Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Már elegem van evek ota tarto varakozasbol 😕
  3. Today
  4. Kedves Telekom. Mikorra várható már egy tartós, végleges megallapodas??! Hogy végre mukodjon mar….
  5. OR_FGE_23 hibakódot kapok, amennyiben szeretném a Telekom fizetési lehetőséget hozzárendelni a gmail fiókomhoz!
  6. ISBE

    Lenovo Ideatab pro

    Illetve lenne egy olyan kérdésem, hogy az "ajándék" érintőtoll, jelen esetben miért definiálható ajándékként, ugyanis a gyártó az alap csomag (más egyéb variáns nem értékesít a gyártó) részeként adja az említett terméket. Vagy lehetséges, hogy a telekom a csomag tartalmától függetlenül biztosít egy db extra érintőtollat?
  7. Lenne egy fura kérdésem: a tegnap, azaz április 29-én, kb. reggel 7-től éjfélig különös útválasztással működött a szolgáltatás: 28ms Hollandiába, 38ms Svédországba, valamint ~20ms-el alacsonyabb ping a balti országokba, az Egyesült Királyságba, de legfőképp az Egyesült Államokba, méghozzá innen, az ország keleti részéből. Azonban sok közelebbi vagy szomszédos országba magasabb volt. Éjfél után visszaállt a rendes útválasztásra. Mi várható a jövőre tekintve, ami ezt az ügyet illeti? Mikor még Nagyváradon laktam, ott a legtöbb szerverre alacsonyabb volt a ping, pedig keletebbre van innen, tehát nem a távolság az oka; sőt, még Budapest is alig közelíti meg azt a 100ms pinget az Egyesült Államok keleti partjára, ami Váradon még annál is alacsonyabb volt pár ezredmásodperccel. A legrosszabb esetben ugyanoda nagyon gyenge tud lenni a ping, ugyanis van, hogy 150ms-től 600-ig variál. Tehát a kérdésem a következő lenne: vannak tervek felújítani a hálózatot útválasztás szempontjából?
  8. Tegnap
  9. TheBigFart

    Gaming

    Hello! Nemrégiben cseréltünk okoswifi-re, de az internet borzasztó. A szobában ahol bejön az internet ott tökéletesen működik az 1000mb/s-es net, de a számítógépemnél már nem. Aligha eléri a 100mb/s-es sebességet és hatalmas a pingem minden játékban, amíg nem játszok addig nincsen baj a pinggel, de ahogy betöltök valamibe egyből megnő. Mi lenne a megoldás? Előre is köszönöm a választ!
  10. Valami nagyon fura dolog történik. Hol a DTAG? 😮
  11. Telekom szakértő

    Spam szűrő

    Kedves @munkas! Igyekszünk minél több ilyen elemet kiszűrni. Sajnáljuk a kellemetlenséget! Érdemes pl. telepített Outlook-ot használni és ott is elvégezni a beállításokat. ^Andrea
  12. EMBEREK! Megtört a jég, valami történt!!! JÓ A CLOUDFLARE!
  13. Hát ez gyalázat! Plusz pénzért adnak olyan boxot min megy, le van az fejlesztve higyjétek el de amíg a sok b****ka fizeti havonta az 1000 ftot és ebből bevetele van a *****nak addig nem lesz publikus csatornan közzétéve az app. Jelenleg is appról megy Tisztelt fejlesztők aki lefejleszti nekem az apk-t 2 éves díjat is hajlandó lennék érte fizetni. Csak dobjatok egy revolut vagy paypal linket ha megvagytok vele. Nekem ennyit megér.
  14. Utolsó hét
  15. Kedves @hmbl! A privát üzenetek módosítására vonatkozó kérdéseddel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást tudjuk adni: A Fórum műszaki rendszere automatikusan alkalmazza a fórum moderálási beállításait (pl. kulcsszavas szűrés, automatikus korlátozások) a privát üzenetekre is, de kizárólag technikai alapon – a moderátorok nem látják és nem olvassák a privát üzeneteket. Tehát emiatt nem találsz a moderálásra vonatkozó adatokat sem a privát üzeneteidben, azt minden esetben műszaki rendszer végzi – az általános fórum- és magatartási szabályok alapján beállított – kulcsszavas szűrés alapján, az üzenet elküldésekor. A Telekom Fórumon a felhasználók segítséget kérhetnek a Magyar Telekom Nyrt. fórumon regisztrált, a felhasználónevük melletti T ikonról elismerhető munkatársaitól. A segítségnyújtás azonban nem a Magyar Telekom kötelezettsége és felelőssége, a fórum nem tekinthető hivatalos ügyfélkapcsolati, panaszkezelési csatornának és a segítségnyújtás sem tekinthető hivatalos válasznak, panaszkezelésnek. Így a hozzászólásodat kiváltó műszaki problémát a 1414 ügyfélszolgálati telefonszámunkon vagy chaten keresztül (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) tudod bejelenteni. Más távközlési szolgáltatókat érintő/tárgyaló topikok, hozzászólások, tartalmak a Telekom Fórum Felhasználási feltételeinek 14. pontja alapján moderálásra kerülnek, függetlenül attól, hogy azok reklámnak minősülnek-e. Köszönjük észrevételeidet! Szép napot kívánunk! ^Rita
  16. Telekom szakértő

