Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba
question válaszolt TamaS-51p62KXh Amateur bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Mint fentebb írtam, volt már többször jeletnve a hiba minden adattal együtt, a hiba okát is ismerem, mégis leráznak mindíg a "biztonság" -ra hivatkozva. A hiba okát is írtam, google függőség. De csak a poén kedvéért írtam privátban... Talán egyszer elárulják, miért kell "biztonsági okokból" a google ökoszisztémán keresztül tolnia az alkalmazásnak a bejelentkezési folyamatot... -
Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba
question válaszolt Telekom szakértő Amateur bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves @TamaS-51p62KXh! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Ha az app újratelepítése nem segített, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az alábbi adatokat és hibajegyet rögzítünk: · Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz) · Operációs rendszer verziója (pl. 12) · Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között) · Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI) · Pontos hiba leírása. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia -
Telekom szakértő elkezdte követni Unifi 5G Max Outdoor -t
-
Kedves @cina! Kérjük, hogy keresd ez ügyben az üzleti elérhetőségeinket ide kattintva: Elérhetőségek - Telekom üzleti szolgáltatások. Köszönjük!^Lia
-
Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba
question válaszolt TamaS-51p62KXh Amateur bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Nálam ugyanezzel a hibaüzenettel nem enged belépni az alkakmazás androidon kis megszskítással kb 1.5 éve. (Most 2025.12.13. 12:00 CET - 2025.12.13. 13:30 CET -közt sem, ha annyira fontos a hiba ideje.) Az ügyfélszolgálat felé több módon is jeleztem a problémát. E-mail -ben hiányoltak valamilyen személyes adatot, ami ahhoz nem kellett, hogy postai úton válaszoljanak. Az a válasz arról szólt, hogy a személyes adatok nélkül nem tudnak beazonosítani (de a címem az megvolt, szóval beazonosítottak, csak értelmes választ nem adtak). Telefonon sokszor sablon lerázást, a kedvesség teljes hiányát és hülyének nézést kaptam, mivel tudom mi a probléma, csak a fejlesztők nem hajlandóak változtatni rajta. Illetve egyszer volt SZERVER OLDALI változtatás, ami után működött a bejelentkezés egy ideig. Gondolom egy másik fejlesztő észlelte, hogy "elrontották" a munkáját és vissza állította (ami miatt a bejelentkezés ismét nem megy). A hiba pontos oka, hogy bár az android verzió megfelel a minimum követelményeknek és a legfrissebb alkalmazás van telepítve (sokszor újra telepítve), a google play áruház tiltva van, emellett pár más google alkalmazás (és szolgáltatás) is. A Telekom szerint biztonsági okokból (ez volt a legértelmesebb válasz eddig) nem lehet bejelentkezni google szolgáltatások nélkül. Bár ez azért érdekes, mert már android 5 előtt is tiltva volt a play áruház, mégis működött, sőt több készülékkel, android és Telekom-alkalmazás verzióval később is, de ugyanúgy google play áruház nélkül. Szóval a google -el való immár túl szoros kqpcsolat (vagy annak sikertelensége) okozza a hibát. Pontosan leírtam, elmqgyaráztam a dolgot, de én vagyok a hibás, illetve a telefonom. Google play áruház és sok más google alkalmazás nélkül működik a mobilomon minden fontos dolog (csak a szükségtelen google szolgáltatások nem). A böngészőkben (Google Chrome (igen, google termék és igen, működik); Firefox, stb.) működik a bejelentkezés mobilon is a telekom.hu -n, így a biztonsági probléma szerintem a Telekom alkalmazás. A bejelentkezési procedúrát a GMS -en (illetve a play áruházon és a google play szolgáltatásokon) vinné keresztül, amivel indokolatlanul von be a folyamatba 3. felet. (Nem járultam hozzá az adataim 3. félnek történő átadásához.) Eközben lekérdezné az addig telepített alkalmazás listát és a fizetési előzményeket, illetve "természetesen" mindent is jelentene a google -nek. Miért? Mi köze a bejelentkezéshez a google -nek? A Telekom -nak mi köze ahhoz, milyen más alkalmazást használok és miért fizettem (még a play áruház tiltása