Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Csak egy kérdésem lenne. Hogy lehet az, hogy az "anya cégnél" Németországban már működik az RCS? Amúgy már tavaszra ígértétek. Van egy közmondás: "Szegény ember, aki még ígérni sem tud"
  3. Today
  4. Szia @Bajnóczi Csaba, Azonnal utána nézünk a megrendelésednek, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a megrendelés számát vagy az MT azonosítódat, amihez az igényleadás történt. ^Oszkár
  5. Értem,köszönöm.. Azonban nekem.2025.07.01 az android biztonsági frissítésem.. Azóta eltelt pár hónap már
  6. dy23d

    KAON CG 3006 Port nyitási probléma

    Teljes mértékben egyetértek Gáborral a CG 3006 modemmel kapcsolatos problémák kapcsán. Nálam is hasonló helyzet alakult ki – a számítógépen minden zökkenőmentesen működik, a sebesség és a ping stabil, miközben az Xboxon a NAT típus gyakran nem nyitott, és a sebesség drasztikusan csökken.
  7. Tisztelt Telekom! 2025.10.14-én rendeltem egy a táegyban jelzett készüléket 10.17-i házhozszállítással. Mivel nem érkezett meg, megkeresésemre közölték, hogy informatikai hiba történt és felvesznek egy hibajegyet, bla-bla-bla Úgy gondolom ezzel a semmitmondó válasszal az ideiglenes készlethiányukat szeretnék leplezni. Az oldalon viszont jelenleg is elérhető a készülék. Valós a feltételezésem?
  8. Kedves Barsi Péter! Teljesen megértjük, hogy izgatottan várod a legújabb szoftverfrissítést a Xiaomi készülékedre, és szeretnéd a lehető leghamarabb megkapni. 😊 Mielőtt egy új szoftververzió eljuthat a te telefonodra, a gyártónak (esetünkben a Xiaominak) el kell küldenie azt hozzánk, hogy alaposan letesztelhessük. Ez egy fontos lépés, mert így tudjuk biztosítani, hogy a frissítés tökéletesen és stabilan működjön a hálózatunkon, és ne okozzon semmilyen problémát a használat során. Egyeztettünk munkatársainkkal, és jelenleg még nem kaptuk meg a legújabb szoftvercsomagot a Xiaomitól tesztelésre. Amint ez megtörténik, a kollégáink azonnal megkezdik a munkát. Biztosíthatunk róla, hogy amint egy frissítés átmegy a tesztjeinken és megkapja a jóváhagyást, a lehető leggyorsabban elérhetővé tesszük. 👍 Köszönjük szépen az eddigi és további türelmedet! ^Szilvia
  9. Kedves thomile! A Telekom TV GO sajnos valóban nem működik a szóban forgó eszközön és egyelőre pontos információval az elérhetőségéről nem rendelkezünk. Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán, bízunk benne, hogy a későbbiekben itt is elérhetővé válik. Pillanatnyilag számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Türelmedet és megértésedet nagyon szépen köszönjük! ^Szilvia
  10. Tegnap
  11. Hello! Olyannal kapcsolatban érdeklődnék, hogy kb mikor lesz elérhető a kédszülékemre a xiaomi hyperos 3? Készülékem: Xiaomi 15 Ultra VOAEUXM jelenlegi verzió: 2.0.204.0.voaeuxm Már jóideje nem kaptam frissítést a készülékre. Miért lehet ez egyébként?
  12. Teo

    Telekom TV Go applikáció Android TV-re.

    Kedves thomile! A tvgo szolgáltatást 2014-ben indította a Telekom. Azóta igérik hogy televíziós platformokra is kifejlesztik az alkalmazàst. Azóta eltelt cirka 11 év és semmilyen érdemi előrelépés nem történt. Nem hiszem hogy a fejlesztők ennyire ********* a cégnél, sokkal inkább a plusz pénzért kiadott további beltéri egységek által termelt nem kis bevétel lehet a háttérben. Viszont ha nincs igazam a pénzéhséggel kapcsolatban akkor lehet hogy már akár a XXV. században elérhetővé válik az áhított szolgáltatás.
  13. thomile

    Telekom TV Go applikáció Android TV-re.

    Kérdés! Már 1 év is eltelt az igérettel, hogy Android Tv-én is használható lesz a Telekom Tv go.... De még mindig nem sikerült! Persze, ez csak a Telekomnál van így, más szolgáltatóknál tökéletesen működik! Szóval! Mikor lesz elérhető Android Tv-re is a szolgáltatás?
  14. Utolsó hét
  15. Kedves @gabka913! Szívesen utánanézünk kérdésednek, ehhez kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett konkrét címedet (házszámmal vagy emelet- és ajtószámmal). Együttműködésedet köszönjük! ^Lia
  16. Üdv, Több hónapja, 2025 július óta ki van építve az optikai hálózat az utcánkban. Előfizetni még mindig nem tudunk. Ha jól tudom valami engedélyeztetésre vár ez a szakasz, de irreálisan sok idő eltelt már. Lehet tudni valami pontosabb infót, hogy mikor fizethetünk elő az optikai internetre? Az egész környék erre vár. Dunavarsány Homok utca, Erdőalja utca, Katonarét utca Köszönöm, Gábor
  17. Szia Keneseij! Legfrissebb információnk szerint a településen várhatóan 2026 első negyedésvében lesz üzemelő a hálózatunk. Ennél konkrétabb időponttal egyelőre nem szolgálhatunk, mivel a fizikai infrastruktúra elkészülte után számos további lépés szükséges ahhoz, hogy az előfizetők beköthetők legyenek és ezek között vannak olyanok is, amik idejére nincs ráhatásunk. Köszönjük szépen megértésedet és türelmedet! ^Kata
  18. Kedves @Csehla83! 👋 Biztosíthatunk róla, hogy mi is aktívan dolgozunk az RCS bevezetésén 🚀, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél hamarabb elérhető legyen az Apple készülékeken 🍎, de ahogy említettük, ez nem csak tőlünk függ. 🤝 Amint konkrét bejelentés érkezik, azonnal tájékoztatni fogunk mindenkit a hivatalos csatornáinkon. 📣 Addig is nagyon köszönjük türelmedet és megértésedet! 🙏 ^Zoltán
  19. Szia Rita! Ahogyan Uzman írta, be kell állítanod az új eszközhöz való csatlakozást. Amennyiben szeretnéd igénybe venni technikus segítségét, 1414-es számunkon kérheted. Ha ügyintézőnk úgy ítéli meg, hogy telefonon megoldást tud nyújtani neked, akkor megpróbál díjmentesen segíteni. Ha ez nem lehetséges, akkor felajánlja a helyszíni munka megrendelését. További részleteket és a díjazást honlapunkon olvashatod.^Kata
  20. Sanyi2

