Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Tehát voltaképp ti azt szeretnétek, hogy a nektek fizető ügyfelek (mi) gyakoroljunk nyomást a Cloudflare-re a ti saját *****ságotok miatt, hogy a végén nektek megfelelően alakuljon a helyzet. Jól értjük a helyzetet, ugye? Költői a kérdés, ha esetleg...
  3. Today
  4. OldMike

    Rögzített adás törlődik

    Először: a "Merevlemez használat: 20%" szöveg erősen megtévesztő, mert nem azt jelenti, hogy ennyi helyet használt fel, hanem hogy ennyi maradt (ennyi használható fel még felvételre, no comment). Nálam kb. ennyi helynél megjelennek sárga felkiáltójelek bizonyos felvételeknél, jellemzően sorozatfelvételeknél, hogy hamarosan törlődni fognak. Mondjuk figyelmeztetés nélkül nálam még nem törlődött semmi (11 éve használom). Javaslom, hogy nézd át a felvételeket, hogy nincs-e köztük törölhető.
  5. Sz. Gyuri

    Rögzített adás törlődik

    Kérdezem, hátha tudja valaki. Mitől van az hogy régebbi rögzített adások törlődnek, pedig az van bejelölve hogy megőrzés " amíg van hely ", és a Rendszerinformáció szerint a " Merevlemez használat: 20% "? Üdvözlettel: Sz. Gyuri
  6. Sziasztok! Társaságunk hosszabb ideje foglalkozik a problémával, de a mielőbbi megoldás érdekében arra kérnénk titeket, hogy közvetlenül a CloudFlare felé is jelezzétek a problémát, ezzel is segítve a munkánkat. ^Dániel
  7. Szia János! Bár a feltöltési értékek kifejezetten jónak mondhatók, az alacsony letöltés valóban hibára utal, főleg ha ezt nem WiFin, hanem kábelen kapcsolódva mérted. Érdemes ilyenkor pár percre áramtalanítani a routeredet, majd újraindítani az eszközt - sokszor ennyi elegendő a javuláshoz. Ha nem vezetne eredményre, illetve tartósan is tapasztalod a lassulást, úgy érdemes bejelentened a hibát, hogy kollégáink mielőbb a segítségedre lehessenek. Ezt IDE kattintva is megteheted, virtuális kollégánk Vanda segítségével. Kérdésére válaszd az "otthoni hibakezelés" lehetőséget. ^Dániel
  8. Május 27. küldtem el de hibajegy még mindig nem készült róla.
  9. Szerintem ez teljesen elfogadhatlan. Már több éve előjövő probléma, de már nagyon elegem van. Minek 2 gbit ha egy csomó weboldalt, szolgáltatást amit használok úgy érem el mintha betárcsázós netem lenne csúcsidőben? Az meg pláne vicc hogy Telekomos dolgozók úgy tesznek mintha ez csak x ügyfelet érintene. Ne nézzetek hülyének légyszíves! És ezt azért illene nektek megoldani, nem kérni tőlünk hogy szóljunk a CF-nek... mi fizetünk a szolgáltatásért, és tudtommal nagy cég vagytok. Nem tudom elfogadni hogy ezt nem lehet valahogy szebben megoldani.
