Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Az internetkapcsolatot a saját ingatlanodon belül (a portára gondolok) szabadon megoszthatod, ezt nem tiltja semmilyen szabályozás. 🙂
- Today
-
schmidtlaszlo belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Lenne egy kérdésem ami inkább jogi mint informatikai. Van egy ház és egy lakható melléképület ugyanaz a cím alatt egy kertben. A melléképület hátul van, oda van bekötve koax Telekom internet. Ha szeretnék internetet az első házban is, akkor van esély arra, hogy a Telekom beköti oda is, annak ellenére hogy ezen a címen már van szolgáltatás.? Lehet egy cím alatt két szolgáltatás két külön néven? Tehát a házban és a melléképületben egy-egy kábelmodem? Felhívtam a Telekomot és azt mondták, hogy nem lehet, csak akkor ha ugyanannak az ember nevén lenne mindkét internet. Ezen meglepődtem. Ez biztos így van vagy félreinformáltak? Másik kérdés: összesen van 5 számítógép. Azt mondta a Telekom, hogy akárhány gépet rá lehet kötni egy internetre, wifivel és kábellel is. Akkor elméletileg jogi akadálya nem lenne annak, hogy kültéri utp kábelt áthúzzak a másik épületbe. Ott csak egy számítógép van, a melléképületben 5. A két épület egy család közös tulajdona, tehát nagymama, nagypapa, két lányuk és a férjeik és lányaik gyerekei. Mivel használjuk a fájl és nyomtatómegosztást, helyi hálózat ígyis-úgyis kellene. Ha két internet lesz bekötve külön a két épületbe, akkor vpn-nel tudnánk ezt megoldani. Már 200 Mbps a feltöltési sebességünk. Annyi elég lenne.
-
Lerchné Hajdú Ágota belépett a közösségbe
-
A tvgo -n napok óta E115-ös hiba kód jelenik meg. Már újra telepítettem de ez sem segített. Mi ilyenkor a teendő?
- Tegnap
-
Seres Lajos Mihály belépett a közösségbe
-
Port forwarding Assetto Corsa
question válaszolt Telekom szakértő fantommol bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves fantommol! A díjmentesen hívható 1414-es számon érheted el, ahol elsőként Vanda fogad. Elegendő rövid 1-2 szavas válaszokat adni a feltett kérdéseire és átkapcsol illetékesekhez. Itt találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez. ^Petra -
Telekom szakértő elkezdte követni Port forwarding Assetto Corsa , adategyeztetés és Adategyeztetés -t
-
adategyeztetés
question válaszolt Telekom szakértő Szabóné dr.Sós Anikó bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Kedves Szabóné dr.Sós Anikó! Elsőként azt javasoljuk, hogy töröld a böngészési előzményeket vagy egy másik böngészőben indítsd el az adategyeztetést (itt). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett Domino számot, hogy ellenőrizhessük! ^Petra -
Adategyeztetés
question válaszolt Telekom szakértő Nana bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Kedves Rab Jenőné! Ebben az esetben nincsen teendőd, mert kizárólag Domino kártya használata esetén szükséges az éves kötelező adategyeztetést elvégezni. ^Petra -
adategyeztetés
kérdés hozzáadott: Szabóné dr.Sós Anikó, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
A Telecomnál az előfizetéses telefonomon kivülk van egy Dominó kártyás okostelefonom,ennek adategyeztetését nem tudom elvégezni,mert a gép azt írja ki,nem a Telekomhoz tartozik,ez nem igaz.Miért nem tudom az adategyeztetést elvégeztni? -
Köszönöm szépen! És azt hogyan is kéne? Mármint felvenni a kapcsolatot a műszaki csoporttal. Írjak Vandának és majd ő odairányít? Vagy van egy konkrét telefonszám hozzájuk? Nem kéne nekik is látniuk a feltöltött fájlokat? Vagy az a chat-en keresztül is fel tudom nekik tölteni?
-
Esetleg még azt volna érdemes megnézni, hogy nincs-e telepítve valami vírusvédelmi vagy biztonsági esetleg vállalati felügyeleti szoftver. Ezekben is elő szokott fordulni ilyen értesítés szűrő funkció.
-
Mindybrandt belépett a közösségbe
-
Rab Jenőné belépett a közösségbe
-
Adategyeztetés
question válaszolt Rab Jenőné Nana bejegyzésére, itt: Adategyeztetés feltöltőkártyás előfizetőknek
Nem vagyok feltöltő kártyás. -
Számla részletzés
question válaszolt Telekom szakértő Vass Áges bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia @Kovács krisztina katalin! Miben lehetünk a segítségedre? 😊 ^Zoltán -
Port forwarding Assetto Corsa
question válaszolt Telekom szakértő fantommol bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves @fantommol Lakossági csomagok esetén NAT-olt címeket már nem tudunk sajnos biztosítani. Viszont nagy valószínűséggel tudunk megoldást találni a problémádra. Kérjük, amint van rá lehetőséged vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk műszaki csoportjával. Ők hasonló esetekben a router beállításain tudnak segíteni és ez megoldást is jelenthet Neked. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár -
RCS szolgáltatás támogatása iOS 18 rendszerek esetén
question válaszolt Telekom szakértő vilix bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Whatevs! Egyelőre ez a szolgáltatás még nem működik, viszont dolgozunk rajta, hogy a későbbiekben változzon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár - Utolsó hét
-
Bocsánat, tovább kutatva a neten, néhány helyen szó van valamiféle NAT-ról (NAT-olásról), amit külön kell(ene) kérni az ügyfélszolgálattól. Lehet, hogy egyszerűen az lenne a problémám megoldása? Egyáltalán mi a búbánat az, és miért nem automatikus? Ennek van valami konkrét oka?
