Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Nia

    KAON CG3000-es router és Xiaomi SmartPLUG 2

    Hello, megoldódott, router restart kellett. no comment.
  3. developer beta 8: még mindig semmi
  4. Kedves Évi! Nagyon szívesen! Örömmel segítettünk! Köszönjük szépen a visszajelzésedet! Örömmel olvassuk, hogy ismét a megszokott módon tudod használni a TV szolgáltatásunkat. ^Rita
  5. Today
  6. uzman

    KAON CG3000-es router és Xiaomi SmartPLUG 2

    Szia. Az okos eszközök sok esetben csak valóban csak 2.4 GHz-es sávon tudnak kommunikálni. A wifi úgy van állítva, hogy a 2,4 és 5 GHz-es sáv eltérő nevet kapott (pl: wifi-24 és wifi-5)? Érdemes lehet megpróbalni a Band steering opciót kikapcsolni.
  7. Évi

    “Beszél a TV programváltáskor”

    Sikerült a problémát megoldani, olyan mint régen. Nagyon szépen köszönöm ! Évi
  8. Hello mindenkinek, A fent említett KAON CG3000 router-el rendelkezünk . Próbálok konnektálni az okos konnektorral, ( ) de olyan mintha nem egedné be. A xiaomi home appon belül kell állítani, felismeri pillanatok alatt, de a bring closer device to the routernél megáll a dolog . UPNP bekapcsolva, 2.4 Ghz wifi oké. Hol lehet a gond? Előre is Köszönöm.
  9. Kedves Évi! Amennyiben a Te eszközödön a frissítésünk során aktiválódott az akadálymentesített funkció és ezt nem szeretnéd használni, akkor a következő módokon kapcsolhatod ki. A némítás gombot, hogyha hosszan nyomva tartod (3mp), akkor így megszűnik a jelenség. Továbbá, az Android TV beállítások, majd a Kisegítő lehetőségek menüpontjában pedig a némítás gombra történő aktiválást is le tudod állítani. Bízunk benne, hogy ezt követően már ismét élvezheted a korábbi megszokott módon a szolgáltatásunk használatát. ^Rita
  10. Szia zapco1269! Szeretnénk segíteni, ezért kérjük szépen küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat és írd meg, hogy pontosan mit tapasztalsz, amikor a hangsávot be szeretnéd állítani? ^Gabriella
  11. Tegnap
  12. Üzdvözlet! Szeretnék vásárolni leselejtezett telefonfülkét kompletten,magánrészre az udvarra amennyiben lehetséges. Köszönöm a választ előre is!
  13. Szeretnék megszabadulni az élménytől! Egyszer csak el kezdett beszélni a TV csatornaváltás után. Elmondja hogy hova kapcsoltam, milyen témájú, milyen hosszú pl. a film és mennyi perc van még vissza. Borzasztó idegesítő. Köszönöm szépen.
  14. Akkor ezt az előfizetést elengedem inkább. Főleg, hogy nekem is van egy kis szerverem CF mögött. Elvileg az új optikán a másik nagy cég is fog szolgáltatni, akkor inkább oda szerződök...
  15. uzman

    Hol lehet megnézni?

    Üdv A címed megadását követően ezen az oldalon tudod megnézni: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni
  16. A probléma megoldódott. Köszönöm mindenkinek aki esetleg rojtosra aggódta magát miatta. :)
  17. Utolsó hét
  18. Tamas586

    Hol lehet megnézni?

    Hol lehet megnézni hogy egy címen milyen sebességű és árú otthoni internetcsomagok érhetők el? Linket kérnék.
  19. zapco1269

    Android SMART BOX 5.1 hangsáv.

    Kedves Telekom! Sajnos még mindig nem lett megoldva ez a 5.1 hangsáv probléma!! 2 éve nem történt semmi előrelépés.. Szeretném kérni, hogy oldják már meg ezt a problémát. A konkurencia ( **** optikai) alap csomagjában is simán megy az 5.1 hangsáv. Köszönettel, Nándor
  20. Kedves Bálint! Örülünk, hogy segítségedre lehettünk! Keress minket a jövőben is bizalommal! ^Szilvi
  21. Nagyon köszönöm az információt! 😁
  22. Nagyon szívesen! Kérdés esetén keress minket máskor is bizalommal. ^Kata
  23. Köszönöm a segítséget és a választ
  24. Szia István 1996! Köszönjük szépen! Továbbítottuk az adatot. ^Kata
  25. Android 15 Buildszám Cheetah_1.15.16
  26. Telekom szakértő

    Tphone pro 5 G Bluetooth

    Szia Szudzsio! Kollégáink válasza szerint a legújabb verzió a Cheetah_1.15.16(SW_S88823BA1_V_V023_M10_NF_DT_CHEETAH_USR_MP. Kérjük, írd meg nekünk, hogy ezt használja a készüléked, ezzel tapasztalod a hibát? ^Kata
  27. Kedves @Gábor40! Köszönjük türelmedet. Megérkezett szakértőinktől a választ, mely szerint még nem kaptunk ilyen software-t a Xiaomitól. Amint átadják, teszteljük. Jelenleg ez a legutolsó tesztelt és elfogadott verzió: Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G O16 OS1.0.13.0.UOOEUXM Android 14. Megértésedet köszönjük! ^Lia
  28. Kedves @István1996! Kérjük, írd meg nekünk, hogy melyik software-ről van szó, amelyiknél jelentkezik a hiba? Válaszodat köszönjük! ^Lia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...