Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Legalább 15 logot tettem be ide, mivel hivatalosabb hogy privát üzenetben van? Engem nem csak magán ügyfélként érint (én megoldom magamnak használok VPN-t, ha nem felejtem el), de a cégünk szolgáltatásai Cloudflare mögött vannak és minden reggel, több mint két hete arra kelek, hogy kapok 90 üzenetet, hogy már megint nem megy, megint ***** minden. Egy közös van bennük, hogy mind tELEKOM ügyfél. A probléma érint mindenkit, nem ügyfél függő. Kapacitást kéne bővíteni, mert jelenleg telekom (DTAG) hálózatból ilyen kaliberű oldalak nem jönnek be mint a telex.hu, 444.hu, idokep.hu, foodora.hu, kifli.hu, chatgpt.com, discord.com mit ad isten pont mindet használom... A mi cégünk ennél jelentősen kisebb, de nekünk ez elég komoly probléma... A legjobb megoldás nyilván az lenne, ha BIX-en menne a forgalom (még pénzbe se kerülne az MT-nek), de megértem hogy azért nem tudnak pénzt beszedni és a DT nem hagyja... őszintén az se érdekel ha newyorkon keresztül megy, de a csomagvesztés szerintem elfogadhatatlan... A vak is látja, hogy túlterhelt a hálózat. 1-2 napig az se érdekelne, mert előfordul, de több mint két hete? és akkor adatokat kérnek be az ügyféltől egy OTG esetében? Régen ilyenkor türelmet kellet kérni, főleg most még kötbért se kell fizetni, csak kellemetlen mindenkinek... Mindenki lenyugodna, ha kiírnátok, hogy ja tudunk róla - még azt se kell kiírni hogy a DT egy lusta lomha német bürokratikus mamut, ahol 450 oldal papírt kell kitölteni, ha kinyitom a szerverterem ajtaját - csak annyit hogy még türelmet kértek, de bővíteni fogtok. Nekem a Cloudflare azt a választ adta, hogy ez fog történni látják az alagút végét és kértek két max. három hetet. Remélem így van. Jelenleg így néz ki, látszódik kihez tartozik az IP, látszódik hogy hol romlik el. Ennyit tudtam hozzátenni. Viktor
  3. Today
  4. Kedves Telekom! Ne kelljen már bemásolni a cloudflare ticketem, ahol a CF megírta, hogy DIREKTBE írt NEKTEK levelet, hogy routeoljatok oda, ismerjétek el, hogy szerencsétlenkedtek, aztán kész. nincs ebből baj.
  5. KoEdA