előtt)? Javaslom a "biztonság" érdekében (ha erre hivatkoznak) szakadjanak le a google -ről, (a süti tájékoztatóban sem kellene saját sütiként hivatkozni a google egyik szolgáltatására) és: A bejelentkezési procedúrát böngészőn keresztül oldják meg (ha az Idomsoft -nak megy, nem nagy feladat), ahogy ezt meg tudja oldani rengeteg alkalmazás és szolgáltatás. Pláne, hogy ha akarom, ha nem aktív 2fa van, amivel szerintem a biztonság is megoldott, hiszen e-mail -ben kapott egyszer használatos kódot is meg kell adni. Bezzeg a komolyabb TOTP nem megoldott, ha már annyira fontos lenne a valódi biztonság. Inkább legyen TOTP is, ezzel harmadik faktort is adva a bejelentkezéshez, ha már tényleg fontos a biztonság... (Megjegyzem, a Telekom TVGo alkalmazás működik 1 faktoros belépéssel és google függetlenül, pedig a kikölcsönzéssel lehet kárt okozni ha bejut valaki a fiókba... Biztonság, ugye? Minden bizonnyal... 🙄) -
cina elkezdte követni Unifi 5G Max Outdoor -t
-
Tisztelt Telekom! Szeretnék érdeklődni, hogy a januárban megjelenő Unifi 5G Max OutDoor (https://eu.store.ui.com/eu/en/category/internet-solutions/collections/unifi-5g-max/products/u5g-max-outdoor-eu) routerhez milyen korlátlan, akár üzleti 5G-s internet szolgáltatás rendelhető? Az eszközt a belső 5G árnyékolás miatt kültéri elhelyezéssel szeretnénk üzemeltetni, a nagyobb sávszélesség igény miatt. Az ablakon kívül 5G NSA -84 db, ablakon belül -111 db-el fogható. Ezt szeretnénk kihasználni. Köszönettel. Zsolt.
-
Szörényi Patrik belépett a közösségbe
-
Tv go másodlagos képernyő hiba tableten
question válaszolt Telekom szakértő Laca72 bejegyzésére, itt: TV GO
Szia @Józsi21, Ha magán a tableten használod a Telekom TV GO-t és nem egy kiterjesztett képernyőn akkor ez hibás működésre utalhat. Javasoljuk, hogy töröld az alkalmazást, ellenőrizd, hogy van-e elérhető szoftverfrissítése a tabletnek és az alkalmazásnak. Bízunk benne, hogy ezt követően már nem fogsz hibával találkozni. Ha mégis, kérjük, privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, MT azonosítód és a Telekom TV GO-hoz használt e-mail címed elküldésével. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár - Tegnap
-
Szia Zoli- Maci! Ez a megoldás eddig mindenknek működött, legalább 5 másodpercig tartsd nyomva vagy ha ez mégsem megy, A Beállítások menüben kapcsold ki a "Talkback"-et. ^Kata
- Utolsó hét
-
Józsi21 belépett a közösségbe
-
Nekem ugyanez a hibaüzenet jelenik meg a tabletemen. A probléma az, hogy van rajta egy usb-c to hdmi port is, bár sose volt használva, mist sincs rádugva semmi. Megis érzékel egy másik kijelzőt... Most akkor az ilyen tabletek (se) nem támogatottak? Vagy le lehet ezt tiltani valahogy?
-
Zoli-Maci belépett a közösségbe
-
Sziasztok, Nekem is megjelent a zöld keret és bemondja a csatornát a frissítés után a box. Nekem nem jelentett megoldást a bénító gomb benyomva tartása. udv: Zoli
-
Telekom szakértő elkezdte követni Android tv gyors előre tekerés nem működik , TV csere történt , CAM modul (CI+) és 2 másik-t
-
Kedves @Kácsor Józsefné! Ha a TV szolgáltatást tőlünk veszed igénybe és a beltéri egységet (egységeket) nem tudod beüzemelni, szívesen segítünk. Egyéb esetben javasoljuk, egyeztess a gyártóval. ^Andrea
-
Kedves Hegedűs János Tibor! Köszönjük a jelzésedet! Folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Jelenleg számítógépen, a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás. Megértésedet köszönjük! ^Rita
-
fulopot belépett a közösségbe
-
Kaonon dmz-t állítani az adott routerre ami a másik alhálózatot szolgáltatja, es a másodlagos routeren kell megcsinálni a portnyitast routeren, virtualis szervert állítani az adott portra, hogy állandó legyen. Persze ha 1 hálózatot szeretnél az átjárhatóság miatt, akkor a kaon csak a másodlagos routernek szolgáltasson cimfentartassal, fix ip-vel, es a kaon a wifit se szolgáltassa, max. ha kell vendég wifit akarsz, ha szükséges. Szívesen
-
jardesz megváltoztatta a profilképét
-
Telekom Tv Go Samsung Smart Tv
question válaszolt Hegedűs János Tibor Lienad bejegyzésére, itt: TV GO
A szlovák Telekomnál simán van Samsung támogatás már 3-4 éve... Szóval jó lenne, ha csipkednétek a **********... -