-
Érdemes volna még az eszköz webes felületén ellenőrizni a hálózati kapcsolat adatokat. Lehet, hogy csak a gpon led hibásodott meg és azért nem világít. Vagy ha az eszközből valami miatt törlődtek a PPPoE bejelentkezési adatok, az is lehet az ok - ezeket a szerződéskötéskor kapott dokumentumokban vagy a Telekom fiókban megtalálod és az alapján be lehet írni a megfelelő menüpontba.
-
fantommol elkezdte követni Port forwarding Assetto Corsa -t
-
Szép napot! Átnéztem a hasonló témájú hozzászólásokat, de nem találtam megoldást a problémámra: szeretnénk itthon, a saját hálózatunkon együtt játszani, de sehogy se tudom beállítani a port-továbbítást a WAN Settings-ben. Minden gép saját IP-vel rendelkezik, az én gépem lenne a HOST (192.168.1.140), a fiamnak (192.168.1.150) pedig az enyémre kéne majd csatlakoznia. Csatolom a router infóját, a szerverbeállítási adatokat és a log-fájlt, melyben pirossal kiemeltem a (szerintem) fontosabb információkat. Segítségüket előre is köszönöm! Üdvözlettel: Molnár Lajos output20250710_165958.rtf
-
fantommol belépett a közösségbe
-
Whatevs belépett a közösségbe
-
Valaki tudja, hogy ez mukodik mar azota esetleg vagy varhato, hogy mukodjon valaha? Ez az egy technikai feltetel hianyzik jelenleg az iMessage <> Android kommunikaciohoz, ami sokak eletet megkonnyitene.
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hálózat kiépítése , HomeBox problema és Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma -t
-
Kedves grofkende! Kérjük, áramtalanítsd az eszközt ismét és a visszakapcsolás után pár perccel később ellenőrizd, hogy történt-e változás! Ha nem, akkor sincs ok az aggodalomra, segítünk! Ez esetben kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk teljes neved, MT azonosítódat és mobilszámodat, hogy rögzíthessünk egy hibajegyet az előfizetésedhez, melyet szakértőink kivizsgálnak. Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
-
Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma
question válaszolt Telekom szakértő OldMike bejegyzésére, itt: TV
Szia OldMike! Megkaptuk privát üzenetedet is, köszönjük! Felvettük a kapcsolatot illetékes területünkkel, a megoldásig szíves türelmedet kérjük! Jelentkezni fogunk, amint információt kapunk az ügyeddel kapcsolatban. ^Erika -
Ez pusztán csak időhúzás hogy addig is fizesse szépen mindenki az sms díjakat. Hiszen az rcs-ből nincs semmi haszna a cégnek…
-
grofkende belépett a közösségbe
-
Van egy HomeBox a szobamba amit ujrainditas utan nm lehet ,,hasznalni,, alias nincs internet. Reggel lassu volt a net, volt net de ****, mondom újraindítom ezt a HomeBoxot, újraindítas után az osszes LED világított kivéve az internet nem ami ugye jelzi h van e internet. Aztan következő újraindítás utan PON led nem vilagitott ami az opitkai kábelnek a ledje. Én a ket újraindítás kozt az optikai kabelhez nem nyultam. Azota a PON nem vilagit (azon kivul minden aminek kell) és nincs internet eleres az egesz hazba (maga az internet LED vilagit) ezutan az optikai kabel ,,box,,-ot is megneztem hogy jol van e bedugva kihuztam meg vissza. Azota semmi biztan benne hogy visszajön de szerintem ,,el****,, valamit mert reggel neg ha semmi értékű is de volt net. Valakinek hasonlo probléma vagy megoldas?
-
Mr. V. belépett a közösségbe
-
Szia Dániel! Köszönöm a választ. fIREFOX, Chrome és Edge böngészővel próbáltam, mindegyiknél az inkognitót is. Csak egy PC-m van, de két Xiaomi mobiltelefonon is próbáltam. Az egyiken Edge, a másikon Chrome van. Az eredmény minden esetben ugyanaz, mint amit leírtam. Az előzmények törlése sem segített. Egyébként az Alkalmaz-ra kattintás után a címsorban ez látszott (még az újratöltés előtt): https://192.168.0.1/wifi.cgi?sessionKey=974352905 Megjegyzem, hogy ez a probléma már legalább egy évvel ezelőtt is jelentkezett, csak akkor nem foglalkoztam tovább vele, de most fontos lenne. Azt nem tudom, hogy a mostani verzióra frissítés akkoriban történt-e. Megírom majd az MT azonosítómat.
-
Kedves Máró Sándor Péter! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a pontos címet házszámmal együtt és utánanézünk kérdésednek. Várjuk megkeresésed, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
-
Tphone 2 Pro frissítés
topic válaszolt Telekom szakértő István1996 bejegyzésére, itt: Közösségi témák
Kedves István! A gyártói szerviz a beküldött eszközöket, 15-30 napos határidővel vállalja, hogy javítani tudja. Javasoljuk, hogy érdemes lenne a gyártói szervizhez közvetlenül bemenned és ott érdeklődni, hogy van-e lehetőség, hogy a helyszínen megjavítsák ezt számodra. A gyártói szervizek elérhetőségét honlapunkon ide kattintva tekintheted meg. ^Rita -
Sandor Maro elkezdte követni Hálózat kiépítése -t
-
Kedves Telekom Fórum felhasználók! Kaptam egy új információt, miszerint Hajdúböszörmény területén a Telekom engedélyt kapott a hálózatfejlesztésre. Van-e aki ezt tudja igazolni? Esetleg Telekomos munkatárs? (Utca: Külső-Újvárosi utca) Köszönettel, Máró Sándor Péter