Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Sziasztok! Lenne egy kérdésem ami inkább jogi mint informatikai. Van egy ház és egy lakható melléképület ugyanaz a cím alatt egy kertben. A melléképület hátul van, oda van bekötve koax Telekom internet. Ha szeretnék internetet az első házban is, akkor van esély arra, hogy a Telekom beköti oda is, annak ellenére hogy ezen a címen már van szolgáltatás.? Lehet egy cím alatt két szolgáltatás két külön néven? Tehát a házban és a melléképületben egy-egy kábelmodem? Felhívtam a Telekomot és azt mondták, hogy nem lehet, csak akkor ha ugyanannak az ember nevén lenne mindkét internet. Ezen meglepődtem. Ez biztos így van vagy félreinformáltak? Másik kérdés: összesen van 5 számítógép. Azt mondta a Telekom, hogy akárhány gépet rá lehet kötni egy internetre, wifivel és kábellel is. Akkor elméletileg jogi akadálya nem lenne annak, hogy kültéri utp kábelt áthúzzak a másik épületbe. Ott csak egy számítógép van, a melléképületben 5. A két épület egy család közös tulajdona, tehát nagymama, nagypapa, két lányuk és a férjeik és lányaik gyerekei. Mivel használjuk a fájl és nyomtatómegosztást, helyi hálózat ígyis-úgyis kellene. Ha két internet lesz bekötve külön a két épületbe, akkor vpn-nel tudnánk ezt megoldani. Már 200 Mbps a feltöltési sebességünk. Annyi elég lenne.
  3. Lerchné Hajdú Ágota

    Tvgo

    A tvgo -n napok óta E115-ös hiba kód jelenik meg. Már újra telepítettem de ez sem segített. Mi ilyenkor a teendő?
  4. Tegnap
  5. Kedves fantommol! A díjmentesen hívható 1414-es számon érheted el, ahol elsőként Vanda fogad. Elegendő rövid 1-2 szavas válaszokat adni a feltett kérdéseire és átkapcsol illetékesekhez. Itt találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez. ^Petra
  6. Kedves Szabóné dr.Sós Anikó! Elsőként azt javasoljuk, hogy töröld a böngészési előzményeket vagy egy másik böngészőben indítsd el az adategyeztetést (itt). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalnál, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az érintett Domino számot, hogy ellenőrizhessük! ^Petra
  7. Kedves Rab Jenőné! Ebben az esetben nincsen teendőd, mert kizárólag Domino kártya használata esetén szükséges az éves kötelező adategyeztetést elvégezni. ^Petra
  8. A Telecomnál az előfizetéses telefonomon kivülk van egy Dominó kártyás okostelefonom,ennek adategyeztetését nem tudom elvégezni,mert a gép azt írja ki,nem a Telekomhoz tartozik,ez nem igaz.Miért nem tudom az adategyeztetést elvégeztni?
  9. fantommol

    Port forwarding Assetto Corsa

    Köszönöm szépen! És azt hogyan is kéne? Mármint felvenni a kapcsolatot a műszaki csoporttal. Írjak Vandának és majd ő odairányít? Vagy van egy konkrét telefonszám hozzájuk? Nem kéne nekik is látniuk a feltöltött fájlokat? Vagy az a chat-en keresztül is fel tudom nekik tölteni?
  10. Mindybrandt

    Spotify push értesítés

    Esetleg még azt volna érdemes megnézni, hogy nincs-e telepítve valami vírusvédelmi vagy biztonsági esetleg vállalati felügyeleti szoftver. Ezekben is elő szokott fordulni ilyen értesítés szűrő funkció.
  11. Nem vagyok feltöltő kártyás.
  12. Szia @Kovács krisztina katalin! Miben lehetünk a segítségedre? 😊 ^Zoltán
  13. Kedves @fantommol Lakossági csomagok esetén NAT-olt címeket már nem tudunk sajnos biztosítani. Viszont nagy valószínűséggel tudunk megoldást találni a problémádra. Kérjük, amint van rá lehetőséged vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk műszaki csoportjával. Ők hasonló esetekben a router beállításain tudnak segíteni és ez megoldást is jelenthet Neked. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  14. Szia @Whatevs! Egyelőre ez a szolgáltatás még nem működik, viszont dolgozunk rajta, hogy a későbbiekben változzon. Megértésed köszönjük! ^Oszkár
  15. Utolsó hét
  16. fantommol

    Port forwarding Assetto Corsa

    Bocsánat, tovább kutatva a neten, néhány helyen szó van valamiféle NAT-ról (NAT-olásról), amit külön kell(ene) kérni az ügyfélszolgálattól. Lehet, hogy egyszerűen az lenne a problémám megoldása? Egyáltalán mi a búbánat az, és miért nem automatikus? Ennek van valami konkrét oka?
  17. uzman