    Hívás közbeni értesítések

    Kedves Zoltán! Köszönöm a segítséget! 😊
  6. Kedves Lulu! Általános szerződési feleteleink 2.2.3-as pontja rendelkezik a Fizetőképesség vizsgálatról és vagyoni biztosítékról valamint a 2.3-as pont pedig A szerződéskötésre és -módosításra irányuló igény elutasításáról (https://www.telekom.hu/static-tr/sw/file/lakossagi-aszf-0-torzsresz-20240601-es-20240605-uj.pdf). Ezek alapján a tartozás rendezését követő 5 éven belül sajnos nincs lehetőséged szerződés módosításra. Megértésed köszönjük. ^Zsani
  7. Kedves MrThomas! Köszönjük az adatokat, amit továbbítottunk illetékes kollégáinknak. Társaságunk hosszabb ideje foglalkozik a jelzett problémával! Kérjük, hogy segítsd a munkánkat azzal, hogy Te is jelzed a CloudFlare-nek a tapasztalt problémákat. Bízunk benne, hogy hamarosan megoldás születik a problémára! Együttműködésed köszönjük! ^Zsani
  8. Üdv ! Olyan kérdésem lenne,hogy 2021-ben közös volt a családban a T-home illetve mobil előfizetés. A család elfelejtette fizetni a számlákat amellyel a végrehajtó keresett meg. Rendeztem a tartozást termédzetesen,viszont azóta sem tudok csomagot váltani. Szeretném a hűségidőt hosszabítani illetve másik csomagot választanék. Arról tájékoztattak,hogy 5 évig nem válthatok a tartozás miatt… megvan a bizonylat a rendezésről. Milyen jogszabály alapján van megkötve a kezem még most is? Sajnos nem találtam meg…
  9. A Cloudflare nem tudja elintézni, hogy a BIX-et használjátok a DT helyett…
  10. Kedves donatus és RViktor! Kérjük, hogy privát üzenetben a következő adatokat küldjétek el nekünk: · MT azonosító · érintett szolgáltatás megnevezése · milyen IP címmel érhető el · kérjünk logokat (ping, tracert, delay, packet loss) a hibával kapcsolatban. Társaságunk hosszabb ideje foglalkozik a jelzett problémával, de segíti a munkánkat, ha nem csak mi, a szolgáltató, hanem a felhasználó is jelzi a sorozatos akadásokat. Ezért kérünk, hogy jelezzétek a CloudFlare-nek is a tapasztaltakat. Köszönjük! ^Lia
  11. Tegnap
  12. Ma rosszabb mint eddig, konkrétan nem tudtam VPN nélkül kaját rendelni.
  13. És természetesen ma is remek a peering...
  14. Utolsó hét
  15. Légyszives segítségetek, hogyan tudom használni a szeződésben kapott fix ip címet? A telekom ügyfélszolgálata egyáltalán nem kompetens. Nem mondták, hogy a fix ip címet nem a modem kapja: Mikor utána jártam azt találtam, hogy bridge módba kell rakni, és egy második router fogja megkapni a fix ip-t Felhívtam őket, hogy tegyék át bridge módba, azt a választ kaptam, hogy üzleti előfizetésnél nem lehet bridge módba rakni. Nem sokkal később felkerestem őket, hogy segítsenek fix ip beaállításában, mert semmilyen dokumentációt nem található az oldalukon, hogy ezt hogy is kellene csinálni Ezúttal mondtak hasznosnak tűnő információkat, hogy az "internet belépési azonosító"-t kell megadni a routeren. Meg is csináltam, nagy meglepetésemre nem működött, mikor vissza hívtam őket azt mondták, hogy koax hálózaton nincs pppoe. Mivel nincs pppoe ezért a másodlagos routeren kell elvégezni a fix ip beállítását és hogy abban nem tudnak segíteni, keressek rá google-ön, hogy "fix ip telekom"... mintha ***** lennék, és nem ez lett volna az első dolog amit csináltam mielőtt felvettem velük a kapcsoaltot Esetleg tudna valaki segíteni, hogy hogyan tudom használni a fix ip-t, előre is nagyon szépen köszönöm.
  16. Telekom szakértő

    Internet elosztás

    Szia @Tóth László 89! Köszönjük a megkeresésedet! Sajnos a Telekom végberendezéseknél nincs lehetőség elsődleges vagy másodlagos felhasználói beállításra. Mindegyik felhasználási pont egyforma prioritással rendelkezik. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  17. Szia @KoEdA! Köszönjük megkeresésedet! Az esetedben javasoljuk, hogy rendeld meg a Hívásértesítő szolgáltatást, amiről weboldalunkon ide kattintva találsz részletes információt. Továbbá javasoljuk a Hívástartás és -várakoztatás szolgáltatást is, amiről pedig ide kattintva találsz tájékoztatást. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  18. Telekom szakértő