  10. Tegnap
  11. RViktor kolléga tökéletesen leírta azt, ami egyben az én álláspontom és véleményem is... Mindezek után csak azt kérdezném, ha leírom az MT azonosítóm és a további kért infókat üzenetben, vesztek fel rá hibajegyet? Ketyeg a 72 óra, s ha azt túllépitek, akkor a kötbér?
  12. Legalább 15 logot tettem be ide, mivel hivatalosabb hogy privát üzenetben van? Engem nem csak magán ügyfélként érint (én megoldom magamnak használok VPN-t, ha nem felejtem el), de a cégünk szolgáltatásai Cloudflare mögött vannak és minden reggel, több mint két hete arra kelek, hogy kapok 90 üzenetet, hogy már megint nem megy, megint ***** minden. Egy közös van bennük, hogy mind tELEKOM ügyfél. A probléma érint mindenkit, nem ügyfél függő. Kapacitást kéne bővíteni, mert jelenleg telekom (DTAG) hálózatból ilyen kaliberű oldalak nem jönnek be mint a telex.hu, 444.hu, idokep.hu, foodora.hu, kifli.hu, chatgpt.com, discord.com mit ad isten pont mindet használom... A mi cégünk ennél jelentősen kisebb, de nekünk ez elég komoly probléma... A legjobb megoldás nyilván az lenne, ha BIX-en menne a forgalom (még pénzbe se kerülne az MT-nek), de megértem hogy azért nem tudnak pénzt beszedni és a DT nem hagyja... őszintén az se érdekel ha newyorkon keresztül megy, de a csomagvesztés szerintem elfogadhatatlan... A vak is látja, hogy túlterhelt a hálózat. 1-2 napig az se érdekelne, mert előfordul, de több mint két hete? és akkor adatokat kérnek be az ügyféltől egy OTG esetében? Régen ilyenkor türelmet kellet kérni, főleg most még kötbért se kell fizetni, csak kellemetlen mindenkinek... Mindenki lenyugodna, ha kiírnátok, hogy ja tudunk róla - még azt se kell kiírni hogy a DT egy lusta lomha német bürokratikus mamut, ahol 450 oldal papírt kell kitölteni, ha kinyitom a szerverterem ajtaját - csak annyit hogy még türelmet kértek, de bővíteni fogtok. Nekem a Cloudflare azt a választ adta, hogy ez fog történni látják az alagút végét és kértek két max. három hetet. Remélem így van. Jelenleg így néz ki, látszódik kihez tartozik az IP, látszódik hogy hol romlik el. Ennyit tudtam hozzátenni. Viktor
  13. Kedves Telekom! Ne kelljen már bemásolni a cloudflare ticketem, ahol a CF megírta, hogy DIREKTBE írt NEKTEK levelet, hogy routeoljatok oda, ismerjétek el, hogy szerencsétlenkedtek, aztán kész. nincs ebből baj.
  14. KoEdA

