Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Józsi21 belépett a közösségbe
-
Nekem ugyanez a hibaüzenet jelenik meg a tabletemen. A probléma az, hogy van rajta egy usb-c to hdmi port is, bár sose volt használva, mist sincs rádugva semmi. Megis érzékel egy másik kijelzőt... Most akkor az ilyen tabletek (se) nem támogatottak? Vagy le lehet ezt tiltani valahogy?
-
Zoli-Maci belépett a közösségbe
-
Sziasztok, Nekem is megjelent a zöld keret és bemondja a csatornát a frissítés után a box. Nekem nem jelentett megoldást a bénító gomb benyomva tartása. udv: Zoli
-
Telekom szakértő elkezdte követni Android tv gyors előre tekerés nem működik , TV csere történt , CAM modul (CI+) és 2 másik-t
-
Kedves @Kácsor Józsefné! Ha a TV szolgáltatást tőlünk veszed igénybe és a beltéri egységet (egységeket) nem tudod beüzemelni, szívesen segítünk. Egyéb esetben javasoljuk, egyeztess a gyártóval. ^Andrea
-
Kedves Hegedűs János Tibor! Köszönjük a jelzésedet! Folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Jelenleg számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Megértésedet köszönjük! ^Rita
-
fulopot belépett a közösségbe
-
Kaonon dmz-t állítani az adott routerre ami a másik alhálózatot szolgáltatja, es a másodlagos routeren kell megcsinálni a portnyitast routeren, virtualis szervert állítani az adott portra, hogy állandó legyen. Persze ha 1 hálózatot szeretnél az átjárhatóság miatt, akkor a kaon csak a másodlagos routernek szolgáltasson cimfentartassal, fix ip-vel, es a kaon a wifit se szolgáltassa, max. ha kell vendég wifit akarsz, ha szükséges. Szívesen
- Tegnap
-
jardesz megváltoztatta a profilképét
-
Telekom Tv Go Samsung Smart Tv
question válaszolt Hegedűs János Tibor Lienad bejegyzésére, itt: TV GO
A szlovák Telekomnál simán van Samsung támogatás már 3-4 éve... Szóval jó lenne, ha csipkednétek a **********... -
Szia @Etele von Bahnhof, Rendelkezésre álló információink szerint a közeljövőben nem várható, hogy beltéri egységink nélkül is biztosítani/ kínálni tudjuk a Telekom TV szolgáltatást. Természetesen, amennyiben bármilyen változás történik, azonnal közzétesszük ügyfélértesítési csatornáinkon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
- 11 válasz
-
- set-top-box
- tv
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Wargaming jatékok (WorldofTanks, WorldofWarships, stb) nem működnek a TELEKOM routerével mert az blokkolja a portokat
question válaszolt Telekom szakértő WargamingPlayer bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves WargamingPlayer! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, és együtt dolgozunk a mielőbbi megoldáson. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi -
Kedves gabo77! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, bízunk a gyors megoldásban. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
-
Android tv gyors előre tekerés nem működik
question válaszolt Telekom szakértő Brunnentaler bejegyzésére, itt: TV GO
Kedves Brunnentaler! Ez a funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el. Kérdés esetén, keress minket bátran a jövőben is! ^Szilvi - Utolsó hét
-
Etele von Bahnhof belépett a közösségbe
-
Sziasztok, barmilyen szandek a Telekom reszerol CI+ es DVB-C vetelre ? Elerheto mar az optikai megoldas felenk is, viszont addig nem valtok ****/***-rol internettel egyutt amig nem lesz DVB-c vetel. A set-top box meg plusz taviranyito semmikepp sem kell. Az egeszet csak bonyolitja, ki akarna allandoan a taviranyitokat keresgetni meg cserelgetni, nevetseges. a TV-m eleg okos, tud mindent, a plusz telekom streaming/replay szolgaltatasokra pedig semmi szuksege a legtobb embernek. Pedig kotnek mobil elofizetest is hozza, de igy biztosan nem valtok Telekomra. Udv
- 11 válasz
-
- set-top-box
- tv
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Kondor Zsolt belépett a közösségbe
-
Sarkadi Magdolna belépett a közösségbe
-
Brunnentaler elkezdte követni Android tv gyors előre tekerés nem működik -t
-
Sziasztok! Tudja valaki miért nem lehet egy műsor elejére tekerése után a vége felé tekerni? “gyors előre tekerés nem lehetséges” ezt írja ki. köszi előre is