    voip hiba

    Szia @Zsolt49! Lakossági előfizetés esetén nincs olyan vezetékes telefonszolgáltatásunk, amin közvetlen VoIP-telefont tudnál használni. A telefonszolgáltatásaink kimenete analóg csak ezt az analóg kimenetet tudod igénybe venni. Közvetlen nem tudod használni a VoIP-szolgáltatást egy IP-telefonnal, nem tudsz bejelentkezni rá, ugyanis az előfizetéshez biztosított digitális elosztó való erre a célra. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  19. Üdvözletem! Szeretném otthon elosztani az internetet az eszközeim között. Jelenleg mindegyik ugyan annyira fér hozzá, ami belassítja az otthoni hálózatot, ha mind egyszerre megy. Kérdésem: miként tudnám megoldani, hogy az asztali PC-m legyen az elsődleges internet felhasználója, még mondjuk a második router és a mobilok csak másodlagos felhasználói legyenek az internet hozzáférői? Tehát, ha az asztali gépen dolgozok, de közben egy másik telefonon megy egy youtube videó, ne tudjon miatta belassulni az asztalin az internet. Válaszokat előre is köszönöm. Üdvözlet: Tóth László
  20. Remélem kicsit összeszedik magukat, mert így hiába húzzák ki az optikát a házam elé, nem fogok rá előfizetni. Mobilon kénytelen vagyok használni, szóval tudom miről van szó.
  21. Reménykedjünk, hogy csak felmondott a kolléga aki tudta a jelszavakat a switchekhez és tényleg lesz bővítés, mert ez így kritikán aluli. 😢
  22. Nem a legjobb megoldás, de Areliontól is más oldalról ugyan de visszakaptam, hogy már 2 hete harcolnak a DTAG-gal, és képtelenek bővíteni. "Időre van szükségük" címszó alatt tehát ha legközelebb ilyen lesz, akkor megint állni fogunk 2-3 hónapig
  23. Sziasztok! Abban szeretnék segítséget kérni, hogy van egy Samsung Galaxy A53 5G készülékem és valami okból kifolyólag ha hívásban vagyok, nem kapok értesítést arról, ha közben más is keres telefonon (üzenetet, messenger vagy bármilyen más értesítést megkapok). Amikor megvettem a készüléket ez a probléma sokáig nem állt fenn. Borzasztó zavaró és kellemetlen állandóan magyarázkodni, hogy miért nem hívtam vissza kontaktokat. Egyszerűen mert nem tudok róla, hogy kerestek... 😏 Szeretnék kérni valami tippet, hogy ez mitől változott meg, hogy nem jön sms (és semmilyen) értesítésem hívás közben. A Beállítások menüt már szétszedtem ezerszer hátha rájövök a miértre, eddig eredménytelenül. Remélem csak valami elkerülte a figyelmemet. 🤷‍♀️ Előre is köszönöm a segítséget és lehetőség szerint a probléma megoldását. Edit
  24. Tegnap felhívtak a bejelentés után 2-3 nappal. Állítólag hálózat bővítés lesz 2 héten belül, ami megoldja német oldalról. Bár a bejegyzés előzményekből látszik, hogy nem ez lenne a legjobb. De meglátjuk majd ér e valamit. FYI. Addig is kikapcsoltam a Cloudflare-en a QUIC-et. Így használható az oldal. Volt már ilyen korábban talán télen, akkor is ez segített túlélni.
  25. Szia @drako! A Kapcsolat pontok gyűjtése 2017. július 1-től lezárult, így ettől az időponttól már nincs ilyen lehetőség. Megújultunk, Magenta Moments menüpont alatt találod az év során a meglepetéseinket. Virtuális Kapcsolat kártyádat is a Telekom alkalmazás Magenta Moments menüpontjában találod meg a iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodon. A kártya kizárólag azoknál a kedvezményeknél jelenik meg, amelyek beváltásához Kapcsolat kártyára van szükség. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán
  26. Telekom szakértő

    Pontok

    Szia @drako! A Kapcsolat pontok gyűjtése 2017. július 1-től lezárult, így ettől az időponttól már nincs ilyen lehetőség. Megújultunk, Magenta Moments menüpont alatt találod az év során a meglepetéseinket. Virtuális Kapcsolat kártyádat is a Telekom alkalmazás Magenta Moments menüpontjában találod meg a iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodon. A kártya kizárólag azoknál a kedvezményeknél jelenik meg, amelyek beváltásához Kapcsolat kártyára van szükség. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zoltán
  27. Kedves @BG wordneemig! Kérdésedet ismét továbbítottuk illetékes csoportunknak, válaszukig türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...