Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Kedves imi67! Fennáll még a tapasztalt hiba? ^Andrea
-
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Telekom szakértő GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Dorka! Jól tetted, hogy felvetted velünk a kapcsolatot, köszönjük! A csalók sajnos nagyon kreatívak és e téren a segítségükre lehet az AI is. Kérjük, hogy bármilyen rendellenességet észlelsz, keress minket bátran. Honlapunkon: https://bit.ly/3OyUmTH összegyűjtöttünk pár hasznos tippet, amire érdemes figyelni, hogy biztonságban tudhassuk személyes adatainkat. ^Lia -
Telekom Android TV kép és hang kimaradás
question válaszolt Telekom szakértő gombaijani bejegyzésére, itt: TV
Kedves gombaijani! Szeretnénk segítségedre lenni! Milyen hibaüzenet jelenik meg a képernyőn, amikor a hangot szeretnéd állítani? ^Szilvi -
Szia @1danee! Az akkumulátorok minimum 85%-os kapacitással rendelkeznek és a készülékek a felújítás során szoftverfrissítésen is átesnek. A felújított mobiltelefonokról bővebben ide kattintva olvashatsz. ^Lia
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Telekom szakértő kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok! Köszönjük jelzéseteket, örülünk, hogy működik! Kérdés esetén, keressetek bátran minket. Köszönjük! ^Lia - Tegnap
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Maria08 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Működik! 😬 - Utolsó hét
-
A problémám a következő: TV-t váltottunk, átdugtam az Android TV-t az új TV-be (Egy 4k-s samsung okostévé), átállítottam 4k60fps-re a felbontást, majd két három óráig hibátlanul ment, semmi sem volt, d egyszer csak elment a kép és a hang pár másodpercre, majd egyből visszajön, néha csak a hang megy el, hogyha a Telekom TV távirányítójával akarom a hangot felvenni (NEM a sima tévéjével), akkor egy hibát ír. Nem tudom, hogy központilag történt valami, de nem lehet a TV hibás, mert a samsung menűje közben nyitva van és csak a hdmi úgymond elmegy. Átdugtam a HDMI-t is, de az sem segített, kikapcsoltam, majd vissza de az sem. Valaki tapasztalt ilyet?
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt MarcsiMaja kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Örülök 🥰 szép napot! -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Manó03 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok! Már nekem is működik! MarcsiMaja köszönöm, hogy segítettél! 1 hete próbáltam ezt is, de akkor jelenleg semmit nem ért! További szép napot mindenkinek! -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt MarcsiMaja kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Sziasztok! T Phone Pro készüiékem van. Mai megoldás. 1. Telefon kikapcsolás (nem újraindítás!) 2.Telefon be. 3. Play áruház - Facebook - ITT indìtsd el a frissìtést ( a Facebook ikonnál nem sikeres, itt kell.) 1 percen belül telepìti is. 4. Lépj be! Nekem ìgy sikerült! -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Ani2 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Nekem mostmár működik -
Ha egy mobiltelefonba átteszed a SIM kártyát, ott hogy alakul a sebesség?
-
A használt iphone-ok amiket felujitotok hany % akkumlator kapacitasuak?
-
Kedves B.Marika! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Szakértőink vizsgálják a jelenség okát. Köszönjük a türelmedet. ^Andrea
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt MBali28 alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Telekom! Hol vannak a packetjeim? Telekom: -
Én már sajnos az 5. ilyen hívást kapom, ahol azt állítják, én kerestem őket. Ma jelentettem a problémát a Telekomnál, ismerik a helyzetet, és továbbították az ügyet kivizsgálásra. Állítólag nekem ebből nem származhat károm, de a kommenteket olvasva aggasztó, hogy mire használják fel a telefonszámomat... Eddig még meg tudtam magyarázni, de előre félek, mikor gyanusítanak meg csalással. Remélem ennek véget lehet vetni!
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt dtündi kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Nekem most működik. Nem tudom, hogy mennyire van hozzá köze, de csináltam a telefonon egy rendszerfrissítést. -
Tp Link router 4glte beállítás
question válaszolt Telekom szakértő Vizipók bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves Vizipók! Kérjük írd meg nekünk privát üzenetben az érintett SIM kártya telefonszámát és leellenőrizzük mi okozhat gondot! Köszönjük! ^Szilvi -
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Eva18 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Kedves Mária! Én is voltam a Telekomnál, nem tudtak hasonló esetről és meglepődött a kolléga, de megpróbált segíteni. Frissítve lett az egész rendszer, mégsem működik. Nem maradt más, mint várunk türelmesen, hátha egységesen megoldódik a probléma mindenkinél. -
Kedves Brigi! - Első körben javasoljuk, hogy ellenőrizd az Android Box-on, hogy van-e frissítésed, ha igen ezt mindenképp végezd el. A frissítést a Telekom TV beállítások menüjébe, a beállítások / android TV beállítások /eszközbeállítások / névjegy / rendszerfrissítés útvonalon végezheted el. - Érdemes a TV és a Smart Box összekötő kábeleit is ellenőrizni, fontos, hogy megfelelően csatlakozzanak. Ha minden rendben van és továbbra sem működik, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben MT-azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat, hogy segítségedre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvi
-
Kedves Csaba! Amennyiben a manuális frissítés nem működik, kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben készüléked IMEI számát és a jelenlegi sw számát, hogy továbbíthassuk a gyártónak kivizsgálásra. Köszönjük! ^Szilvi
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt dzsohn kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Ma sincs változás továbra sem müködik -
Ha kikapcsolom, ha be, akkor sem lehet állítani a hangerőt..
-
Üdvözlet Mindenkinek! Van egy problémám amit nem tudok megoldani ezért segítséget kérnék! Vásároltam egy Tp-Link mr6400 routert 4g lte.... Berakom a sim kártyát majd követem az első üzembe helyezési utasításokat és utána elindul az internet kapcsolat. Na ez a kapcsolat megy wifin és kábelen is de sem a letöltés sem pedig a feltöltés nem éri el az 1 Mbit/s -t sem vezetéken sem wifin. Már csináltam resetet és utána újra minden utasítást követtem de akkor is maradtak számok. Már több eszközön is néztem a sebességet de az 1 Mbit/s sehol sem lépte túl! A többi szolgáltató is kipróbáltam kölcsönkapott kártyákkal de a számok akkor sem változtak de én Tmobil előfizető vagyok és maradok is! Beállítási problémára gyanakszom mert ma vettem még egy ugyanilyen routert és a számok ugyanazok :-)))) Kérem, hogy segítsen valaki!
-
Facebook alkalmazás folyamatosan leáll
question válaszolt Maria08 kordicskati bejegyzésére, itt: Telefon
Szóval, azt mondták ma a Telekom-ban, hogy amíg a Facebook nem küld új frissítést, addig nem fog működni. Elvileg jelezték feléjük, várjunk türelemmel.