    HomeBox problema

    Érdemes volna még az eszköz webes felületén ellenőrizni a hálózati kapcsolat adatokat. Lehet, hogy csak a gpon led hibásodott meg és azért nem világít. Vagy ha az eszközből valami miatt törlődtek a PPPoE bejelentkezési adatok, az is lehet az ok - ezeket a szerződéskötéskor kapott dokumentumokban vagy a Telekom fiókban megtalálod és az alapján be lehet írni a megfelelő menüpontba.
  18. Szép napot! Átnéztem a hasonló témájú hozzászólásokat, de nem találtam megoldást a problémámra: szeretnénk itthon, a saját hálózatunkon együtt játszani, de sehogy se tudom beállítani a port-továbbítást a WAN Settings-ben. Minden gép saját IP-vel rendelkezik, az én gépem lenne a HOST (192.168.1.140), a fiamnak (192.168.1.150) pedig az enyémre kéne majd csatlakoznia. Csatolom a router infóját, a szerverbeállítási adatokat és a log-fájlt, melyben pirossal kiemeltem a (szerintem) fontosabb információkat. Segítségüket előre is köszönöm! Üdvözlettel: Molnár Lajos output20250710_165958.rtf
  19. Valaki tudja, hogy ez mukodik mar azota esetleg vagy varhato, hogy mukodjon valaha? Ez az egy technikai feltetel hianyzik jelenleg az iMessage <> Android kommunikaciohoz, ami sokak eletet megkonnyitene.
  20. Telekom szakértő

    HomeBox problema

    Kedves grofkende! Kérjük, áramtalanítsd az eszközt ismét és a visszakapcsolás után pár perccel később ellenőrizd, hogy történt-e változás! Ha nem, akkor sincs ok az aggodalomra, segítünk! Ez esetben kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk teljes neved, MT azonosítódat és mobilszámodat, hogy rögzíthessünk egy hibajegyet az előfizetésedhez, melyet szakértőink kivizsgálnak. Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
  21. Szia OldMike! Megkaptuk privát üzenetedet is, köszönjük! Felvettük a kapcsolatot illetékes területünkkel, a megoldásig szíves türelmedet kérjük! Jelentkezni fogunk, amint információt kapunk az ügyeddel kapcsolatban. ^Erika
  22. Ez pusztán csak időhúzás hogy addig is fizesse szépen mindenki az sms díjakat. Hiszen az rcs-ből nincs semmi haszna a cégnek…
  23. grofkende

    HomeBox problema

    Van egy HomeBox a szobamba amit ujrainditas utan nm lehet ,,hasznalni,, alias nincs internet. Reggel lassu volt a net, volt net de ****, mondom újraindítom ezt a HomeBoxot, újraindítas után az osszes LED világított kivéve az internet nem ami ugye jelzi h van e internet. Aztan következő újraindítás utan PON led nem vilagitott ami az opitkai kábelnek a ledje. Én a ket újraindítás kozt az optikai kabelhez nem nyultam. Azota a PON nem vilagit (azon kivul minden aminek kell) és nincs internet eleres az egesz hazba (maga az internet LED vilagit) ezutan az optikai kabel ,,box,,-ot is megneztem hogy jol van e bedugva kihuztam meg vissza. Azota semmi biztan benne hogy visszajön de szerintem ,,el****,, valamit mert reggel neg ha semmi értékű is de volt net. Valakinek hasonlo probléma vagy megoldas?
  24. OldMike

    Sagemcom F@st 3686AC v2 modem probléma

    Szia Dániel! Köszönöm a választ. fIREFOX, Chrome és Edge böngészővel próbáltam, mindegyiknél az inkognitót is. Csak egy PC-m van, de két Xiaomi mobiltelefonon is próbáltam. Az egyiken Edge, a másikon Chrome van. Az eredmény minden esetben ugyanaz, mint amit leírtam. Az előzmények törlése sem segített. Egyébként az Alkalmaz-ra kattintás után a címsorban ez látszott (még az újratöltés előtt): https://192.168.0.1/wifi.cgi?sessionKey=974352905 Megjegyzem, hogy ez a probléma már legalább egy évvel ezelőtt is jelentkezett, csak akkor nem foglalkoztam tovább vele, de most fontos lenne. Azt nem tudom, hogy a mostani verzióra frissítés akkoriban történt-e. Megírom majd az MT azonosítómat.
  25. Telekom szakértő

    Hálózat kiépítése

    Kedves Máró Sándor Péter! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg ott nekünk a pontos címet házszámmal együtt és utánanézünk kérdésednek. Várjuk megkeresésed, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita
  26. Kedves István! A gyártói szerviz a beküldött eszközöket, 15-30 napos határidővel vállalja, hogy javítani tudja. Javasoljuk, hogy érdemes lenne a gyártói szervizhez közvetlenül bemenned és ott érdeklődni, hogy van-e lehetőség, hogy a helyszínen megjavítsák ezt számodra. A gyártói szervizek elérhetőségét honlapunkon ide kattintva tekintheted meg. ^Rita
  27. Sandor Maro

    Hálózat kiépítése

    Kedves Telekom Fórum felhasználók! Kaptam egy új információt, miszerint Hajdúböszörmény területén a Telekom engedélyt kapott a hálózatfejlesztésre. Van-e aki ezt tudja igazolni? Esetleg Telekomos munkatárs? (Utca: Külső-Újvárosi utca) Köszönettel, Máró Sándor Péter
  28. Telekom szakértő

    Mobil S

    Szia! Igen, ha a csomag aktiválása után történt az 1 perc beszélgetés, akkor ez már az 50 perces keretből történt. Az alkalmazásban az érintett hívószámot kell kiválasztani, majd kissé lejjebb görgetni, itt láthatod tájékoztató jelleggel az adott havi hívás adatokat. Ezek külön vannak bontva különböző hívásirányok szerint. Ezek közül a nemzetközi hívások azok amik nem számítanak az 50 percbe, így a többi irány összessége adja ki, hogy mennyi beszélgetésnél tart az adott hívószám. Az adatok az adott havi forgalmat mutatják, így ha a hónap közben történt a csomagváltás, akkor a következő hónaptól tudod pontosabban nyomon követni, hogy mennyi beszélgetés történt a Mobil S csomaggal. ^Dániel
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...