Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
toministvan elkezdte követni T Phone Pro 5G fotó minősége -t
-
Milyen minőségű fotókat tudtok készíteni T Phone pro mobillal? Elmulasztottam valamit beállítani? Nem tudok megfelelő minőségben fotózni vele.
-
Üdv A számítógép rendelkezik 2.5G ethernet képes hálózati kártyával, valamint megfelelően fel is épül a 2.5G sebességű kapcsolat a hálózati kártya és a HGW között?
-
Üdv A szolgáltató által biztosított router üzemel csak otthon vagy van saját router is?
-
Szép estét! Eltelt 3 hét a poszt indítása óta. Ennyi idő alatt sem érkezett semmilyen visszajelzés? Lassan minden modellre megérkezett már, sőt, már a 2.2-es frissítések jönnek kifelé. Elég elszomorító a helyzet ezen a téren.
-
Otthoni interneten sok mobilalkalmazás nem tölt be viszont mobilinternetről igen
question válaszolt Telekom szakértő mmate bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia Máté! Kérjük küldd el nekünk az otthoni internetedhez tartozó MT ügyfél-azonosítódat és ezzel együtt továbbítjuk a jelzésedet műszakis kollégáink felé, akik remélhetőleg rövid időn belül megtalálják a megoldást. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel -
Telekomos otthoni internetről sok mobilalkalmazás, például a Google Drive, Google Térkép utcaképe, OsmAnd térképfrissítések nagyjából június eleje óta nem töltenek be. Mobilinternetről, illetve más szintén vezetékes telekomos internetről ezek gond nélkül, azonnal betöltenek. Ugyanezen szolgáltatások weboldalai böngészőből viszont szintén működnek. Mi lehet a probléma? Hogyan lehet megoldani? Köszönettel, Máté
-
mmate belépett a közösségbe
-
Szia! Ahhoz, hogy hibabejelentésedet rögzíthessük és továbbítani tudjuk műszakis kollégáink felé, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk az előfizető nevét, a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint egy elérhetőségi mobilszámot, amin szükség esetén fel tudnak hívni munkatársaink. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel
-
Szia György! Előfordulhat, hogy egy egyszerű újraindítás megoldja a problémát, így első körben ezt érdemes megpróbálni. Ha nem segít, ellenőrizd, hogy a SIM kártya megfelelően van-e a telefonban. Előfordulhat, hogy elmozdult és egy kis igazítás után helyrejön a készülék. Arra figyelj, hogy újraindításkor ne tarts hosszan nyomva gombokat, mert ez is okozhatja, hogy biztonsági módban indul el a készülék. ^Dániel
-
Szia Eracska! Ilyen formában nem találtunk címet, Kerepesen találtunk József Attila Park nevű közterületet, illetve nem messze tőle Szilasliget megnevezést. Erről lenne szó? 2145 Kerepes, József Attila park 2. a pontos cím? ^Dániel
-
Telekom szakértő elkezdte követni Telekom alkalmazás belépés -t
-
Telekom alkalmazás belépés
question válaszolt Telekom szakértő kojan bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Alap esetben nem kellene megjelennie pluszban a captcha azonosításnak is. Biztonsági okokból azonban kétlépcsős azonosítás mellett is kérhet ilyet az alkalmazás. Például rendszer észlelhet: túl sok bejelentkezési próbálkozást rövid idő alatt, automatizált vagy robotikus (bot) viselkedésmintát, VPN vagy tor hálózatból történő hozzáférést, nem szokványos eszközről vagy helyszínről történő belépést. egyedi beállítások (pl. JavaScript vagy cookie tiltása) problémát okozhatnak, ami miatt a rendszer extra ellenőrzést kérhet. Ez esetben a CAPTCHA célja annak ellenőrzése, hogy nem egy automatizált rendszer próbál belépni. ^Dániel -
Szia! A 2000 Mbit/s letöltési sebességet elsősorban több eszköz párhuzamos használata esetén, összeadva lehet elérni. Ettől függetlenül elérhető akár egy eszközön is a maximálishoz közeli letöltési sebesség, felhasználói oldalról is megfelelő eszközök szükségesek, melyekről IDE kattinva olvashatsz. ^Dániel
-
abypeti belépett a közösségbe
-
Üdv, Költözés miatt az új helyen múlt hónapban lett megigényelve a gigás kábeles (csak ez elérhető) net. 2 hete költöztünk be, azóta folyamatosan instabil az internet, rendszeresen ledobál, megszakad mind a wifi, mind az ethernet percekre, majd magától helyreáll. Ez home office révén (meg amúgy is, gaming, stb) nagyon frusztráló. HGW-t jópárszor újraindítottam, rebootoltam, nem segít. Mivel a router haladó beállításai szinte teljesen le vannak korlátozva, ügyeskedni se lehet, így jobbára csak DOCSIS logot tudok küldeni. Nekem KOAX kábel hiba a tippem ezek alapján. Kérem nézzenek utána, ha kell, küldjenek technikust, ha máshogy nem megoldható, mert így se dolgozni, se szórakozni nem lehet kis túlzással. Köszönöm! DOCSIS log a mai napról: Thu Jun 19 09:31:40 2025 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:09:52 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:29:43 2025 84020300 Warning (5) MDD message timeout;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:30:02 2025 74010100 Notice (6) CM-STATUS message sent. Event Type Code: 4; Chan ID: 26 30; DSID: N/A; MAC Addr: N/A; OFDM/OFDMA Profile ID: N/A.;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:14 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:14 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:15 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:34:15 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:39:33 2025 84000500 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:39:55 2025 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:39:55 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:51:53 2025 82000400 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:52:53 2025 82000500 Notice (6) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:54:53 2025 82000600 Notice (6) Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries exhausted;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1; Thu Jun 19 10:54:53 2025 82000800 Critical (3) 16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream channel 2;CM-MAC=94:04:e3:27:6d:ec;CMTS-MAC=d4:2c:44:7c:f2:46;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
-
Turján György belépett a közösségbe
- Tegnap
-
Marosi Sándor belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Az előfizetésemhez van egy multi sim kartyám amit egy 4G asztali routerbe szeretnék használni. A problémám a következő : Tableten és telefonon 100-150mbit sebességet mérek, de ha átrakom a simet a 4G routerbe akkor csak 10-20mbit az elérhető legnagyobb sávszélesség. Nézegettem a beállításokat, az APN-t is próbáltam manuálisan beállítani de nem lett jobb. Két különböző routert is kipróbáltam de a telefonon elérhető sávszélességet meg sem közelítik egyik eszközön sem. Két eszköz amiben kipróbáltam az Asus 4g-n16 és TP-Link TL-Mr 100 volt.
