24. Telekom szakértő

    Szoftver frissítés

    Kedves Boros Csabáné, mi is szép napot kívánunk! Sajnáljuk, amiért problémát tapasztalsz. Elsőként azt javasoljuk, hogy a gyári adatok visszaállítását végezd el a készüléken (Beállítások/Általános kezelés menüben), utána kapcsold ki pár percre az eszközt. Amennyiben továbbra is fennállna a jelenség, akkor gyártói szervizbe szükséges bevinni a készüléket a bevizsgálás és javítás érdekében. Részletes információkat itt olvashatsz, valamint a gyártói elérhetőségeket is megtalálod. A jótállási jegyet weboldalunkon belépve töltheted le a dokumentumoknál, ha szükséges. ^Petra
  25. Kedves Andrea! A szolgáltatások létesítési megoldásaival kapcsolatban kizárólag a helyszínen tudnak munkatársaink segítségedre lenni, amikor kimennek az érintett címre az előre egyeztetett időpontban. Előtte nincsen lehetőségük külön felmérni a bekötési módokat. Természetesen minden szakmai segítséget megadnak Számodra, amikor kiérkeznek a helyszínre, és csak akkor kötik be a szolgáltatást, ha a megbeszéltek alapján, az megfelelő Neked. ^Petra
  26. dzZahpapa

    Kézikonzol

    Rendben, köszönöm.
  27. Sziasztok! Magenta 1-ben vagyok és jövőre vennék telefont. Elkezdett érdekelni a felújított kategória, konkrétan egy Iphone 15 Pro Max. Elvileg hűségidő újításnál kedvezményt kapok. DE! Ha bármi miatt még sem kell a telefon vagy egyébként hibás, akkor 14 napig visszaküldhetem. Ebben az esetben mi lesz a hűségidővel és a kedvezménnyel? Ha ugye visszaküldöm a telefont és veszek inkább egy másikat, akkor ez új szerződést jelent (kedvezménnyel, hűségidővel) és az előző automatikusan törlődik? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv, Attila
  28. Boros Csabáné

    Szoftver frissítés

    Szép napot, 3 napja szoftver frissítés történt a Samsung A 14 telefonomon és azóta akadozik a képernyő működése,naponta többször nem tudom meg nyitni a telefont. Nincs hívás fogadás, alkalmazást sem tudom megnyitni..többszöri újra indítás után is akadozik. Válaszát előre is.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...