Szia @Etele von Bahnhof, Rendelkezésre álló információink szerint a közeljövőben nem várható, hogy beltéri egységink nélkül is biztosítani/ kínálni tudjuk a Telekom TV szolgáltatást. Természetesen, amennyiben bármilyen változás történik, azonnal közzétesszük ügyfélértesítési csatornáinkon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
- 11 válasz
-
- set-top-box
- tv
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Wargaming jatékok (WorldofTanks, WorldofWarships, stb) nem működnek a TELEKOM routerével mert az blokkolja a portokat
question válaszolt Telekom szakértő WargamingPlayer bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves WargamingPlayer! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, és együtt dolgozunk a mielőbbi megoldáson. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi -
Kedves gabo77! A gondot jeleztük a Wargaming szerver üzemeltetője felé, bízunk a gyors megoldásban. Türelmedet addig is köszönjük! ^Szilvi
-
Android tv gyors előre tekerés nem működik
question válaszolt Telekom szakértő Brunnentaler bejegyzésére, itt: TV GO
Kedves Brunnentaler! Ez a funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el. Kérdés esetén, keress minket bátran a jövőben is! ^Szilvi -
Etele von Bahnhof belépett a közösségbe
-
Sziasztok, barmilyen szandek a Telekom reszerol CI+ es DVB-C vetelre ? Elerheto mar az optikai megoldas felenk is, viszont addig nem valtok ****/***-rol internettel egyutt amig nem lesz DVB-c vetel. A set-top box meg plusz taviranyito semmikepp sem kell. Az egeszet csak bonyolitja, ki akarna allandoan a taviranyitokat keresgetni meg cserelgetni, nevetseges. a TV-m eleg okos, tud mindent, a plusz telekom streaming/replay szolgaltatasokra pedig semmi szuksege a legtobb embernek. Pedig kotnek mobil elofizetest is hozza, de igy biztosan nem valtok Telekomra. Udv
- 11 válasz
-
- set-top-box
- tv
-
(és még 3 )
Címkék:
-
Kondor Zsolt belépett a közösségbe
-
Sarkadi Magdolna belépett a közösségbe
-
Brunnentaler elkezdte követni Android tv gyors előre tekerés nem működik -t
-
Sziasztok! Tudja valaki miért nem lehet egy műsor elejére tekerése után a vége felé tekerni? “gyors előre tekerés nem lehetséges” ezt írja ki. köszi előre is
-
Lencsés Tünde belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni Telekom wifi okos eszközök -t
-
Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a lehetőségeknek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
best01 elkezdte követni Telekom wifi okos eszközök -t
-
TiszteltTelekom! Internetes csomagot váltottam(4000/2000) és szerettem volna Kaon 1840-es Mesht vásárolni, de kb. egy hetes telefonálgatás után közölte -rendkivűl udvariasan - egy Úr, a Kaon 1840 az router és nem meshként használja a Telekom. A problémám : a honlapon miért hírdetik wifi6e meshként. Nekem van 1344 kaon, amit szintén a telekomtól vásároltam. Mivel dupla sebességü csomagra váltottam gondoltam a mesht is kicserélem dupla sebességűre. Sajnos ez nem sikerült. Van ennek valami ésszerű magyarázata? Üdvözlettel:László
-
Kedves erika70! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
Kedves György! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód és az elérhetőségi mobilszámodat is. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
-
Telekom TV SmartBox – SPDIF hangkimenet hibás formátum / hangkimaradások (Samsung HW-B450)
question válaszolt Telekom szakértő Kanesz bejegyzésére, itt: TV
Kedves Krisztián! Köszönjük a visszajelzésed. Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, hogy illetékeseink személyre szabott választ/segítséget tudjanak adni. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani -
Vezetékes internet bekötése
question válaszolt Telekom szakértő Laszlo0 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves László! Köszönjük a megkeresésed! Ezt a problémát optikai hálózat fejlesztés tudja megoldani. Kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítót vagy a pontos címet és utána kérdezünk, hogy várható-e az adott területen fejlesztés. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