-
Eracska belépett a közösségbe
-
Szia! Ez már három lépcsős azonosítás és ráadásul a képek elég rosszul látszanak . Nagyon idegesítő! Ha sms-ben kapok kódot az email cím és jelszó megadása után az miért nem biztonságos? Kojan
-
MiHU belépett a közösségbe
- Utolsó hét
-
maxhim elkezdte követni SELEKT - kompatibilitási probléma és 2000es net -t
-
Sziasztok! Előfizettem az eddigi 1000es net helyett a 2000esre. Újra inditottam a routert is biztos ami biztos. Cserébe egy bittel sem lett gyorsabb a netem, mint az olcsóbb csomagban. Az ugyfelszolgalat azt irta, hogy mivel a minimum felett van, igy ez OK. Szerintük. Szerintem meg nem, mert most olyanra fizetek felárat, amit nem kapok meg. Nem is kicsivel dragabb, nekem közel 1500ftal az előző előfizetésemhez képest. Ez igy korrekt? Mert nekem színtiszta 21. századi rablásnak tűnik, semmi többnek.
-
Most kaptam meg a zsír új Telekom Smart boxomat, a legújabb frissítés van rajta. De azt irja az app, hogy nem kompatibilis az eszközzel, tehát le se tudom tölteni rá. Most akkor mi van???
-
bdj belépett a közösségbe
-
A Cisco IPTV setup box távirányítója pár napja részlegesen elromlott. Bekapcsol, a tv-t is, de semmilyen jel, szám, hangosító jel nem jelenik meg, lehet csatornát váltani vele, de vakon, nincs róla info, és semmilyen menü nem jelenik meg. Az inaktív adók is most feketék lettek, a tv-n olyankor üres kép. Működik is meg nem is. Ez távirányító hiba egyértelműen?
-
Füle Virgínia belépett a közösségbe
-
Tisztelt Ügyfélszolgálat! Szeretném bejelenteni, hogy Pétfürdőn, a Berhidai úton a mai napon gyenge, szinte használhatatlan a térerő. A probléma előtte nem állt fenn, és nem látunk arra utaló információt, hogy előre bejelentett hálózati karbantartás lenne. A helyszínen nem lehet telefonálni, SMS-t küldeni, és a mobilinternetet sem használni. Reggel óta tapasztaljuk a hibát, és a helyzet azóta sem javult: körülbelül félóránként, óránként rövid időre visszatér pár percre a térerő, majd ismét szinte teljesen megszűnik. Kérjük szíves kivizsgálásukat, és a hiba mihamarabbi elhárítását, mert a helyzet nagymértékben gátolja a mindennapi ügyintézést és a kapcsolattartást.
-
Telekom szakértő elkezdte követni TV GO és Hálózatfejlesztés -t
-
Hálózatfejlesztés
question válaszolt Telekom szakértő Ábel Ny bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Ábel! Kérjük, írj nekünk egy pontos címet, házszámmal, vagy helyrajzi számmal együtt privát üzenetben és szakértő kollégánk segítségével utánanézünk a lehetőségeknek. Köszönjük! ^Szilvi -
Ábel Ny belépett a közösségbe
-
Tisztelt Cím! Házat vásároltunk Péren (9099) a Pacsirta utcában. Ez egy teljesen új utca/környék ahol még folyamatosan zajlanak építkezések. Sajnos jelenleg legjobb tudomásom szerint csak mobilinternetes, illetve műholdas szolgáltatás érhető el. Amennyiben lenne vezetékes hálózat, az utca többsége azt használná, már az árából és minőségéből fakadóan is. Ez kb. 40 háztartás. Szeretném kérni a hálózatfejlesztést, ennek mi lenne a menete? Aláírást is gyűjtünk szívesen, ha ez szükséges. Ezt esetleg milyen formában tudnánk eljuttatni Önökhöz? Köszönettel, Nyilas Ábel!
-
Tp Link router 4glte beállítás
question válaszolt Vizipók Vizipók bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Köszönöm a segítségedet! -
Szia @Kriszta75! Kérjük, hogy első körben ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, esetleg próbáld meg másik böngészővel is (pl.: Google Chrome), mert ez segíteni szokott. Abban az esetben, ha a fentiek ellenére továbbra is tapasztalod, akkor kérjük, hogy írd meg nekünk a problémát részletesen privát üzenetben, a következő adatok megadásával: Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe, MT-azonosító, kapcsolattartó neve, mobil telefonszáma, milyen eszközön próbálod a lejátszást, milyen szoftver fut az eszközön, annak verziója, milyen böngészővel, (annak verziószáma), hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat) , mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között), hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán