Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Tegnap 2025.10.16-án 10 óra körül hoztak új modemeket nekünk, de sajnos a laptopomon nem működik az internet. Kérem küldjenek ki valakit aki megjavítja amit meg kell javítani ahhoz hogy legyen internetem a laptopon.
  3. Üdvözlöm! Gyenesdiás Mély út 10/4 címen, illetve akár egész Gyenesdiás területen mikor válik köthetővé az optika? Köszönöm!
  4. Ha nem rendelkeztek pontos infóval, akkor eddig munka se zajlott... közel 3/4 év alatt azért lehetne látni a végét, minket egy projektnél kivágna már a megbízó, ha nem tudnánk mikor ér véget. Érdemes lenne a sajtós csapatnak kiadni egy - a közeljövő fejlesztései a Telekomnál - című sajtóközleményt, ami segítené az itteni moderátorok mindennapjait.. Az RCS frissítésnek semmi köze az iOS-hez, a 18-as verzió óta, így ez már nálatok álldogál. Gondolom idén ebből semmi se lesz, ami szomorú..
  5. Telekom szakértő

    Hálozat fejlesztés 9012

    Kedves Belzeus! Kérjük, írd meg nekünk pontos címedet privát üzenetben és utánanézünk a várható fejlesztéseknek. Köszönjük! ^Szilvi
  6. Ki lett már tárgyalva többször, hogy ez a jelenség nem "hiba". A Deutche Telekom szeretne pénzt kérni a CloudFlare-től hogy közvetlen peering-et biztosítson. A CloudFlare (és még más szolgáltatók) pedig nem szeretne fizetni ezért a Telekomnak. Így a Telekom nem biztosítja a közvetlen peering-et a CloudFlare-rel, ezért lassabb - nem "közvetlen" - útvonalon érkezik az adat a CloudFlare felől a Telekom hálózatába. A Magyar Telekom-nak ebbe sok beleszólása nincsen, mint leányvállalat, nekik kötelező a a Deutche Telekom routingját alkalmazni. A "kis helyi internetszolgáltatók" olyan routingot alkalmaznak a saját hálózatukon, amilyet akarnak, nem köti őket a Deutche Telekom.
  7. Tegnap
  8. Dózsa

    Hang csatornaváltásnál

    Köszönöm, de közben megtaláltam a Telekom Évi nevű felhasználónak adott válaszát. Sikerült a hangot kikapcsolnom.
  9. Dózsa

    Hang csatornaváltásnál

    Tisztelt Telekom! Újabban a távirányítóval leadott bármilyen parancsot egy idegesítő tájékoztatást adó hang kíséri. Hogyan tudom ezt kikapcsolni. Talán a látássérültek számára hasznos lehet, de engem csak bosszant. Üdvözlettel Farkas Pál
  10. Belzeus

    Hálozat fejlesztés 9012

    Üdv, Olyan kérdésem lenne, hogy a 9012-es körzetben ( Győr-Ménfőcsanak ) mikor terveznek Optikai hálózat kiépítést. Jelenleg a ********* váltotta a Telekom többségi tulajdonában álló Kalásznet. Az elmúlt években nem igazán történt fejlesztés, sem minőség sem sebesség terén. Helyi fórumot megkérdezve, elég sok érdeklődő lenne az optikai hálózat és a jobb minőségű szolgáltatás irányába. Előre is köszönöm a válasz(okat).
  11. Kedves Dombai Ferenc Gabor! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítóval valamint a mobil elérhetőségeddel privát üzenetben és továbbítjuk műszaki munkatársaink felé kivizsgálásra! ^Szilvia
  12. Az android tv setup box nem vezerelheto, teljesen “lefagyott” ujrainditast tobbszor elvegeztem, de nincs valtozas. 2 db van egyik a fszt-en, a masik az emeleten. Egyik sem mukodik, nem kezelheto. A wifi jelerositok nem mukodnek megfeleloen, szinten lefagyott allapotban vannak. 2 db itt is.
  13. Utolsó hét
  14. Üdvözletem! Érdeklődöm, hogy várható e Tatán hálózatfejlesztés a jövőben, ami az optikai hálózat elérhetőségét tenné lehetővé a tataiak számára? A számomra legfontosabb kérdés, hogy a ***** utca ** szám alatt elérhető lesz az optikai szolgáltatás és ez nagyjából mikor lesz várható? Köszönettel: Orosz László
  15. Szia Roland! A pontos cím ismeretében tudunk válaszolni a kérdésedre. Ehhez kérjük, írd meg privát üzenetben, de akár honlapunkon magad is ellenőrizheted: Telekom otthoni internet díjcsomagok. A településen épül az optikai hálózat is, legutolsó információnk szerint 2026. első negyedévében várható az elkészülte. Itt: Telekom Gigaerős otthoni internet hálózat is ellenőrizheted a címed, illetve fel is iratkozhat egy e-mail címmel, hogy értesítsünk, ha már megrendelhető lesz. ^Kata
  16. Szia Bence! Úgy látjuk, hogy kollégáink felvették a panaszod, folyamatban van az ügyed kivizsgálása. Hamarosan, de legfeljebb 30 napon belül hivatalos választ küldünk a kérdésedre. Addig egy kis türelmedet kérjük még. ^Kata
  17. @Telekom szakértő, köszi, elküldtem!
  18. Üdvözlöm! Milyen szolgáltatási lehetőség van Gyenesdiáson? Internetre, illetve tv-re gondolok.
  19. Üdv! Készülék vásárlással fordultam önökhöz havi részlet fizetésre szerettem volna 7 hónapja rendszeres fizető vagyok mégis a fizető képesség alapján el utasításra kerülök . Esetleg bármi segítség , hogy mi lehet a probléma? Kollégák a telefonban valószínűleg a lakcímet mondták vagy hogy régebben vissza éltek az adataimmal . Van otthoni szolgáltatásaim tv és internet. Leírom az mt azonosítóm ( *********) és kérem segítsenek megoldást találni mert semmilyen szolgáltatást nem tudok igénybe venni. Se havi díjas kártyát , sem plusz beltéri egységet sem! Hihetetlen!
  20. Telekom szakértő

    Igénybejelentés

    Szia @DLR! A rendelésed státuszát a Telekom fiókodba belépbe a "Megrendeléseim" menüpontban tudod ellenőrizni. Ha további kérdésed merülne fel, kérjük, küldd meg nekünk a rendelés azonosítóját privát üzenetben és szívesen segítünk! ^Zsolti
  21. DLR

    Igénybejelentés

    Időközben sikerült újra megrendelni,már össze is van készítve a csomag.De ma felhivott Vanda hogy készlethiány miatt törlődik a megrendelés,gondolom az első igénybejelentésre gondolt.
  22. Telekom szakértő

    Digitális jólét csomag

    Kedves unt3rHUNd! A DIGITÁLIS JÓLÉT ALAP MOBILINTERNET CSOMAG megrendeléséhez nincs szükség egyébre, mint személyi igazolványodra és lakcímkártyádra, személyesen üzleteinkben vagy a 1414-es számunkon kérheted. Részleteit itt láthatod honlapunkon. ^Szilvi
  23. Kedves Sándor! Kérjük, írd meg pontos címedet privát üzenetben és utánanézünk a várható fejlesztéseknek. Köszönjük! ^Szilvi
  24. Telekom szakértő

    Samsung Galaxya51 hivás

    Kedves davidjp! Milyen problémát tapasztalsz a csengőhangokkal? ^Szilvi
  25. Kedves tsh! Amennyiben nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. Kérjük, ha nem jártál sikerrel, keress minket ismét telefonon. Ebben az esetben kollégáinknak is jelezheted, hogy szeretnél értesítési telefonszámot megadni. ^Szilvi
  26. davidjp

    Samsung Galaxya51 hivás

    Problémáim vannak a bejövő hívások csengőhangjaival a Samsung telefonomon.
  27. Moon

    Xiaomi 15T pro

    Ez a telefon fantasztikus gyors szép letisztúlt hatékony 144hz kijelző gyönyörű kép minöség szép és éles kamerák én ajánlom
  28. Android eszköz eseten a Google keresési központ, Apple eszköz esetén a iCloud Lokátor funkcióval lehet megtudni az eszköz utolsó helyzetét (amennyiben ez engedélyezve volt rajta)
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...