    Giga net

    Szia @Robi! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon, (https://bit.ly/3SWEHzU) ahol pontos címed megadása után, bármikor tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Javasoljuk, időről-időre ellenőrizd le a címed, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, kérjük, iratkozz fel értesítőnkre és jelezzük, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Ha egyéb kérdésben segíthetünk, írj nekünk bátran itt vagy privát üzenetben. Köszönjük! ^Lia
  17. Szia @Ntomi! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett Telekom-os mobilszámodat, hogy utánanézhessünk rendszereinkben. Köszönjük! ^Lia
  18. munkas

    Spam szűrő

    A spamszűrőt, hogy lehetne rábírni a működésre? A webmail beállításoknál a SPAM érzékenysége: Legmagasabb, Tevékenység gyanús levelek esetén: Törlés, Tevékenység, ha Spam: Törlés. Ez amx amit be lehet állítani, és semmit sem csinál. Ugyanazokat a legbénább spameket ereszti át napról napra.
  19. Üdv. Nem a netvédelem (Cisco umbrella) kavar be? Érdemes lenne ennek utánanézni.
  20. Robi

    Giga net

    Szép napot. Tudja valaki mikor várható Győrben 1000 mb net? Jelenleg max 500 mb elérhető. Elég gáz egy ekkora létszámú városban. Köszönöm!
  21. Közel 1 éve vagyok üzleti ügyfél! Eddig semmi probléma nem volt sem a fix ip-vel sem a Sagemcom belső ip-jével! Azaz minden port nyitva volt mind2 ip-n! Pár hete észrevettem, hogy a router ip-je (ami szintén nem változik az iptv miatt) dns 53 portra nem válaszol! Sokadik ügyfélsz. telefon után 2 koaxos modemcsere megvolt a probéma nem oldodott meg és mostanra úgy finomanszólva ....k a fejelmre! Az összes utánanézés és probálkozásból nekem 2 dolog körvonalazódott ki! Valamelyik *********** a megfelelő osztályon rájött, hogy minek legyen ezeknek annyira jó dolguk, hogy ingyen legyen 2 db használható ip-jük és bekerült a routerbe egy olyan hiba ami az 53-as portot kivégzi... 2, ugyanez a szitu de véletlenűl van benne ez a hiba... (de inkább az elsőt tenném prio.-ba) PERSZE meg tudom oldani külső második dns-el de ez felesleges macera! Igazából azon is gondolkodom, hogy kicsengetem a kötbért és mindenestől megválok a Telekomtól de húséidő leteltével mindnkép repülni fog!
  22. Nekünk sem megy Indonéziában a telekom számra küldött sms kód, pl whatsapp aktiválás is lehetetlen. A ******** hálózatnál nincs ilyen gond. hogyan lehet technikai megoldást kérni?
  23. Telekom szakértő

    TV Box memória

    Kedves Nagypapa! A Record&GO szolgáltatás felhőalapú, mellyel 30 órányi tárhelyet biztosítunk, ha ez megtelik, akkor a már rögzített anyagok közül automatikusan törlődnek a korábbi felvételek időrendi sorrendben, kivéve azok, amelyeket megőrzésre állítottál be. A Record&GO Extra opció megvásárlásával (490 Ft/hónap) tárhelyed további 100 órával bővíthető. ^Andrea
  24. Nagypapa

    TV Box memória

    Az a gondom, hogy időnként kiirja, hogy nincs elég memória a felvétel bekapcsolásához. Nincs sok rögzített file. Nem lehet a memoria méretét növelni?
  25. Kedves @Simon Enikő! Ebben az esetben lépj be a Telekom alkalmazásba és azon belül az adott előfizetésnél a "SIM beállításai" csempét érints meg, majd az "Emeltdíjas hívás tiltás (0690)" és az "Emeltdíjas hívás tiltás (0691)" pontnál a csúszkát húzd el balra. Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  26. Kedves @ISBE! A Lenovo Ideatab Pro Wi-Fi elérhető már ajándék Moto Buds és érintőtollal szürke színben. Az ajánlatot ide kattintva találod weboldalunkon. ^Zoltán
  27. Telekom szakértő

    spam listára kerültünk?

    Szia Miklós! Kérjük, írd meg privát üzenetben az ismerősöd MT azonosítóját is a megfelelő beazonosításhoz. Vagy közvetlenül ő vegye fel velünk a kapcsolatot az m.me/TelekomHU felületen. Köszönjük az együttműködésedet! ^Kata
  28. Szia @Tibor77! Szomorúan olvastuk, hogy elégedetlen vagy szolgáltatásunkkal. Hibabejelentésedet tudjuk rögzíteni, amennyiben privát üzenetben megírod nekünk az adataid (MT azonosító, illetve mobiltelefonszámod)! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...