Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt Hegyirabló alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Sziasztok! Jól látom, hogy megint erősebben érezhető ez Cloudflare bohóckodás? Mert ha igen, akkor elbúcsúzom a Telekomtól fájó szívvel, és keresek másik szolgáltatót. -
Tisztelt Telekom! Sajnos továbbra sem érkezik frissítés a Redmi 14c-re! A készülék még mindig Android 14.-en és Hyper os 1.0.8.0-ragadt! A családban van szolgáltató független Redmi 14 C amire már hónapokkal ezelőtt megjött az Android 15 a Hyper os 2 vel együtt! A kérdésem az lenne hogy a telefon hibája vagy még mindig nem fogadták el a frissítést a Telekomnàl? Üdvözlettel: Ádámku Jànos
-
Kedves @KatyiSajnáljuk a kellemetlenséget! Amennyiben gondod merül fel a szolgáltatásod működésében kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. ^Lia
-
Telekom fiók belépés asztali géppel...
question válaszolt Telekom szakértő Kopernecky bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Szia Kopernecky! Köszönjük a visszajelzést, örülünk, hogy már az előtt megoldódott a probléma, hogy megláttuk volna az üzeneted Egyébként az általános - Előzmény és süti törlés - Reklámblokkoló ideiglenes kikapcsolása - Inkognitó ablak használata módszerek egyike a legtöbbször be szokott válni ilyen esetekben, de ha nem vezetnének eredményre, akkor hibabejelentést is tudunk rögzíteni a mielőbbi megoldás érdekében. ^Dániel -
webmail 12 hónapos email-ek
question válaszolt Telekom szakértő TmpWebmail bejegyzésére, itt: Internet
Szia! A Webmail felület alap esetben nem törli a 12 hónapnál régebbi leveleket, így első körben a dátum szűrést érdemes ellenőrizni, hogy nincs-e beállítva 12 hónapra. Ha igen, akkor ezt a szűrést érdemes törölni. Érdemes megnézni, hogy a régi levelek, nem kerültek-e az archivált levelek közé. Ehhez kapcsolódóan érdemes átnézni, hogy van-e beállítva valamilyen szabály a levelezésedre, ami esetlegesen archiválja vagy törli a régi üzeneteket. Ha korábban levelezőprogramot használtál és így töltötted le a leveleidet (POP3), akkor a szerverről való törlés miatt a 12 hónapnál régebbi üzenetek már nem lesznek elérhetők a webmailen - ilyen esetben az adott levelezőkliensben tudod ellenőrizni, hogy megvannak-e a régebbi levelek. ^Dániel -
Katyi belépett a közösségbe
-
Csak a némítás gom 3mp-es nyomvatartása javaslat működik. Jó lenne, ha frissítéssel az előfizetőre bíznák, a lehetőségek közül mit választ. 3 napig kínlódtam ezzel . Rendkívül idegesítő, hogy minden egyes frissítés után van valami probléma.
- Tegnap
-
TmpWebmail belépett a közösségbe
-
A webmail fiókban nem érem el a 12 hónapnál régebbi email-eket. Hol lehet ezt a beállítást megváltoztatni
-
Telekom fiók belépés asztali géppel...
question válaszolt Kopernecky Kopernecky bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás
Megoldódott de nem tudom hogyan...😊 -
Zoli1993 elkezdte követni RCS iPhone készüléken és RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén -t
-
Zoli1993 belépett a közösségbe
-
Kopernecky elkezdte követni Telekom fiók belépés asztali géppel... -t
-
Szakértők ! Telekom fiókomba asztali géppel, (win 10 vagy 11 -el két asztali géppel) nem tudok belépni ! (A környékemen több telekomos sem....kérdeztem !) Rákattintok (Chrome, Edge, Firefox !) a "T. kom lakossági szolgáltatások" feliratra és 1 másodpercre bevillan,majd sötétebb lesz, inaktívra vált ! Tudtok erre valami választ adni ? Mobillal működik rendesen ! Köszönöm.
- Utolsó hét
-
Bakos Gábor belépett a közösségbe
-
Máté Imréné belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni Szerződés, számla , Segédoszlop minőségi tanúsítványa , Segédoszlop minőségi tanúsítvány és 2 másik-t
-
Segédoszlop minőségi tanúsítványa
question válaszolt Telekom szakértő Kijó bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk a kért adatokat ott! Köszönjük. ^Zsani -
Segédoszlop minőségi tanúsítvány
topic válaszolt Telekom szakértő Kijó bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves Kijó! Privát üzenetben felvettük Veled a kapcsolatot! Várjuk ott válaszodat! ^Zsani -
Köszönöm!
