Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    Multi sim

    Kedves Sándor! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben, ha okosóra MultiSIM-ed van, annak csökkentett sávszélessége van (becsült maximális le- és feltöltési sebessége 1,1 Mbit/s). Ha tablet/laptop MultiSIM-en van, akkor a mobilnet csomagban biztosított teljes sávszélesség érhető el. Javasoljuk, hogy indítsd újra a routered és ha nem tapasztalsz változást, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot műszakos kollégáinkkal Telekom chaten a Telekom weboldalon (https://www.telekom.hu/lakossagi) vagy a 1414-es számon. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  3. Today
  4. Telekom szakértő

    hibakód

    Kedves Gina! Köszönjük a megkeresésed és elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért! Kérjük, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, töltsd le újra és próbáld ki a működését. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát § képernyőfotó a hibáról Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  5. Kedves bdj! Köszönjük a megkeresésed! Amennyiben elemcsere után is tapasztalod a problémát, akkor igen, elromlott a távirányítód. Természetesen ki tudod cseréltetni bármely Telekom üzletünkben vagy futárral (3 napon belül) tudunk küldeni egy újat. Ha a futáros kiszállítást választod, akkor kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, az átvevő nevét és mobilszámát. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  6. Kedves Füle Virgínia! Sajnáljuk a kellemetlenséget és elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért! A területen június 17-én központi hiba volt, ezért tapasztaltál fennakadást a mobil szolgáltatások elérésben. A problémát műszakos kollégáink még aznap délután elhárították. Amennyiben továbbra sem működik megfelelően a szolgáltatásod, javasoljuk, hogy kapcsold ki a készüléked 10 percre, majd kapcsold vissza. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  7. Kedves János! Sajnos még mindig nem érkezett válasz, de felvettük újra a kapcsolatot illetékes csoportunkkal. Kérjük, hogy addig küldd el a készüléked IMEI számát. A válaszukig még egy kis türelmedet kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  8. Telekom szakértő

    SELEKT - kompatibilitási probléma

    Kedves maxhim! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ez akkor fordulhat elő, ha be vagy jelentkezve a google fiókodba a boxon és a régió nem Magyarország. A másik eset, hogy a boxnak kell egy factory reset. Kérjük, hogy ez miatt keresd fel műszakos kollégáinkat a Telekom chaten a Telekom weboldalán vagy a 1414-es számon. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  9. Tegnap
  10. Milyen minőségű fotókat tudtok készíteni T Phone pro mobillal? Elmulasztottam valamit beállítani? Nem tudok megfelelő minőségben fotózni vele.
  11. uzman

    2000es net

    Üdv A számítógép rendelkezik 2.5G ethernet képes hálózati kártyával, valamint megfelelően fel is épül a 2.5G sebességű kapcsolat a hálózati kártya és a HGW között?
  12. Üdv A szolgáltató által biztosított router üzemel csak otthon vagy van saját router is?
  13. Hones

    Xiaomi 12 szoftverfrissítés

    Szép estét! Eltelt 3 hét a poszt indítása óta. Ennyi idő alatt sem érkezett semmilyen visszajelzés? Lassan minden modellre megérkezett már, sőt, már a 2.2-es frissítések jönnek kifelé. Elég elszomorító a helyzet ezen a téren.
  14. Szia Máté! Kérjük küldd el nekünk az otthoni internetedhez tartozó MT ügyfél-azonosítódat és ezzel együtt továbbítjuk a jelzésedet műszakis kollégáink felé, akik remélhetőleg rövid időn belül megtalálják a megoldást. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  15. Telekomos otthoni internetről sok mobilalkalmazás, például a Google Drive, Google Térkép utcaképe, OsmAnd térképfrissítések nagyjából június eleje óta nem töltenek be. Mobilinternetről, illetve más szintén vezetékes telekomos internetről ezek gond nélkül, azonnal betöltenek. Ugyanezen szolgáltatások weboldalai böngészőből viszont szintén működnek. Mi lehet a probléma? Hogyan lehet megoldani? Köszönettel, Máté
  16. Telekom szakértő

    Instabil kábeles internet

    Szia! Ahhoz, hogy hibabejelentésedet rögzíthessük és továbbítani tudjuk műszakis kollégáink felé, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint egy elérhetőségi mobilszámot, amin szükség esetén fel tudnak hívni munkatársaink. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
  17. Szia György! Előfordulhat, hogy egy egyszerű újraindítás megoldja a problémát, így első körben ezt érdemes megpróbálni. Ha nem segít, ellenőrizd, hogy a SIM kártya megfelelően van-e a telefonban. Előfordulhat, hogy elmozdult és egy kis igazítás után helyrejön a készülék. Arra figyelj, hogy újraindításkor ne tarts hosszan nyomva gombokat, mert ez is okozhatja, hogy biztonsági módban indul el a készülék. ^Dániel
  18. Telekom szakértő