    Hívás közbeni értesítések

    Kedves Zoltán! Köszönöm a segítséget! 😊
  15. Kedves Lulu! Általános szerződési feleteleink 2.2.3-as pontja rendelkezik a Fizetőképesség vizsgálatról és vagyoni biztosítékról valamint a 2.3-as pont pedig A szerződéskötésre és -módosításra irányuló igény elutasításáról (https://www.telekom.hu/static-tr/sw/file/lakossagi-aszf-0-torzsresz-20240601-es-20240605-uj.pdf). Ezek alapján a tartozás rendezését követő 5 éven belül sajnos nincs lehetőséged szerződés módosításra. Megértésed köszönjük. ^Zsani
  16. Kedves MrThomas! Köszönjük az adatokat, amit továbbítottunk illetékes kollégáinknak. Társaságunk hosszabb ideje foglalkozik a jelzett problémával! Kérjük, hogy segítsd a munkánkat azzal, hogy Te is jelzed a CloudFlare-nek a tapasztalt problémákat. Bízunk benne, hogy hamarosan megoldás születik a problémára! Együttműködésed köszönjük! ^Zsani
  17. Üdv ! Olyan kérdésem lenne,hogy 2021-ben közös volt a családban a T-home illetve mobil előfizetés. A család elfelejtette fizetni a számlákat amellyel a végrehajtó keresett meg. Rendeztem a tartozást termédzetesen,viszont azóta sem tudok csomagot váltani. Szeretném a hűségidőt hosszabítani illetve másik csomagot választanék. Arról tájékoztattak,hogy 5 évig nem válthatok a tartozás miatt… megvan a bizonylat a rendezésről. Milyen jogszabály alapján van megkötve a kezem még most is? Sajnos nem találtam meg…
  18. A Cloudflare nem tudja elintézni, hogy a BIX-et használjátok a DT helyett…
  19. Kedves donatus és RViktor! Kérjük, hogy privát üzenetben a következő adatokat küldjétek el nekünk: · MT azonosító · érintett szolgáltatás megnevezése · milyen IP címmel érhető el · kérjünk logokat (ping, tracert, delay, packet loss) a hibával kapcsolatban. Társaságunk hosszabb ideje foglalkozik a jelzett problémával, de segíti a munkánkat, ha nem csak mi, a szolgáltató, hanem a felhasználó is jelzi a sorozatos akadásokat. Ezért kérünk, hogy jelezzétek a CloudFlare-nek is a tapasztaltakat. Köszönjük! ^Lia
  20. Utolsó hét
  21. Ma rosszabb mint eddig, konkrétan nem tudtam VPN nélkül kaját rendelni.
  22. És természetesen ma is remek a peering...
  23. Légyszives segítségetek, hogyan tudom használni a szeződésben kapott fix ip címet? A telekom ügyfélszolgálata egyáltalán nem kompetens. Nem mondták, hogy a fix ip címet nem a modem kapja: Mikor utána jártam azt találtam, hogy bridge módba kell rakni, és egy második router fogja megkapni a fix ip-t Felhívtam őket, hogy tegyék át bridge módba, azt a választ kaptam, hogy üzleti előfizetésnél nem lehet bridge módba rakni. Nem sokkal később felkerestem őket, hogy segítsenek fix ip beaállításában, mert semmilyen dokumentációt nem található az oldalukon, hogy ezt hogy is kellene csinálni Ezúttal mondtak hasznosnak tűnő információkat, hogy az "internet belépési azonosító"-t kell megadni a routeren. Meg is csináltam, nagy meglepetésemre nem működött, mikor vissza hívtam őket azt mondták, hogy koax hálózaton nincs pppoe. Mivel nincs pppoe ezért a másodlagos routeren kell elvégezni a fix ip beállítását és hogy abban nem tudnak segíteni, keressek rá google-ön, hogy "fix ip telekom"... mintha ***** lennék, és nem ez lett volna az első dolog amit csináltam mielőtt felvettem velük a kapcsoaltot Esetleg tudna valaki segíteni, hogy hogyan tudom használni a fix ip-t, előre is nagyon szépen köszönöm.
  24. Telekom szakértő

    Internet elosztás

    Szia @Tóth László 89! Köszönjük a megkeresésedet! Sajnos a Telekom végberendezéseknél nincs lehetőség elsődleges vagy másodlagos felhasználói beállításra. Mindegyik felhasználási pont egyforma prioritással rendelkezik. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  25. Szia @KoEdA! Köszönjük megkeresésedet! Az esetedben javasoljuk, hogy rendeld meg a Hívásértesítő szolgáltatást, amiről weboldalunkon ide kattintva találsz részletes információt. Továbbá javasoljuk a Hívástartás és -várakoztatás szolgáltatást is, amiről pedig ide kattintva találsz tájékoztatást. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  26. Telekom szakértő

    voip hiba

    Szia @Zsolt49! Lakossági előfizetés esetén nincs olyan vezetékes telefonszolgáltatásunk, amin közvetlen VoIP-telefont tudnál használni. A telefonszolgáltatásaink kimenete analóg csak ezt az analóg kimenetet tudod igénybe venni. Közvetlen nem tudod használni a VoIP-szolgáltatást egy IP-telefonnal, nem tudsz bejelentkezni rá, ugyanis az előfizetéshez biztosított digitális elosztó való erre a célra. Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  27. Üdvözletem! Szeretném otthon elosztani az internetet az eszközeim között. Jelenleg mindegyik ugyan annyira fér hozzá, ami belassítja az otthoni hálózatot, ha mind egyszerre megy. Kérdésem: miként tudnám megoldani, hogy az asztali PC-m legyen az elsődleges internet felhasználója, még mondjuk a második router és a mobilok csak másodlagos felhasználói legyenek az internet hozzáférői? Tehát, ha az asztali gépen dolgozok, de közben egy másik telefonon megy egy youtube videó, ne tudjon miatta belassulni az asztalin az internet. Válaszokat előre is köszönöm. Üdvözlet: Tóth László
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...