-
Szia, hogyan lehet privátban küldeni? Még új vagyok, nem igazán ismerem ki magam. Köszönöm
-
Segédoszlop minőségi tanúsítvány
topic válaszolt Telekom szakértő Kijó bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia Kijó! Szeretnénk neked segíteni, ezért kérjük, küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosító számodat! Ha esetleg nincs aktív Telekom szolgáltatásod, akkor a pontos címedre lesz szükségünk ahhoz, hogy a területileg illetékes kollégáinkkal egyeztetni tudjunk. Várjuk a visszajelzésedet! ^Gabriella -
Mikor lesznek készleten új Lenovo LOQ laptopok
question válaszolt Telekom szakértő WGábor bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Szia WGábor! Kérdéseddel kapcsolatban egyeztetünk az illetékes munkatársainkkal. Egyelőre a türelmedet szeretnénk kérni, amint visszajeleznek a kollégák, azonnal értesítünk. ^Gabriella -
Xiaomi Redmi Note 14 pro 5g frissités
question válaszolt Telekom szakértő Péter03 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Szia Péter03! Jelenleg ez a legújabb verzió, ami nálunk is elérhető, egyelőre a gyártótól nem kaptunk újabb szoftvert ellenőrzésre. Amint lesz lehetőségünk nyílik erre és az új szoftvert elfogadjuk, meg fog jelenni a készülékeden a frissítés lehetősége. Megértésedet és a türelmedet köszönjük! ^Gabriella -
Szerződés, számla
question válaszolt Telekom szakértő Heli József bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia József! A szerződést azonnal elküldjük neked, amint megrendelted a szolgáltatást. Ezt a Telekom fiókodban, a "Dokumentumok" fül alatt találod majd meg. Az első havi számládat pedig a megrendelést követő hónapban kapod meg. Ha elküldöd nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, vagy a szerződő fél nevét és a pontos címet, akkor szívesen ellenőrizzük a megrendelésedet, és pontosabb tájékoztatást tudunk adni. ^Gabriella -
Szerződés, számla
question válaszolt uzman Heli József bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves József A szerződés a Telekom fiókban egész biztosan megtalálható. A számla kiállítás is ugyanitt lesz látható. Amennyiben e-számlát választott, akkor e-mail-ben fog érkezni értesítés, papír alapú számlázás esetén a kiállítást követő néhány napon belül fog megérkezni a postaládába. A Telekom fiók regisztrációról itt talál bővebb információt: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2994/hogyan_hozhatok_letre_telekom_fiokot -
többen hívnak hogy hívtam őket
question válaszolt Telekom szakértő szajmon bejegyzésére, itt: Telefon
Szia Phoenix33! Számcserére nem lesz szükség, viszont mindenképp érdemes a problémát jelezni a biztonsági osztályunknak. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, téged is arra kérünk, hogy privát üzenetben küldd el nekünk a hívószámodat, valamint, hogy mikor hívtak és milyen számokról. Ezen kívül, kérjük, nyilatkozz arról is majd, hogy a fentebb jelzett 72 órás védelmi tiltást kéred-e a telefonszámodra. Várjuk a visszajelzésedet! ^Gabriella -
Poadcest stúdió használata
topic válaszolt Telekom szakértő Ildi321 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Szia Ildi321! Írd meg bátran a kérdéseidet, igyekszünk mielőbb segíteni. 😊 ^Gabriella -
Kijó elkezdte követni Segédoszlop minőségi tanúsítvány -t
-
Üdvözlet, Tudna valaki segíteni, hogy a Telekomos segédoszlop minőségi tanúsítványát hogyan lehet megszerezni? Hozzám a telekre állítottak egy ilyen oszlopot az internet miatt, de nincsen róla semmi dokumentációm Szükségem lenne a minőségi tanúsítványára ennek az oszlopnak.
-
Kedves @polk! A fórumon regisztrált e-mail címedről a forum@telekom.hu címre küldött levélben kérheted regisztrációd törlését. Köszönöm és szép napot kívánok! Telekom Fórum közösségi manager
-
WGábor belépett a közösségbe
-
Azt szeretném kérdezni hogy mikor lesznek készleten új Lenovo LOQ gamer laptopok amikben már a 50 Nvidia videókártyák vannak már benne?
-
Egyébként így jártam, megnézzük a meccset kivetítőn, semmi! 😁 A rokonom könnyesre röhögte magát. 😅😅😅 Az államokban ilyennel még nem találkozott!