Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Üdvözletem! Érdeklődöm, hogy várható e Tatán hálózatfejlesztés a jövőben, ami az optikai hálózat elérhetőségét tenné lehetővé a tataiak számára? A számomra legfontosabb kérdés, hogy a Fürdő utca 13 szám alatt elérhető lesz az optikai szolgáltatás és ez nagyjából mikor lesz várható? Köszönettel: Orosz László
  3. Today
  4. Szia Roland! A pontos cím ismeretében tudunk válaszolni a kérdésedre. Ehhez kérjük, írd meg privát üzenetben, de akár honlapunkon magad is ellenőrizheted: Telekom otthoni internet díjcsomagok. A településen épül az optikai hálózat is, legutolsó információnk szerint 2026. első negyedévében várható az elkészülte. Itt: Telekom Gigaerős otthoni internet hálózat is ellenőrizheted a címed, illetve fel is iratkozhat egy e-mail címmel, hogy értesítsünk, ha már megrendelhető lesz. ^Kata
  5. Szia Bence! Úgy látjuk, hogy kollégáink felvették a panaszod, folyamatban van az ügyed kivizsgálása. Hamarosan, de legfeljebb 30 napon belül hivatalos választ küldünk a kérdésedre. Addig egy kis türelmedet kérjük még. ^Kata
  6. @Telekom szakértő, köszi, elküldtem!
  7. Üdvözlöm! Milyen szolgáltatási lehetőség van Gyenesdiáson? Internetre, illetve tv-re gondolok.
  8. Tegnap
  9. Üdv! Készülék vásárlással fordultam önökhöz havi részlet fizetésre szerettem volna 7 hónapja rendszeres fizető vagyok mégis a fizető képesség alapján el utasításra kerülök . Esetleg bármi segítség , hogy mi lehet a probléma? Kollégák a telefonban valószínűleg a lakcímet mondták vagy hogy régebben vissza éltek az adataimmal . Van otthoni szolgáltatásaim tv és internet. Leírom az mt azonosítóm ( *********) és kérem segítsenek megoldást találni mert semmilyen szolgáltatást nem tudok igénybe venni. Se havi díjas kártyát , sem plusz beltéri egységet sem! Hihetetlen!
  10. Telekom szakértő

    Igénybejelentés

    Szia @DLR! A rendelésed státuszát a Telekom fiókodba belépbe a "Megrendeléseim" menüpontban tudod ellenőrizni. Ha további kérdésed merülne fel, kérjük, küldd meg nekünk a rendelés azonosítóját privát üzenetben és szívesen segítünk! ^Zsolti
  11. DLR

    Igénybejelentés

    Időközben sikerült újra megrendelni,már össze is van készítve a csomag.De ma felhivott Vanda hogy készlethiány miatt törlődik a megrendelés,gondolom az első igénybejelentésre gondolt.
  12. Telekom szakértő

    Digitális jólét csomag

    Kedves unt3rHUNd! A DIGITÁLIS JÓLÉT ALAP MOBILINTERNET CSOMAG megrendeléséhez nincs szükség egyébre, mint személyi igazolványodra és lakcímkártyádra, személyesen üzleteinkben vagy a 1414-es számunkon kérheted. Részleteit itt láthatod honlapunkon. ^Szilvi
  13. Kedves Sándor! Kérjük, írd meg pontos címedet privát üzenetben és utánanézünk a várható fejlesztéseknek. Köszönjük! ^Szilvi
  14. Telekom szakértő

    Samsung Galaxya51 hivás

    Kedves davidjp! Milyen problémát tapasztalsz a csengőhangokkal? ^Szilvi
  15. Kedves tsh! Amennyiben nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. Kérjük, ha nem jártál sikerrel, keress minket ismét telefonon. Ebben az esetben kollégáinknak is jelezheted, hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni. ^Szilvi
  16. davidjp

    Samsung Galaxya51 hivás

    Problémáim vannak a bejövő hívások csengőhangjaival a Samsung telefonomon.
  17. Utolsó hét
  18. Moon

    Xiaomi 15T pro

    Ez a telefon fantasztikus gyors szép letisztúlt hatékony 144hz kijelző gyönyörű kép minöség szép és éles kamerák én ajánlom
  19. Android eszköz eseten a Google keresési központ, Apple eszköz esetén a iCloud Lokátor funkcióval lehet megtudni az eszköz utolsó helyzetét (amennyiben ez engedélyezve volt rajta)
  20. De gondolom a CloudFlare szerint a Telekom a hibás. Egy biztos. A kis helyi internetszolgáltatómnál nincs ilyen Cloudflare hiba. Szóval vagy szándékosan lassít a CF Telekom irányba, tehát miért nem indít valami pert a T? Vagy szimplán ez Telekom hiba.
  21. Elveszett telefon megkeresése, ha lemerült a készülék
  22. Érdre mikorra várható az optikai hálózat ? Mert csomó város, falu, község megkapta, és sajna érd ebből kimaradt:( Esetleg mikortól lesz a kiépités ?
  23. Azóta is szerepel a honlapjukon,h a 80-as telefonszámon beépített (nem hozzáférhető) sim kártyának az adategyeztetése elvégezhető, de ez hazugság, megtévesztik az ügyfeleket! 🙃
  24. unt3rHUNd

    Digitális jólét csomag

    Sziasztok! Digitalis Jolet Alacsomag "DIGITÁLIS JÓLÉT ALAP MOBILINTERNET CSOMAG" megrendelesehez mi az a minimum amire szuksegem van? Nincs szuksegem mas csomagra es szolgaltatasra. Udv Ferenc
  25. Telekom szakértő

    Igénybejelentés

    Kedves DLR! Kérjük szépen, hogy keress meg minket privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint, hogy pontosan mit rendeltél és ellenőrizzük rendszerünkben. Köszönjük! ^Szilvia
  26. Kedves Ricsii2001! Kérjük szépen, hogy keresd műszaki munkatársainkat a 1414-es telefonos ügyfélszolgálaton és segítségedre lesznek a fiókod és az e-mail címed közti regisztráció törlésében, mely után az új e-mail címet tudod megadni és utána azzal tudsz majd bejelentkezni. ^Szilvia
  27. Kedves István1996! Köszönjük a jelzésedet, és sajnálattal olvassuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a korábbi problémát. Továbbítottuk kérdésedet illetékes kollégáinknak, és azt a tájékoztatást kaptuk, hogy az általad tapasztalt hiba javítására októberben érkezik egy újabb frissítés. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet! ^Gabi
  28. Szia @overplant Illetékeseink visszajelzését meg is kaptuk. Szeretnénk tájékoztatni téged, hogy a Telekom TV beltéri egységeihez a szolgáltatás minőségének, stabil működésének és a hatékony hibaelhárításnak biztosítása érdekében csak a Telekom által biztosított eszközöket tudjuk garantálni. Emiatt nem használható saját routerrel, és ehhez mi egyéni beállításokat sem tudunk biztosítani. A legjobb élmény érdekében azt javasoljuk, hogy a TV beltéri egységet közvetlenül a Home Gatewayhez csatlakoztasd. Amennyiben vezeték nélküli kapcsolatra van szükséged, a Telekom Okos Wi-Fi beiktatását javasoljuk. Megértésedet köszönjük! ^Oszkár
  29. Szia @István1996, Sajnáljuk, hogy a frissítés nem oldotta meg a hibát. A témával kapcsolatban egyeztetünk illetékeseinkkel, válaszunk elküldéséig szíves türelmedet kérjük! ^Oszkár
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...