    Kapcsolat az EA szerverekhez

    Az EA FC 26 játékban nagyon nagy késés van online módokban, és kiderítettem, hogy a kapcsolat az USA-n keresztül megy az EA szerverekhez, nem pedig az európai adatközpontba (Frankfurt). tracert easo.ea.com parancs alapján a végső IP 159.153.71.xx kb. 120 ms pinggel érhető el, ami az EA amerikai szervere (California). Próbáltam már a google DNS-t és a Cloudfare DNS-t is beállítani, de egyikkel se javult. Kérem nézzék meg a Magyar Telekom → EA (Electronic Arts) útvonalat / peeringet, mert korábban közeli (Frankfurt) útvonalon ment, és akkor 20 ms körüli volt a késés.
  21. Kedves Rita! A laptop wifin vagy kábelen csatlakozik a Telekomos eszközhöz? Ha wifin, akkor előbb csatlakoztatni kell az új hálózathoz, mivel a kapott eszköz adatai eltérnek az előzőtől - ezt a rajta lévő fehér matricán lehet ellenőrizni, valamint ezen vannak a szükséges jelszavak is.
  22. Tegnap 2025.10.16-án 10 óra körül hoztak új modemeket nekünk, de sajnos a laptopomon nem működik az internet. Kérem küldjenek ki valakit aki megjavítja amit meg kell javítani ahhoz hogy legyen internetem a laptopon.
  23. Üdvözlöm! Gyenesdiás Mély út 10/4 címen, illetve akár egész Gyenesdiás területen mikor válik köthetővé az optika? Köszönöm!
  24. Ha nem rendelkeztek pontos infóval, akkor eddig munka se zajlott... közel 3/4 év alatt azért lehetne látni a végét, minket egy projektnél kivágna már a megbízó, ha nem tudnánk mikor ér véget. Érdemes lenne a sajtós csapatnak kiadni egy - a közeljövő fejlesztései a Telekomnál - című sajtóközleményt, ami segítené az itteni moderátorok mindennapjait.. Az RCS frissítésnek semmi köze az iOS-hez, a 18-as verzió óta, így ez már nálatok álldogál. Gondolom idén ebből semmi se lesz, ami szomorú..
  25. Telekom szakértő

    Hálozat fejlesztés 9012

    Kedves Belzeus! Kérjük, írd meg nekünk pontos címedet privát üzenetben és utánanézünk a várható fejlesztéseknek. Köszönjük! ^Szilvi
  26. Ki lett már tárgyalva többször, hogy ez a jelenség nem "hiba". A Deutche Telekom szeretne pénzt kérni a CloudFlare-től hogy közvetlen peering-et biztosítson. A CloudFlare (és még más szolgáltatók) pedig nem szeretne fizetni ezért a Telekomnak. Így a Telekom nem biztosítja a közvetlen peering-et a CloudFlare-rel, ezért lassabb - nem "közvetlen" - útvonalon érkezik az adat a CloudFlare felől a Telekom hálózatába. A Magyar Telekom-nak ebbe sok beleszólása nincsen, mint leányvállalat, nekik kötelező a a Deutche Telekom routingját alkalmazni. A "kis helyi internetszolgáltatók" olyan routingot alkalmaznak a saját hálózatukon, amilyet akarnak, nem köti őket a Deutche Telekom.
  27. Dózsa

    Hang csatornaváltásnál

    Köszönöm, de közben megtaláltam a Telekom Évi nevű felhasználónak adott válaszát. Sikerült a hangot kikapcsolnom.
  28. Dózsa

    Hang csatornaváltásnál

    Tisztelt Telekom! Újabban a távirányítóval leadott bármilyen parancsot egy idegesítő tájékoztatást adó hang kíséri. Hogyan tudom ezt kikapcsolni. Talán a látássérültek számára hasznos lehet, de engem csak bosszant. Üdvözlettel Farkas Pál
  29. Belzeus

    Hálozat fejlesztés 9012

    Üdv, Olyan kérdésem lenne, hogy a 9012-es körzetben ( Győr-Ménfőcsanak ) mikor terveznek Optikai hálózat kiépítést. Jelenleg a ********* váltotta a Telekom többségi tulajdonában álló Kalásznet. Az elmúlt években nem igazán történt fejlesztés, sem minőség sem sebesség terén. Helyi fórumot megkérdezve, elég sok érdeklődő lenne az optikai hálózat és a jobb minőségű szolgáltatás irányába. Előre is köszönöm a válasz(okat).
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...