    Telepítés

    Szia Eracska! Ilyen formában nem találtunk címet, Kerepesen találtunk József Attila Park nevű közterületet, illetve nem messze tőle Szilasliget megnevezést. Erről lenne szó? 2145 Kerepes, József Attila park 2. a pontos cím? ^Dániel
  19. Alap esetben nem kellene megjelennie pluszban a captcha azonosításnak is. Biztonsági okokból azonban kétlépcsős azonosítás mellett is kérhet ilyet az alkalmazás. Például rendszer észlelhet: túl sok bejelentkezési próbálkozást rövid idő alatt, automatizált vagy robotikus (bot) viselkedésmintát, VPN vagy tor hálózatból történő hozzáférést, nem szokványos eszközről vagy helyszínről történő belépést. egyedi beállítások (pl. JavaScript vagy cookie tiltása) problémát okozhatnak, ami miatt a rendszer extra ellenőrzést kérhet. Ez esetben a CAPTCHA célja annak ellenőrzése, hogy nem egy automatizált rendszer próbál belépni. ^Dániel
  20. Telekom szakértő

    2000es net

    Szia! A 2000 Mbit/s letöltési sebességet elsősorban több eszköz párhuzamos használata esetén, összeadva lehet elérni. Ettől függetlenül elérhető akár egy eszközön is a maximálishoz közeli letöltési sebesség, felhasználói oldalról is megfelelő eszközök szükségesek, melyekről IDE kattinva olvashatsz. ^Dániel
  21. abypeti

    Instabil kábeles internet

    Üdv, Költözés miatt az új helyen múlt hónapban lett megigényelve a gigás kábeles (csak ez elérhető) net. 2 hete költöztünk be, azóta folyamatosan instabil az internet, rendszeresen ledobál, megszakad mind a wifi, mind az ethernet percekre, majd magától helyreáll. Ez home office révén (meg amúgy is, gaming, stb) nagyon frusztráló. HGW-t jópárszor újraindítottam, rebootoltam, nem segít. Mivel a router haladó beállításai szinte teljesen le vannak korlátozva, ügyeskedni se lehet, így jobbára csak DOCSIS logot tudok küldeni. Nekem KOAX kábel hiba a tippem ezek alapján. Kérem nézzenek utána, ha kell, küldjenek technikust, ha máshogy nem megoldható, mert így se dolgozni, se szórakozni nem lehet kis túlzással. Köszönöm! DOCSIS log a mai napról: Thu Jun 19 09:31:40 2025 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:09:52 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:29:43 2025 84020300 Warning (5) MDD message timeout;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:30:02 2025 74010100 Notice (6) CM-STATUS message sent. Event Type Code: 4; Chan ID: 26 30; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: N/A.;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:14 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:14 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:15 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:15 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:39:33 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:39:55 2025 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:39:55 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:51:53 2025 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:52:53 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:54:53 2025 82000600 Notice (6) Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:54:53 2025 82000800 Critical (3) 16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 2;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
  22. Tag Posztolva ekkor: épp most SM-A1459/DSN telefonomon Biztonsági üzemmód jelentkezik és csak asegélyhívás jelenik meg. Hogyan tudnám ezt az üzemmódot kikapcsolni?
  23. SM-A1459/DSN telefonomon Biztonsági üzemmód jelentkezik és csak asegélyhívás jelenik meg. Hogyan tudnám ezt az üzemmódot kikapcsolni?
  24. Utolsó hét
  25. Marosi Sándor

    Multi sim

    Sziasztok! Az előfizetésemhez van egy multi sim kartyám amit egy 4G asztali routerbe szeretnék használni. A problémám a következő : Tableten és telefonon 100-150mbit sebességet mérek, de ha átrakom a simet a 4G routerbe akkor csak 10-20mbit az elérhető legnagyobb sávszélesség. Nézegettem a beállításokat, az APN-t is próbáltam manuálisan beállítani de nem lett jobb. Két különböző routert is kipróbáltam de a telefonon elérhető sávszélességet meg sem közelítik egyik eszközön sem. Két eszköz amiben kipróbáltam az Asus 4g-n16 és TP-Link TL-Mr 100 volt.
  26. Eracska

    Telepítés

    Tisztelt Telekom! Érdeklődnék hogy van e lehetőség Szilas liget József Attila park 2 sz.alatti társashàz épületében kialakitani hálózatukat. Üdv Erika
  27. kojan

    Telekom alkalmazás belépés

    Szia! Ez már három lépcsős azonosítás és ráadásul a képek elég rosszul látszanak . Nagyon idegesítő! Ha sms-ben kapok kódot az email cím és jelszó megadása után az miért nem biztonságos? Kojan
  28. maxhim

    2000es net

    Sziasztok! Előfizettem az eddigi 1000es net helyett a 2000esre. Újra inditottam a routert is biztos ami biztos. Cserébe egy bittel sem lett gyorsabb a netem, mint az olcsóbb csomagban. Az ugyfelszolgalat azt irta, hogy mivel a minimum felett van, igy ez OK. Szerintük. Szerintem meg nem, mert most olyanra fizetek felárat, amit nem kapok meg. Nem is kicsivel dragabb, nekem közel 1500ftal az előző előfizetésemhez képest. Ez igy korrekt? Mert nekem színtiszta 21. századi rablásnak tűnik, semmi többnek.
  29. maxhim

    SELEKT - kompatibilitási probléma

    Most kaptam meg a zsír új Telekom Smart boxomat, a legújabb frissítés van rajta. De azt irja az app, hogy nem kompatibilis az eszközzel, tehát le se tudom tölteni rá. Most akkor mi van???
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...