-
Lencsés Tünde belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni Telekom wifi okos eszközök -t
-
Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a lehetőségeknek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
best01 elkezdte követni Telekom wifi okos eszközök -t
-
TiszteltTelekom! Internetes csomagot váltottam(4000/2000) és szerettem volna Kaon 1840-es Mesht vásárolni, de kb. egy hetes telefonálgatás után közölte -rendkivűl udvariasan - egy Úr, a Kaon 1840 az router és nem meshként használja a Telekom. A problémám : a honlapon miért hírdetik wifi6e meshként. Nekem van 1344 kaon, amit szintén a telekomtól vásároltam. Mivel dupla sebességü csomagra váltottam gondoltam a mesht is kicserélem dupla sebességűre. Sajnos ez nem sikerült. Van ennek valami ésszerű magyarázata? Üdvözlettel:László
-
Telekom szakértő elkezdte követni e-mail működése és Telefon nem müködik -t
-
Kedves erika70! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
Kedves György! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
Telekom TV SmartBox – SPDIF hangkimenet hibás formátum / hangkimaradások (Samsung HW-B450)
question válaszolt Telekom szakértő Kanesz bejegyzésére, itt: TV
Kedves Krisztián! Köszönjük a visszajelzésed. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, hogy illetékeseink személyre szabott választ/segítséget tudjanak adni. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani -
Vezetékes internet bekötése
question válaszolt Telekom szakértő Laszlo0 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Ezt a problémát optikai hálózat fejlesztés tudja megoldani. Kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítót vagy a pontos címet és utána kérdezünk, hogy várható-e az adott területen fejlesztés. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani -
Ne küldj emailben hatalmas képeket, max pár 10kB-ost..
-
Laszlo0 belépett a közösségbe
-
Kedves Ügyintéző! Vezetékes(nem optikai) internetet szeretnénk bekötni, a házhoz közeli villanyoszlopon, az ügyfélszolgálat elmondása szerint, viszont 5db csatlakozási lehetőség van amit már igénybe is vettek, így úgymond nincs szabad hely. Elmondásuk alapján nem kötnek rá többet mert az a szolgáltatás minőségét csökkentené a többi rá csatlakozónak is. Esetleg tudnak erre megoldást? Mi lehet következő lépés? Új doboz kihelyezés vagy bővítés a szolgáltatás romlása nélkül? Válaszát előre is Köszönöm! Üdvözlettel: László
-
Szűcs Ilona Margit belépett a közösségbe
-
Kedves Barna, Előre is köszönöm a segítséget! A napokban megérkezett a legújabb frissítés a boxra, azonban a hiba továbbra is fennáll. Bízom benne, hogy sikerül mielőbb megoldást találni erre a problémára. Üdvözlettel: Krisztián
-
Bizony időszerű lenne már hogy a Smart Tv-mre is lehessen telepíteni a Telekom Tv Go alkalmazást !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Miskolci13 belépett a közösségbe
-
T. Telekom ! Nem tudom, mi történt, de kb.két hónapja az e-mailjeim "nem találnak célba" ill. a címzett visszautasítja az átvételüket. Ezekben a levelekben, mellékletként fotókat küldtem at RTL időjárás jelentésekhez. Onna vettem észre, a problémát, hogy egy generált levéllel, megköszönték a beküldött fotókat. Ez a jelzett idő óta elmaradt. Próbáltam egy másik e-mail címről is - ***********@gmail.com- fotókat küldeni, de ott meg ezt a hibaüzenetet kaptam. Ehez sajnos nem értek!!! - " A távoli szerver a következő hibát adta vissza: '550 5.7.509 Hozzáférés megtagadva, a küldő t-online.hu domain nem felelt meg a DMARC ellenőrzésen, és a DMARC szabályzata elutasítás.' " MIt lehet tenni ? Üdvözlettel: Nagy György Válaszukat köszönettel a *********@t-online.hu e-mail címre várom.
-
Tisztelt Telekom! Csatlakozom azokhoz, akik jelezték, hogy nem tudnak a játékkal játszani. Már közel három hete nem lehet belépni sem a játékba, sem a Wargaming oldalára, még mobilról sem. Szeretnék mielőbbi megoldást kérni Önöktől, hiszen az év egyik legnagyobb eseménye zajlik a játékban, és nem szeretnék lemaradni róla. Köszönettel!
